20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva prøver Shearer å si her?  (Lest 9718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Hva prøver Shearer å si her?
« Svar #15 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Mushans"
For meg kan de drikke, slå ned folk, voldta og drepe utenfor banen bare de prestere 100% i Newcastle-drakta.

At det er litt temperatur på banen er bare bra, men at de går løs på hverandre er vel litt over streken.
Når du får unger en gang i fremtiden..Vill du at de skal ha Pøbler, Voldtektsmenn, mm som sine idoler..??????????????????????????????????????

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
I Chelski er da spillerne såpass pro at de ikke oppfører seg som idiotene Bellamy og Bowyer. Og Mutu, som dessverre starta på drugs, ble kasta rett ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
For meg kan de drikke, slå ned folk, voldta og drepe utenfor banen bare de prestere 100% i Newcastle-drakta.

At det er litt temperatur på banen er bare bra, men at de går løs på hverandre er vel litt over streken.

Såpass ja. Da har du et syn som er svært sjeldent.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #18 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Jeg må dessverre slenge meg på denne Mushans. Det er viktig at spillerne presterer på banen. Men det er også viktig at de oppfører seg utenfor banen. Orker ikke tanken på flere Newcastle-spillere som skaper negativ omtale. Syntes du kanskje voldtakere, drapsmenn og fyllesvin virkelig fortjener å spille i Newcastle-drakta?

Som Noreng sa: Det handler om ære.

Er ikke noe vits i å ha spillere som driter i klubben, og som bare er ute etter penger og moro.

Robert har ikke gjort stort utenfor banen, så jeg skjønner ikke helt hvorfor folk bruker han som eksempel. Da syntes jeg heller at Dyer, Bowyer og Kluivert burde være de store stygge ulvene.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Kluivert? Hva har han gjort utenfor bana?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Juni 2005, 21:47 »

Kjørte med promille og drepte dermed en person. Fikk også straff for dette.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Kjørte med promille og drepte dermed en person. Fikk også straf for dette.

Joda, men det er en god stund siden nå. Det var den gang han var ung og dum. Var ikke mye bråk fra den kanten den tida han var i Newcastle. Litt mye skadet, kanskje, men det kan være mer tilfeldig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Er nok mer enn som så:

Fyllekjøring, drap, vold på byen, voldtaking, spytting på gamle damer og hærverk.

Listen skulle være mye lengre, men jeg kommer ikke på alt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Jajajaja, vi vet at Kluivert aldri har vært Guds beste barn. Men han er voksen nå. Det er det som er poenget mitt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Vrøvl. Det som er problemet med mange her inne er at de er så lettlurte, og at de tilgir for fort. Kluivert er ikke et godt menneske, og det har han aldri vært heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Vrøvl. Det som er problemet med mange her inne er at de er så lettlurte, og at de tilgir for fort. Kluivert er ikke et godt menneske, og det har han aldri vært heller.

Hallo, hva vet du om det da? Har du noen gang møtt fyren? Det er mulig jeg er naiv og dum, men jeg velger som regel alltid å tro det beste om mennesker inntil det motsatte er bevist.

Dessuten så har jeg ingen problemer med det han gjorde mens han var hos oss, og jeg ser ikke hvordan dette skulle tyde på at han er et ondt menneske.

Noreng

• Gjest
« Svar #26 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "geordie-olav"

Hallo, hva vet du om det da? Har du noen gang møtt fyren? Det er mulig jeg er naiv og dum, men jeg velger som regel alltid å tro det beste om mennesker inntil det motsatte er bevist.

Dessuten så har jeg ingen problemer med det han gjorde mens han var hos oss, og jeg ser ikke hvordan dette skulle tyde på at han er et ondt menneske.

Så enig, Så enig...

Sorry Olav.. Her har Jokke sant..

Kluivert har ikke gjort noe kjempe-feil i Newcastle og hva han gjør i andre klubber gjør vel ikke hos noe med tanke p卿re?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Enig i at Kluivert ikke gjorde de store feilene i Newcastle. Det sies ihvertfall at bartenderene var meget fornøyde med Kluivert. Han var meget hyppig ute på byen, noe som kansjke er grunnen til alle disse mistenkelige skadene som legene aldri fant.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Det gidder ikke jeg spekulere i. Så lenge han holdt seg til å drikke etter, og ikke før kamp, så gir jeg blanke f...

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Ute på byen ja.. Det er vel ikke akkurat noe lovbrudd! Det at Kluivert ikke passerte testene i Valencia er vel et punkt som holder mot at Pad sleit med kneet..

Voldtekt ble det skrevet her.. Kluivert er aldri dømt for voldtekt! Jeg kan anmelde deg for voldtekt, geordie-olav. Politet ville ha henlagt saken, er du da et dårlig menneske på grunn av at jeg anmelte deg basert på en løgn?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "