20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oslo  (Lest 108098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Oslo
« Svar #285 på: 12. Sep. 2011, 13:08 »
Men hvem er gira på å få til noe sånt? Bare så jeg ser om det er noe håp for å få det til :)

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #286 på: 12. Sep. 2011, 17:58 »
Noen som har planer hvor de skal se kampen i dag?
Hvis det ikke er det så har jeg et forslag som alltid viser kamper og ikke så mange mennesker, og steder er Paddys på Nationalteateret ;D

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #287 på: 12. Sep. 2011, 18:57 »
Da er det sikkert Tempst som før da, men føler at det er noen som ikke er like gira på det stedet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 13. Sep. 2011, 14:02 »
Vet at domus på ekebergsletta alltid er ledig uten betaling. Det samme gjelder vel den banen ved Marienlyst.
Kan selv ikke delta da korsbåndet mitt såvidt klarer å klarere en ball.
Noen som kunne tenkt seg Villa-matchen på lørdag?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Peter

• Gjest
« Svar #289 på: 13. Sep. 2011, 14:44 »
Vet at domus på ekebergsletta alltid er ledig uten betaling. Det samme gjelder vel den banen ved Marienlyst.
Kan selv ikke delta da korsbåndet mitt såvidt klarer å klarere en ball.
Noen som kunne tenkt seg Villa-matchen på lørdag?

Marienlyst banen er nesten aldri ledig. Spilles cuper/kamper omtrent hver helg, og Friggs A-lag trener der hver dag, samt Frigg lag i alle årsklasser.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #290 på: 22. Sep. 2011, 16:18 »
Men hvem er gira på å få til noe sånt? Bare så jeg ser om det er noe håp for å få det til :)

Jeg er lett med ;) Har akkurat begynt på "Skeid Senior" i 8.div, bare for gøy :) 1 trening, 1 11er-kamp og 1 7er-kamp i uken, på et nivå som baseres mer på fysikk enn teknikk ;) Jeg og 3 andre kompiser bare møtte opp på trening, og med det fikk vi drakt og kunne spille kamper :P Bare å joine Skeid Senior viss noen har lyst ;)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 22. Sep. 2011, 17:59 »

Jeg er lett med ;) Har akkurat begynt på "Skeid Senior" i 8.div, bare for gøy :) 1 trening, 1 11er-kamp og 1 7er-kamp i uken, på et nivå som baseres mer på fysikk enn teknikk ;) Jeg og 3 andre kompiser bare møtte opp på trening, og med det fikk vi drakt og kunne spille kamper :P Bare å joine Skeid Senior viss noen har lyst ;)
Å? har tenkt litt på å melde meg inn i noe sånt :) Hvor er treningene da, og sånn ca hva er gjennomsnittsalderen? Jeg er selv 21, så er kanskje ikke såååå gøy om alle andre er 40 pluss :P

Anders Nordeide

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #292 på: 22. Sep. 2011, 19:01 »
Å? har tenkt litt på å melde meg inn i noe sånt :) Hvor er treningene da, og sånn ca hva er gjennomsnittsalderen? Jeg er selv 21, så er kanskje ikke såååå gøy om alle andre er 40 pluss :P

Treningene er på tirsdager på Skeidbanen, 3min å gå fra Storo. Hjemmekampene spilles også der :) Det er bare to utetreninger til denne høsten, men treningene fortsetter innendørs som futsal (vet ikke hvor). Jeg vil tippe at gjennomsnittsalderen ligger på rundt 28-30. Selv er jeg 20, og har 4 andre kompiser på laget som er 20. Jeg tenkte akkurat det samme som deg før jeg begynte, men jeg har ikke følt meg "for ung" i det hele tatt ;) Kanskje vi ses på en trening? :P

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 22. Sep. 2011, 19:15 »
Det er jo ikke langt ifra der jeg bor heller :D Når er neste trening da? så kanskje jeg kommer en tur :)
Det høres iallefall jævlig gøy ut! Spilte mye fotball før jeg flyttet til oslo for 1,5 måned siden, men har ikke fått spilt noe etter at jeg flyttet. Så jeg er veldig gira på å komme i gang i gjen :)

Koster det noe å spille for skeid, og i så fall hvor mye?

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #294 på: 22. Sep. 2011, 21:43 »
Det er jo ikke langt ifra der jeg bor heller :D Når er neste trening da? så kanskje jeg kommer en tur :)
Det høres iallefall jævlig gøy ut! Spilte mye fotball før jeg flyttet til oslo for 1,5 måned siden, men har ikke fått spilt noe etter at jeg flyttet. Så jeg er veldig gira på å komme i gang i gjen :)

Koster det noe å spille for skeid, og i så fall hvor mye?

Trodde denne linken var for pubtreff i oslo jeg :P men for all del, bra dere vil spille fotball og ha det kjekt  8)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 23. Sep. 2011, 09:47 »
Tja, selv om tåden ligger under "pubtreff" synes jeg tråden allikevel gjør sin nytte bedre om vi kan diskutere alt som er oslorelatert for supporterne i Norge. Blir bare rot å lage mange Oslo-tråder ;)

Anders Nordeide

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #296 på: 23. Sep. 2011, 22:06 »
Neste trening er på tirsdag kl 19.00 :) Bare å ta turen ;)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 23. Sep. 2011, 23:58 »
Ah, kan ikke på tirsdag for da har jeg bursdag, så må jo feire litt :D Men da kommer jeg neste tirsdag, regner med det er samme tid da? :D

Anders Nordeide

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #298 på: 24. Sep. 2011, 00:43 »
Ah, kan ikke på tirsdag for da har jeg bursdag, så må jo feire litt :D Men da kommer jeg neste tirsdag, regner med det er samme tid da? :D

Åh, ser den ;) Jeg er ganske sikker på det er samme tid... Gir deg et pip om det ikke skulle være det ;)

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #299 på: 24. Sep. 2011, 14:21 »
Vises på 42' skjerm på tempest idag
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn