20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gledelig lesning  (Lest 5464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Gledelig lesning
« på: 20. Juni 2005, 10:44 »
Graeme Souness has admitted that if he can pull off the signings he wants it would excite the Newcastle United supporters.

Not surprisingly Souness will not name names but he also admits that United are on the look-out for a couple of left-sided midfielders as well as new strikers.

The United boss said today: "We need a left sided midfielder and another one who can play out wide on the left.

"We have got a couple of targets in mind who if we can get them would excite the crowd here and there are a few others in the pipeline."

Souness's interest in Fulham's left-sided sided striker-cum midfielder Luis Boa Morte is well known as is the fact that the Portuguese international has just signed a new five-year contract at Craven Cottage.

But I just wonder if there is any mileage in Souness and United waiting to see what happens at Chelsea.

The Chronicle revealed last Friday that Manchester City's England right winger Shaun Wright-Phillips was heading for Stamford Bridge in a £15m move.

If this is the case then with the magnificent Arjen Robben on the left what will Jose Mourinho do with Damien Duff?

Of course Chelsea don't have to sell Duff or anybody else for that matter but will the Republic of Ireland international be willing to play second fiddle to Robben and Wright-Phillips?

Souness of course had Duff with him at Blackburn Rovers and the Scot had not long been installed as United's boss when he started to sing the winger's praises.

Meanwhile, the signing of Scott Parker has in the main gone down well with the United fans but it's no secret with Patrick Kluivert gone and Craig Bellamy almost certain to leave, then a striker or two is needed at St James' Park.

Souness is fully aware of this of course and when asked if he was looking for a striker the United boss quickly replied: "Most definitely. Alan Shearer is now 34 and he is not going to have the same impact or input next season as he has in the past.

"So we need someone who is going to score 25 goals a season for us or two strikers who can get 30 goals between them."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Gledelig lesning
« Svar #1 på: 20. Juni 2005, 10:45 »
Dette skirver Alan Oliver

I wrote in Chronicle Sport last night that I'd heard a whisper of some of the players Shepherd and Souness are targeting in the next few weeks and if they can pull off some of them the supporters will be delighted.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
Gledelig lesning
« Svar #2 på: 20. Juni 2005, 10:48 »
Tenk å ha fått Damien Duff da!!  :shock:

Men det skjer neppe, da Mourinho sier tre spillere skal ut (ergo to til), og det er vel flere hetere alternativ enn Duff.

Har Robben spilt på høyrevingen for Chelskij? Har jeg ikke fått med meg..

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #3 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Kunne tenke meg Kezman fra Chelsea jeg...det hadde vært noe det! Tror han kunne blomstret opp igjen hos oss....ikke bare slite benken i Chelski..!

Venter vertfall i spenning på å se hvem som kommer etterhvert...er ikke annet å gjøre enn å vente desverre :(

Bjørn - tick, tack
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #4 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Skal vi tippe Emre, Owen, Figo og Duff? Da har jeg helt bommet på min artikkel om at Newcaslte ikke kan dra til seg stjerner;)

Bytte til oss Miguel for Viana, og da trenger vi kun en stopper i Boumsong klassen til å ha et utrolig sterkt lag på papiret.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
Gledelig lesning
« Svar #5 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Det hadde vært bra med: Boa Morte, Parker, Emre, Duff og Figo på midten som nye....

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #6 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Ja jeg gleder meg som en unge til fortsettelsen på dette overgangsvinduet...dete er jo faen meg spennende

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #7 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Jeg tar dette med knusende ro. Jeg tviler sterkt på at det kommer inn spesielt mange klassespillere i sommer, men skulle så skje, så vil det være en positiv overraskelse. Vi får vente og se hva som skjer, men ikke ha for høye forhåpninger, folkens.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #8 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg tar dette med knusende ro. Jeg tviler sterkt på at det kommer inn spesielt mange klassespillere i sommer, men skulle så skje, så vil det være en positiv overraskelse. Vi får vente og se hva som skjer, men ikke ha for høye forhåpninger, folkens.

Trur desverre det blir solgt fleie klassespelarar enn kjøpt. Desverre :cry:

Men eg får håpe på det beste. Får vi Emre, Benni, Figo, ein venstre + høgre Back, to spissar så er eg fornøyd!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Gledelig lesning
« Svar #9 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Benni + to spisser? Shearer Benni og to til?

Hvem er det du  tenker på da?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #10 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Noreng"
Benni + to spisser? Shearer Benni og to til?

Hvem er det du  tenker på da?

shit...tenkte feil. + 1 ein spiss meinte eg! :D Benni er jo spiss :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #11 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Vel, så langt, så vel. En klassespiller inn allerede, ingen klassespillere ut sålangt. Og Emre kan vi begynne å se konturene av i Newcastle-drakt, og det er også klasse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #12 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Joakim"

Du er positiv som vanlig :-) Skulle jobbet for Newcastle Online du hehe

håpet du tok dette som en spøk Joakim

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Gledelig lesning
« Svar #13 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Hehe, jotakk. Jeg gjør alt jeg kan for å drepe andres glede. :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Gledelig lesning
« Svar #14 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Duff hadde vært en kjempesigning, men tviler sterkt på at det blir en realitet. Han er en fantastisk ving med aggresivitet, vilje og ikke minst ferdigheter til både dribling, skudd og innlegg. Men som sagt betviler jeg at vi får inn de mange stjernene vi er linket til, men noen må vi jo klare å hale i land. Vi har jo fått en kjempespiller allerede :)

Moods - Vært ute en vinterdag før (linka til Ronaldinho Gaucho)
Howay the lads!!