20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oslo  (Lest 108066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Oslo
« Svar #270 på: 19. Aug. 2011, 09:46 »
Noen som skal på Tempest eller et annet sted fo å se matchen i morgen?  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #271 på: 19. Aug. 2011, 10:41 »
Jeg har egentlig tenkt meg på Tempest. Men er alltid litt problematisk når liverpool spiller samtidig, hakket verre igjen når de spiller omtrent samtidig, som i morgen. Kommer til å bli forpestet med liverpoolsanger, mulig også mens vår kamp pågår. Men uansett er egentlig eneste reelle alternativ til Tempest, utenom å se kampen hjemme, O`Reilleys (eller hvordan det skrives), så blir nok Tempest. Regner med at det blir en del Newcastlesupportere der, og Tempest er jevnt over det beste stedet å se oss spille i Oslo, etter min mening.

Edit: Bohemen er også en mulighet, uavhengig av hva slags sympatier man måtte ha for assosierte lag.
« Siste redigering: 19. Aug. 2011, 10:47 av Jon87 »

PatSharpX

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #272 på: 19. Aug. 2011, 13:54 »
Pappa og jeg tenkte å ta turen til Bohemen å se kampen der.
@PatSharpX på twitter

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 19. Aug. 2011, 14:58 »
Jeg og to andre kompiser drar på Tempest når mulig, men ikke når Liverpool spiller. De ødelegger for oss andre med konstant synging. Så blir kamp på 42-tommeren for meg, men kommer sterkere tilbake!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 22. Aug. 2011, 22:04 »
Har lovt meg å aldri dra på Tempest igjen, etter en forferdelig kveld hvor hu ene Liverpool-kjerringa skulle dra igang Garri Makkkkka-sangen, som forøvrig har flere vers enn Ja Vi Elsker, som er noe av det værste jeg har vært med på. Etter denne fatale kvelden er jeg stort sett å finne full på Orileys på Løkka når det er match.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #275 på: 09. Sep. 2011, 16:53 »
Noen som kunne tenke seg å se QPR kampen i lag? Var jævlig hyggelig hos tveit sist ihvertfall...
If it has tits or wheels, count on problems!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 09. Sep. 2011, 18:08 »
ikke umulig at jeg joiner hvis det dukker opp noe!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 09. Sep. 2011, 19:11 »
Godt mulig jeg er med på noe også, må bare se ann når jeg blir ferdig på jobb på mandag ;) Kunne tatt det her, men tør ikke love noe ettersom at det ikke er helt sikkert jeg kan :P Så hva med å møtes på tempest?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 09. Sep. 2011, 21:24 »
Har lovt meg å aldri dra på Tempest igjen, etter en forferdelig kveld hvor hu ene Liverpool-kjerringa skulle dra igang Garri Makkkkka-sangen, som forøvrig har flere vers enn Ja Vi Elsker, som er noe av det værste jeg har vært med på. Etter denne fatale kvelden er jeg stort sett å finne full på Orileys på Løkka når det er match.

Ganske mange kamper der Pool ikke spiller da, fint å få samlet alle fansa på en bar, ikke spredt!
Bobby Robson:

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 10. Sep. 2011, 23:56 »
Noen som er gira på å spille litt fotball? Begynner å bli en liten stund siden jeg har fått psilt skikkelig nå, så hadde vært kult om flere i oslo-området hadde vært keen på å spille litt! Og det hadde jo vært enda kulere om vi kunne klart å få det til jevnlig som f.eks en fast dag i uken eller noe. Så kan alle ta med litt kompiser slik at vi blir mange nok til å spille kamper og sånn :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 11. Sep. 2011, 22:05 »
Ja, ikke negativ til det - så lenge det passer og jeg har tid!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 11. Sep. 2011, 22:08 »
Noen som er gira på å spille litt fotball? Begynner å bli en liten stund siden jeg har fått psilt skikkelig nå, så hadde vært kult om flere i oslo-området hadde vært keen på å spille litt! Og det hadde jo vært enda kulere om vi kunne klart å få det til jevnlig som f.eks en fast dag i uken eller noe. Så kan alle ta med litt kompiser slik at vi blir mange nok til å spille kamper og sånn :D

Blir nesten dårlig gjort å melde på lag til Supportercupen til sommeren da  ;)
Bobby Robson:

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #282 på: 11. Sep. 2011, 22:20 »
Fotball hadde vært knall.
Søte, søte blekkspruter.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 11. Sep. 2011, 23:19 »
Haha, ja blir vel nesten litt juks :P Nei men jeg synes det hadde vært jævlig artig å samles for å spille litt innimellom i oslo :D Noen som vet om noen bra baner vi kan bruke, hvor man ikke blir kastet bort pga treninger og slikt? evnt binger osv?
Så kunne vi jo ha spilt f.eks en fast dag og tidspunkt hver uke? Trenger ikke å være bindene sånn at alle må komme hver uke, men bare kommer de gangene man kan og føler for det, bare vi blir nok til å spille litt hver gang da :)

Peter

• Gjest
« Svar #284 på: 11. Sep. 2011, 23:40 »
Domus atletica ved Ullevål Stadion er veldig bra, og kan leies for en billig penge. Voldsløkka ved Sagene er også bra, dog litt risikabelt mtp å bli kasta bort. Jordal kunstgress er bra, og er som oftest ledig. Holmlia kunstgress pleier også å være bra.
Selfølgelig mange flere, men disse var de jeg kom på etter 30 sekunders tenking  ;)