20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bergen  (Lest 37493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Bergen
« Svar #75 på: 30. Aug. 2011, 00:46 »
Finnigans viste forøvrig sunderland - newcastle forige helg. Om det ikkje er kamper satt opp andre plasser og den går på tv2 kanalene, ss eller seantanta så har dei alle kanalene der og det er bare å spør i baren om dei har mulighet til å vise kampen der. Har stort lokale med mangen skjermer så dei er ganske velvillige
- carry on!

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #76 på: 31. Okt. 2011, 06:50 »
Skal til Bergen til helgen! Hvor treffer jeg Newcastle supportere til Newcastle-Everton kl 13.45?

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #77 på: 31. Okt. 2011, 16:32 »
Skal til Bergen til helgen! Hvor treffer jeg Newcastle supportere til Newcastle-Everton kl 13.45?

Er Scotsman man pleier å gå på.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #78 på: 12. Nov. 2011, 23:16 »
Kommer hjem til Bergen en tur neste helg, hvor ser vi City kampen?
Er det noen fast pub for Toon Army eller?

:rockon:

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #79 på: 18. Nov. 2011, 13:32 »
Er i Bergen å besøker madammen. Bodde her et år i Bergen for 2 år siden, så det blir nok scotten på meg også! Det er ikke noe plass i Ålesund man kan gå ut for å se Newcastle kamper, så da benytter jeg meg når jeg er i Bergen :-)

Mange andre som skal? Jeg har glemt drakten min hjemme, men tenkte å stikke innom Steve Perryman å sjekke om de selger drakt.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #80 på: 14. Des. 2011, 09:30 »
Hvor ser dere kampen til helga? Ser at Scotsman har den på sendeskjemaet sitt, og hadde tenkt meg dit. Har dere noen bedre tips?

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 29. Des. 2011, 13:11 »
Scotmanburger og rabatt ved medlemskort - win.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 25. Aug. 2012, 11:45 »
Noen som skal se kampen på Scotsman i dag, eller har folk funnet seg et nytt sted?

Forresten. Scotsman har begynt å samarbeide med Inside, noe som betyr at burgeren på Scotsman har blitt enda bedre.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 03. Jan. 2013, 22:43 »
Gjelder rabatten kun på kampdag?
* Newcastle 4 Ever :) *

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #84 på: 29. Jan. 2013, 15:19 »
Aston villa - newcastle ikveld anyone?
Vurdere de nyinnkjøpte å heie fram gutta til vår første borteseier(bank i bordet)
Newcastle United Football Club<3

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #85 på: 01. Aug. 2013, 19:27 »
Jeg har nylig flyttet til byen, og har ikke tenkt å kjøpe den nye pakken til tv2. Dermed må jeg vite hvor det er størst sjanse for å se en newcastle kamp i byen. Gjerne et sted med god øl utvalg også. Er det forsatt scotsman som gjelder?   
FVM

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 01. Aug. 2013, 19:33 »
Scotsman er fortsatt best, ja.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #87 på: 13. Okt. 2013, 18:59 »
Forrige gang eg var på Scotsman(underetasjen) for å sjå PL(Man C-Everton), vart eg nærmest kasta vekk fordi eg ikkje hadde Liverpool-drakt på meg. Liverbirds hadde reservert underetasjen. Kva er det for noko tull?

Eg tenkte å sjå mot Liverpool på pub lørdag, kor samles folk?
* Newcastle 4 Ever :) *

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #88 på: 14. Okt. 2013, 06:36 »
Forrige gang eg var på Scotsman(underetasjen) for å sjå PL(Man C-Everton), vart eg nærmest kasta vekk fordi eg ikkje hadde Liverpool-drakt på meg. Liverbirds hadde reservert underetasjen. Kva er det for noko tull?

Eg tenkte å sjå mot Liverpool på pub lørdag, kor samles folk?

De gangene jeg har sett kamp på Scotsman så har Liverpool supporterne sittet nede mens Newcastle har sittet oppe. De er flink til å dele opp supporterne før kamper, det har de ihvertfall gjort når jeg har vært der.

Addi-theman

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #89 på: 31. Jan. 2014, 22:11 »
Hey. I'm new in Bergen, is the Scotchsman still the place for Newcastle supporters ?

I usually go there to watch the premier league, but havent seen many Newcastle supporters there

Anyways, I will be down at Scotchsman having alot of Brown Ale :)