20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)  (Lest 51004 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Reading (15. aug, kl 1820)
« Svar #315 på: 16. Aug. 2009, 14:39 »
Hehhe altså det er jo championship, man må forvente at han presterer. Han blir nok ein nøkkelspeler denne sesongen, skal berre mangle når han er på 60 k i veka.  :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 16. Aug. 2009, 14:41 »
Det er sant, men det er bare synd han ikke har fått vist dette i PL :P
Håper seriøst at Nicky Butt forblir ute av laget, men jeg føler meg sikker på at han kommer rett inn på laget når han er klar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 16. Aug. 2009, 14:44 »
Så lenge Chris Hughton styrer laget, så gjør han det ja.
Det har nok en gang med hva treneren selv føler seg mest komfortabel med, å gjøre.

Nå har jeg ikke fått sett Reading-kampen ennå, men Smith var mye bedre enn Butt noen gang har vært mot WBA.

Butt er en fin backup for Smith. Og Butt er en bra mann å ha i stallen. Men de spillerne som presterer best, skal spille.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 16. Aug. 2009, 14:49 »
Ja, absolutt, Butt er en bra spiller å ha i stallen, men vi bør la "yngre" spillere som har langt flere år på banen fremfor seg spille fast. Butt kan i mine øyne begynne tenke på å tiltre i en slags trenerkapasitet for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 16. Aug. 2009, 15:17 »
Ameobi skal prestere over sikt før han overbeviser meg om at han er god nok for dette nivået, men dette var herlig. Han må uansett bli kvitt det forjævlige bunnivået sitt.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #320 på: 16. Aug. 2009, 17:46 »
Tre mål av Ameobi og tre velfortjente poeng til gutta  ;D!
Likte spesielt godt at to av målene kommer etter innlegg fra kantene. Er det fotball jeg liker så er det når man bruker kantene og skaper farligheter i motstanderens 16 meter med knallharde innlegg!

Nå har vi fått en fin, fin start på sesongen. Gleder meg til fortsettelsen og tror og håper Newcastle kommer til å holde seg i toppen!

Uansett så er det etter min mening bedre å være et topplag i Championship enn å ligge i nedrykksumpen i Premier League!

toonviking

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #321 på: 16. Aug. 2009, 20:30 »
Ja, jeg håper inderlig vi får mer å glede oss over denne sesongen. Men faktisk har det ennå ikke sunket helt inn for meg at vi ikke spiller i PL. Var liksom blitt så vant med PL, etter mange år.

Spillerne må fremfor alt ta tak og gi alt i hver kamp. Vi trenger også et godt forsvar. Dette har vært et problem lenge, i tillegg til alt styret i klubbledelsen. Var drit forbanna da Keegan måtte gå.

Her har vi en storklubb med en stor fanskare - i disse ulvetider der klubber en masse sliter med å overleve økonomisk - og så klarer klubbledelsen å røre det til. Det henger ikke på greip! Det kan gå skikkelig ille for klubben, dersom den blir liggende fortøyd i Coca Cola-ligaen. Om ikke nedrykket fra PL er god nok vekker, hva skal da bli det? Riktignok har vi, som nevnt tidligere i tråden, mistet spillere. Håpet er da at ved god innsats i Championship, vil vi være attraktive for nye spillere.
« Siste redigering: 16. Aug. 2009, 20:42 av toonviking »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 16. Aug. 2009, 21:24 »
Utrolig godt med en seier og spesielt at Sholadinhio er tilbake. 2 spillere skuffet stort, og det var Jonas og Caroll. I tillegg var markeringene på dødball forferdelige. CH har visst tenkt ut det "geniale" hvor spillerene ikke skal markere motstanderene, men holde en linje foran Harper. Grusomt. Vi må få skikk på dette, hvis ikke kommer vi til å bli straffet utover. Det lille Reading skapte kom på dødballer. Og mye av det WBA skape kom på innlegg/dødballer også.

Harper - Nesten ikke vits m karakter. Hadde omtrent ingenting å gjøre gjennom hele kmpen

Raylor - 6. Hadde en dårlig 1. omgang men tok seg flott opp i 2. Nydelig crosser på 2. målet

Enrique - 7. Full kontroll på sin venstre side. Også flott crosser.

Colo - 7. Bortsett fra situasjonen i 1. omgang hvor han heldigvis fikk frispark, var Colo veldig god. Ikke en feilpasning

Tayls- 6,5. Oppofrende som vanlig. Men jeg synes Colo var den som var den store rydderen sentralt i går.

Smith - 7. Kjempet og gjorde igjen en flott jobb som def. midtbane. Gjorde det enkelt, noe jeg liker.

Barton - 7. Kanskje ikke den beste kampen. Noen unødvendige pasningsfeil. Men han var også veldig flink til å vri spillet. Kvaliteten i spillet falt da han gikk ut. Håper virkelig at han ikke er lenge ute. At vi spilte mye bedre i går enn mot WBA tror jeg blant annet kommer av Bartons tilstedeværelse. Han viser tekniske finesser og flotte pasninger som ingen av de andre castlespillerene behersker. Han ble bedre og bedre for castle i pl også, før han ble skadet. Tror Barton kan bli veldig god fremover så lenge han holder seg skadefri og selvsagt ikke går loco igjen.

Nolan - 6,5 Skummelt balltap som kunne ha medført mål til Reading. Men hevde seg vesentlig fra forrige kamp. Virkelig flott ballopphenting på 2.målet. Og slo et par flott entouchpasninger som virkelig åpnet opp forsvaret til reading

Jonas - 4,5. Jobbet utrettelig, men gjorde det igjen for tungvint. Gikk seg mye fast og rotet det grusomt til på castles 1. store mulighet. Men han var bedre nå enn i forrige kamp, noe som ikke sier så mye. Var en periode i 1. omgang han begynte å spille på få touch, og da gikk alt mye bedre. Ble tatt helt ut i 2.

Carolll - 4. Totalt usynlig. Bortsett fra flikken til Ameobi var Caroll svak, dessverre. Problemet er at hvis vi skal spille med Caroll, er vi avhengige av 2 gode vinger som klarer å komme rundt på kant og legge inn. Caroll er suveren i boksen, men det betinger at vi har spillere som gir ham slike baller. Og de var det få av i går.

Sholadinho - 7,5. Trodde jeg ikke skal si dette, men han var MOM. Litt rusten åpning, men ble bedre og bedre for hvert minutt. Klarte tom. å dempe ballen og holde på den eller spille den fort videre. Kanskje litt heldig på 1. målet. Litt heldig med treffet, men det ga ham den selvtilliten han trengte. Fantastisk 2. mål og straffen var iskald. Hadde også en glimrende heading som keeper fistet over. Vanligvis går slike headinger til Shola i en høy bue over målet.

Ditto... ;)

Br3vik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #323 på: 17. Aug. 2009, 21:32 »
noen som har hørt noe fra canal + om hvorfor kampen ikke funket? jeg har sendt mail til de, og tenkte at jeg skulle få svar etter helga, men det har ikke skjedd. forventer at jeg skal få penga tilbake eller neste kamp gratis..

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #324 på: 17. Aug. 2009, 22:03 »
Jeg har også sendt mail til de, men ikke fått noe svar..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 17. Aug. 2009, 22:07 »
Jeg sendte også mail, men ikke noe svar her heller.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #326 på: 17. Aug. 2009, 22:47 »
jeg sendte også mail,men ingen svar...sjelte de ut jeg da men :P hehe

Newcaslekampen får på SporteN vis noen ikke fikk sett den,mn er spilt i 66 min nå..
Joey Barton 7

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #327 på: 18. Aug. 2009, 09:17 »
Jeg sendte også mail rett etter kampstart, sendte da til webtvtech@canalplus.no tror jeg sender en avgårde til info@canalplus.no nå i tillegg.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #328 på: 18. Aug. 2009, 20:38 »
Hej!

Vi var tvungen att avbryta denna match pga av tekniska problem, skicka in kvitto ni fick vid matchköpet så krediterar vi det betalda beloppet.

fikk det i svar jeg...fekk jo faen she någe kvitering så eg huske??noen andre som fikk??
Joey Barton 7

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #329 på: 19. Aug. 2009, 12:39 »
Ja, jeg fikk en e-post med Emne: Her er kvitteringen for din betaling.