20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva prøver Shearer å si her?  (Lest 9714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva prøver Shearer å si her?
« på: 19. Juni 2005, 21:32 »
Jeg tolker det slik at han vil ha bort Bellamy, Bowyer og Robert som allerede har gått. Hva mener dere?

Jeg er også 100% sikker på at Shearer har en finger med i spillet når det gjelder hvilke spillere som skal kjøpes. Parker snakket mye med Shearer før overgangen og han kaldte Shearer en meget god selger :-)

He said: ?It was another typically eventful Newcastle season. In my opinion the club needs freshening up and the manager and chairman are working hard to get the names in they want. If they get them in, then the football club will be a better place.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 19. Juni 2005, 21:44 »
Det kan godt være at Shearer har fått sitt å si i overgangsdiskusjonene. Samtidig så tolker jeg det først og fremst dithen at Shearer er såpass glad i denne klubben at han ser at spillere som setter seg selv over klubben holder klubben tilbake. Og han støtter den sportslige ledelsen 100%, slik en kaptein skal gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Joakim"
Det kan godt være at Shearer har fått sitt å si i overgangsdiskusjonene. Samtidig så tolker jeg det først og fremst dithen at Shearer er såpass glad i denne klubben at han ser at spillere som setter seg selv over klubben holder klubben tilbake. Og han støtter den sportslige ledelsen 100%, slik en kaptein skal gjøre.

Det er jo ikke annet enn rikitg. Å ha bråkemakere som Bellamy og Bowyer i klubben er ikke bra over tid. Nå skal det sies at Bowyer har oppført seg eksemplarisk om han skal sammenlignes med Bellamy, men han er ustødig person som kan finne på hva som helst når han får blackout.

Vi trenger helt klart en sunnere klubb med en sunnere kultur. Skal man få til det så må man ha inn en person utenifra som tørr og ta upopulære avgjørelser.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Juni 2005, 22:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Joakim"

Det er jo ikke annet enn rikitg. Å ha bråkemakere som Bellamy og Bowyer i klubben er ikke bra over tid. Nå skal det sies at Bowyer har oppført seg eksemplarisk om han skal sammenlignes med Bellamy, men han er ustødig person som kan finne på hva som helst når han får blackout.

Vi trenger helt klart en sunnere klubb med en sunnere kultur. Skal man få til det så må man ha inn en person utenifra som tørr og ta upopulære avgjørelser.

Det er et faktum at Shearer neppe hadde vært å se dersom Bellamy hadde fått ture frem slik han gjorde. Jeg tror det at Bellamy blant annet ble kvittet med var en av grunnene til at Shearer ombestemte seg.
Så forresten under Villa-insidenten at Shearer var mektig forbanna på Lee Bowyer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #4 på: 19. Juni 2005, 23:52 »
Shearer vil nok ha bort søppelet i Newcastle ja. Shearer er så glad i klubben sin at han ikke tåler flere skandaler rundt den.

Og med tanke på at Shearer kanskje skal bli manager om noen år, vil han starte oppryddingen i klubben så tidlig som mulig. Selv om det kanskje er Souness som styrer det meste akkurat nå...

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Juni 2005, 00:12 »
Dumt at det er denne søppela som gjorde oss til en god fotballklubb...
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #6 på: 20. Juni 2005, 00:16 »
Sitat fra: "Mushans"

Bowyer har ikke gjort oss til en god fotballklubb...
Robert? Tja, på sitt beste ja. Men han går fort sur, og bidrar ikke akkurat til god stemning innad i laget.
Bellamy har spilt godt for oss. Og jeg håper at han blir. Men Shearer og Bellamy har ikke et godt forhold, etter uttalige SMS-meldinger fra Bellamy til Shearer av den negative sorten.

Nå har Newcastle allerede solgt Robert, og jeg kommer ikke til å gråte hvis de selger Bowyer også. Men Bellamy vil være et stort tap. Men det spørs... :wink:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Juni 2005, 05:58 »

Etter at Bowyer kom til klubben så har det bare gått en vei. Vi hadde en 3 og 4. plass før han kom. Etter han signet har det blitt 5 og 14 plass. Så tviler på at han har bidratt med allverden.

Ellers så må jeg spørre deg om noe Mushans. Driter du i om spillerene gjør faenskap på/utenfor banen bare de presterer på banen?  Nå har ikke disse spillerene presterert til de grader i mine øyne, men det er det du mener.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Herre min hatt!sånn som du skriver det,så virker det jo som om det er bowyer sin feil at det har gått nedover med nufc!Bowyer har vært god når han har fått spillt  sentralt på midten!Men kanskje du mener at vi skulle kjøpt en forsvarer i stedet,isåfall må du skrive det istedet!Noe som hadde vært et bra valg,men vi fikk vel bowyer gratis,så eg skjønner ikkje koffor vi ikkje kjøpte en midtstopper til då!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
For meg kan de drikke, slå ned folk, voldta og drepe utenfor banen bare de prestere 100% i Newcastle-drakta.

At det er litt temperatur på banen er bare bra, men at de går løs på hverandre er vel litt over streken.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

DanMan

• Gjest
« Svar #10 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
For meg kan de drikke, slå ned folk, voldta og drepe utenfor banen bare de prestere 100% i Newcastle-drakta.

Sånn er det ikke for meg. Takler ikke rasshøl i klubben som kun skaper negative overskrifter.

Glad vi ikke tok Rooney - ei skikkelig kølle og attpåtil til blodpris.

Noreng

• Gjest
« Svar #11 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Har du hørt om ære, Mushans?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Hørt om pokaler, Noreng?

Noreng

• Gjest
« Svar #13 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Ja, har hørt om det ja, men jeg vil heller ha et godt rykte istendennfor et rykte sånn som Chelsea har...

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Chelsea? Ser ikke helt hva som skal gjøre at vi får et slikt stempel på oss..