20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oslo  (Lest 108010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Oslo
« Svar #240 på: 11. Aug. 2011, 19:20 »
Har mistet lityt oversikt over nøyaktig hvem som kommer, men det ser ut til at det blir en del. Så synes du skal ta turen! Kan jo evnt. møte deg på byen etterpå ;)

Har du trapper hos deg? Jeg er rullestolbruker og vil gjerne komme om det lar seg gjøre :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 11. Aug. 2011, 19:34 »
Bor i 3. etasje uten heis, kun trapper desverre :( MEn det er sikkert mange som kan hjelpe til å bære, meg selv inkludert, om det er ønskelig? DEt eneste som blir skummelt ernår du skal ned igjen, for da har vi vel sansynligvis fått litt alkohol i kroppen :P

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #242 på: 11. Aug. 2011, 20:32 »
Bor i 3. etasje uten heis, kun trapper desverre :( MEn det er sikkert mange som kan hjelpe til å bære, meg selv inkludert, om det er ønskelig? DEt eneste som blir skummelt ernår du skal ned igjen, for da har vi vel sansynligvis fått litt alkohol i kroppen :P
8

Takk for tilbudet. Setter pris på det  8) Men tror vi tar det igjen ved en annen anledning da :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 11. Aug. 2011, 21:04 »
Ok vi får gjøre det da ja :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #244 på: 11. Aug. 2011, 21:40 »
AK84, jeg tenkte å ta meg en tur ( hvis jeg er velkommen da.. :P), men tror ikke det blir drikking på meg den dagen, siden jeg er med-arrangør av mormors 90-årsdag påfølgende dag, he he.
Hjelper gjerne til med å bære deg + stol opp og ned trappen - det er det minste man kan gjøre for en medsupporter.

Til gjengjeld ber jeg ydmykt om tillatelse til å riste litt i rullestolen din når vi skårer mål, he he... :D
If it has tits or wheels, count on problems!

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #245 på: 11. Aug. 2011, 21:59 »
Denne sammenkomsten høres veldig flott ut. Hadde gjerne tatt meg turen hadde det ikke vært for at jeg nylig ble pappa og derfor har smått med tid, hehe. Må absolutt få til flere slik utover:)

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #246 på: 11. Aug. 2011, 22:51 »
Jeg kommer, hvis det er greit! Dette blir artig.
AK84, jeg skal heller ikke drikke så hjelper også gjerne til med å bære både deg og stolen :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 11. Aug. 2011, 23:09 »
Alle er velkomne :)
AK84, vi får til dette altså!

Btw: Noe som ikke kom helt frem i artikelen på hovedsiden, det blir fest/vors rett etter kampen så stikker vi på byen etterhvert :) Uansett resultat! :D

Edit: Og det er selvfølgelig helt greit å komme kun for å se kamp også om man ikke har lyst til å være med på festen ;)

Edit 2: Må også få frem at det ikke blir så mye pizza, så er nok lurt å spise litt før man kommer.
« Siste redigering: 11. Aug. 2011, 23:14 av tveit »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #248 på: 12. Aug. 2011, 09:49 »
Eventuellt bare komme først... knis

Jeg faster frem til pizzakvelden tveit!
If it has tits or wheels, count on problems!

TC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #249 på: 12. Aug. 2011, 10:23 »
Supporter treffet høres kult. :)
Har lyst å ta en tur. Står det Kristian Tveit på ringeklokka?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 12. Aug. 2011, 10:26 »
Det gjør det ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 12. Aug. 2011, 14:06 »
Det hadde vært fristende å kjøre 8-9 timer til hovedstaden bare for gratis pizza, men jeg tror jeg lar det bli med fristelsen, og heller bruker bensinpengene på å kjøpe meg pizza og øl selv i stedet. ;)
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #252 på: 12. Aug. 2011, 14:42 »
Hadde gjerne tatt meg turen hadde det ikke vært for at jeg nylig ble pappa og derfor har smått med tid, hehe.

Gratulerer så meget! :)

-
Og lykke til med arrangementet, gutta! Håpar det blir ein suksess, resultat inkludert!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #253 på: 12. Aug. 2011, 19:48 »
Hyggelig at så mange vil hjelpe. Da kommer jeg gjerne 8)  Flatline: Håper det blir mye risting i rullestolen :P Ringer deg når eg har funnet parkering Kristian  8)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #254 på: 12. Aug. 2011, 20:27 »
Det skulle vel bare mangle. Artig at dere ser ut til å bli en fin liten gjeng :)

Hadde meldt meg på jeg også om jeg ikke hadde holdt til noen tusen kilometer lengre vest. Håper at treffet blir vellykket! Ikke glem å ta bilder, Mr. Tveit!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!