20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)  (Lest 51053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)
« Svar #60 på: 15. Aug. 2009, 12:49 »
livesport247.com er jo ganske bra då. Der får du vel sett det meste.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 15. Aug. 2009, 12:55 »
1. Stephen Harper er ikke bedre enn Tim Krul. Valget av førstekeeper ble gjort av bekvemmelighetshensyn, ikke av en objektiv vurderingn av hvem som er den beste keeperen.

Sier Joakim som har sett Krul en (kanskje to?) ganger i hele sitt liv.
Du mener med andre ord at jeg ikke er meningsberettiget på et diskusjonsforum. Okey. Greit å vite.

Jeg har til alt overmål sett Krul tre ganger. Hvor mange ganger har du sett ham spille?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #62 på: 15. Aug. 2009, 13:01 »
livesport247.com er jo ganske bra då. Der får du vel sett det meste.
Ja, stemmer det. Å der er det 25 kr i uka foa alt som sendes av fotball.
Billigere å bedre finner du ikke tror jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 15. Aug. 2009, 13:42 »
Må si meg enig med Daniel. Nå er liksom Krul verdens beste keeper, kun vurdert ut fra to kamper, hvorav den ene er for flere sesonger siden. Jeg sier ikke at gutten ikke er et stort talent, men jeg er overbevist over at Harper fortsatt er bedre.

Og for guds skyld, ikke rakk ned på Shola heeeele tida. Er vel for faen ikke hans skyld at han spiller?? Gutten er lojal som bare faen, og hvis folk mener at han ikke er god nok, så er det vel heller gutta som gir han kontrakt som skal hånes?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #64 på: 15. Aug. 2009, 14:11 »
Selvfølgelig vanskelig å vurdere om Krul er en bedre keeper etter å ha sett så lite av han, men syns han fortjener ny tillitt etter forrige kamp.    Harper er en stabil god keeper, men ikke god nok til å være 1 keeper uansett hvor godt Krul gjør det.    Er enklere å velge Harper for CH fordi Harper er vår 1 keeper,   hadde han valgt Krul og Krul hadde tappet seg ut, så hadde valget til CH slått tilbake på han.
sunt pueri pueri puerilia tractant

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 15. Aug. 2009, 14:17 »
Noen som kommer på Scotsman i Bergen i dag? De viser kampen der :)

DeeJayJay

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #66 på: 15. Aug. 2009, 14:31 »
http://webtv.canalplus.no/templates/sport/player.aspx?game=59123&lineup=558

Her kan dere faktisk kjøpe en kampbillett til kampen :) Det koster 49 kroner pr. kamp dere vil se. Ramlet plutselig over det da jeg skulle sjekke sendeskjemaet for PL i morgen :) Virker som et bra tilbud, hvis du ikke har en pub i nærheten som viser kampen, eller hvis du ikke har Viasat :)

EDIT: Virker som Canal+ har skaffet seg flere rettigheter til engelsk fotball. De viste jo cupoppgjøret mellom Darlington og Leeds flere ganger.

Takk for det  :) , dette virker jo som en strålende tilbud, og ser jo ut som de sender flere kamper enn Viasat sport fra Championship også, sender blant annet Ipswich-Leicester klokka 16:00 idag også, så kanskje det er muligheter for å se flere Newcastle kamper.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #67 på: 15. Aug. 2009, 14:42 »
Noen som kommer på Scotsman i Bergen i dag? De viser kampen der :)

stiller seff. oppfordrer også alle andre toon fans i bergen til å stille slik at scotten fortsetter å vise oss selv om vi er nede

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 15. Aug. 2009, 15:09 »
Tek (sjølvsagt) turen ned på Scotsman eg óg, sjølv om det er ein viss fare for at Newcastle-kampen berre vert vist på TV i eit hjørne, med tanke på at dei har sett opp Everton - Arsenal i begge etasjane.

nerli

• Gjest
« Svar #69 på: 15. Aug. 2009, 15:25 »
Må si meg enig med Daniel. Nå er liksom Krul verdens beste keeper, kun vurdert ut fra to kamper, hvorav den ene er for flere sesonger siden. Jeg sier ikke at gutten ikke er et stort talent, men jeg er overbevist over at Harper fortsatt er bedre.
vurdert utifra 2 kamper? er nok flere enn d du ..
og for d andre .. krul gjør mindre grove feil i feltet .. virker sikrere på reddninger .. gi han i d minste flere sjanser når han allerede har bevist klasse i kampene han har spilt .. greit han har ikke spilt så veldi mye og harper kan bli sett på som den beste .. men jeg selv er enig me joachim , krul er vår beste keeper for øyeblikket og han burde vokte bure ..
harper virker mer og mer rusten .. men han har erfaringen men d er alderen som tar han igjen nå .. på tide me fremtiden nå .. altså Krul!
« Siste redigering: 15. Aug. 2009, 15:28 av Daniel »

nerli

• Gjest
« Svar #70 på: 15. Aug. 2009, 15:27 »

Og for guds skyld, ikke rakk ned på Shola heeeele tida. Er vel for faen ikke hans skyld at han spiller?? Gutten er lojal som bare faen, og hvis folk mener at han ikke er god nok, så er det vel heller gutta som gir han kontrakt som skal hånes?

dagens ... shole lojal! hehe .. da har jeg bare en ting å si .. ikke rart han er så lojal er fortsatt er i newcastle .. vi er jo den eneste klubben som vil ha han .. ser du klubber i kø som vil kjøpe han? sjeldent man ser en drittklubb som er ute etter shola .. og d er en grunn til d .. en gang var han talent.. men gutten er ikke noe bedre nå enn d han va da han va 18-20 år ..  ranger og carrol på topp evt xisco .. bare ikke amøba

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 15. Aug. 2009, 15:29 »
vurdert utifra 2 kamper? er nok flere enn d du ..
Hvor mange kamper har du sett Krul spille a?

nerli

• Gjest
« Svar #72 på: 15. Aug. 2009, 15:31 »
sett han i alle a-lags kampene til newcastle .. noen landslagkamper .. og noen kamper i perioden hans fra skottland når han var på lån der .. d er mer enn nok til å bedømme han ..

nerli

• Gjest
« Svar #73 på: 15. Aug. 2009, 15:32 »
utifra d jeg har sett av krul både før og nå .. så burde han stå ..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 15. Aug. 2009, 15:35 »
Shola var nærmest klar for Ipswich forrige sommer, men gikk ikke gjennom legetesten så derfor han er hos oss fortsatt. Slik som situasjonen er blitt er jeg gald for alle spillerne vi har igjen. Også Shola.

Angående Krul så er det jo helt klart at det ikke er mange her som har sett han i mer enn en og en halv kamp. Her har han vært banens beste, men det betyr ikke at han presterer på samme nivå hver gang. Det er med andre ord klart at vi ikke har noe godt vurderingsgrunnlag for å kunne si hvem som er best av Harper og Krul. Likevel syntes jeg ikke at vi skal benke banens beste spiller fra forrige kamp.