20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)  (Lest 51218 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)
« Svar #165 på: 15. Aug. 2009, 19:21 »
Er det Moat som sitter sammen med Ashley på tribunen? Kanskje det kan bety noe, dem ser glad ut, kanskje dem er enig om salget. Eller er dem "nære" venner?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #166 på: 15. Aug. 2009, 19:22 »
Kort oppsummering:
Colo holder ikke mål i England. Tror det er mer med spillestil å gjøre enn faktisk kvalitet.
Harps er ikke så god som vi håpte når Given forlot oss. Beklager - for han er verdens beste lagkamerat. Jeg synes forsvaret ser usikkert ut pga at han ikke virker stabil.
Smith er Konge denne kampen også, men kan fort bli utvist. Skulle kanskje vært det.
Jonas er god frem til siste trekk. Kan ikke legge inn skikkelig, og skyter som bestemora mi, men ellers artig å se på.
Shola er som forventet, men scoret faktisk.
Carroll er god på hodet, men samspillet med Aøba er nesten ikke tilstede. Barton er nesten usynlig, Nolan det samme, med et unntak (pasninga til Jonas)
Raylor og Saylor OK.

Chris Hughton har helt klart ikke greid å innprente et spillemønster, for det ser rimelig tilfeldig ut, og det er kvaliteten på enkeltpersoner som berger oss.

Mitt håp er at vi kan kvitte oss med Colo, så kan vi beholde resten og kjøpe en rask og hodesterk midtstopper. Resten bør vi beholde, men vi må ha en rask jævel på topp til å komplettere murbrekkerne på topp.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 15. Aug. 2009, 19:24 »

Hva med http://www.iraqgoals.net

Prøvde i stad, men da kom det bare opp maximum users in your country. Nå ser det ut som det fungerer igjen, selv om det kanskje skyldes at det er pause. Jeg krysser fingrene om at det funker når andre omgang begynner.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #168 på: 15. Aug. 2009, 19:25 »
Kan dere diskutere streams under "streams tråden". Her diskuterer vi kampen...

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #169 på: 15. Aug. 2009, 19:26 »
Hva faen ???
AMEOBI??
1-0??
men ser ikke ut som ameobi header rent på d målet .. litt flaks også kan man si .. men så er d heller ikke lov å bomme på d perleinnlegget fra enrique

Latterlig å si at målet var flaks, det var et flott mål av Ameobi. Skjønner at du kanskje ikke liker ameobi for han har ikke gjort så mye i Newcastle drakta, men dette målet var bra gjort av Shola ;) går ikke ann å være negativ hver gang han er borti ballen!

Peter

• Gjest
« Svar #170 på: 15. Aug. 2009, 19:28 »
Hahaha. Hva sier dere nå, Ameobi hatere? :P

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 15. Aug. 2009, 19:30 »
Jeg sier: Jaaa! Amøba Scora.... Hva sier du?

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 15. Aug. 2009, 19:31 »
Herlig pasning av Caroll. Nesten av Ameobi  :o

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 15. Aug. 2009, 19:31 »
Dårlig humør i dag bjørni?

nerli

• Gjest
« Svar #174 på: 15. Aug. 2009, 19:32 »
Latterlig å si at målet var flaks, det var et flott mål av Ameobi. Skjønner at du kanskje ikke liker ameobi for han har ikke gjort så mye i Newcastle drakta, men dette målet var bra gjort av Shola ;) går ikke ann å være negativ hver gang han er borti ballen!
[/quote]

jeg endrer fortsatt ikke mening etter å ha sett målet .. ser ikke som han har noe som helst kontroll på headingen .. og at ballen treffer inni målet er dermed flaks .. innlegget va perfekt mot amøba .. og hadde han bomma der hadde d ikke vært noe håp han ..
dere kan mene hva dere vil .. men jeg mene målet hans va litt flaks .. langt ifra dyktighet .. men for et herlig innlegg av jose .. han fortjener mest av skryten i d målet

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #175 på: 15. Aug. 2009, 19:32 »
Det var et veldig godt innlegg av Enrique og en liten keepertabe der synes nå jeg.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #176 på: 15. Aug. 2009, 19:33 »
bare i det sarkastiske hjørnet...

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 15. Aug. 2009, 19:33 »
Hehe! Synes vi har et bra grep om kampen da!  ;D

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #178 på: 15. Aug. 2009, 19:34 »
Viktig å få drept kampen med en scoring til nå

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 15. Aug. 2009, 19:35 »

jeg endrer fortsatt ikke mening etter å ha sett målet .. ser ikke som han har noe som helst kontroll på headingen .. og at ballen treffer inni målet er dermed flaks .. innlegget va perfekt mot amøba .. og hadde han bomma der hadde d ikke vært noe håp han ..
dere kan mene hva dere vil .. men jeg mene målet hans va litt flaks .. langt ifra dyktighet .. men for et herlig innlegg av jose .. han fortjener mest av skryten i d målet
[/quote]

det er sant at det var et strålende innlegg av jose, og at han skal ha mye av æren for målet, men vil ikke si at det var flaks av Ameobi ;)