20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oslo  (Lest 108083 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Oslo
« Svar #195 på: 11. Juli 2011, 16:54 »
Send meg en PM/mail når det nærmer seg, slik at jeg får fikset reklame på FB, Twitter og hovedsiden.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 11. Juli 2011, 20:07 »
Send meg en PM/mail når det nærmer seg, slik at jeg får fikset reklame på FB, Twitter og hovedsiden.
Det skal jeg gjøre;) bare det ikke kommer for mange da:p har ikke sååå stor leilighet(64kvadrat) XD

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 11. Juli 2011, 21:08 »
Fanden, er på ferie.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 11. Juli 2011, 21:37 »
Om det er få som kan den datoen kan vi godt ta det en annen helg, er jo ikke noe vits om det bare er to-tre som kan ;) men får se an litt hvordan responsen er først. Når passer det evnt bedre for folk?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #199 på: 11. Juli 2011, 22:20 »
Er 90 % sannsynlig at jeg må opp igjen til Lillehammer den dagen, men skulle gjerne vært der for å feire Shearers 41-årsdag og samtidig en ny fantastisk kamp mot Arsenal. Er kaaaanskje en liten mulighet for at jeg kan utsette turen opp til OL-byen en dag, men jeg har mine tvil. :/
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 12. Juli 2011, 14:26 »
Samme som Eivind, men ettersom jeg bor i OL byen så er det vel langt ifra sikkert at jeg hadde fått rotet meg til å dra til tigerstaden på newutd fest uansett, kjenner jeg meg selv rett...  :P

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #201 på: 13. Juli 2011, 08:23 »
Kjenner på kroppen at dette er et initiativ som frister å reise helt fra Sandnes fra for å delta på, magpiefest er desverre en opplevelse av de sjeldne!   Hvordan er det evt med muligheter å kræsje på en sofa dersom man ikke finner et hunnkjønn å bli med hjem fra byen? :D
Genius by birth. Slacker by choice.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #202 på: 13. Juli 2011, 09:29 »
He he. Byen med Barton-trøya og bart. Smeller i potta.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 13. Juli 2011, 19:33 »
Kjenner på kroppen at dette er et initiativ som frister å reise helt fra Sandnes fra for å delta på, magpiefest er desverre en opplevelse av de sjeldne!   Hvordan er det evt med muligheter å kræsje på en sofa dersom man ikke finner et hunnkjønn å bli med hjem fra byen? :D
Da synes jeg du skal komme! Jeg har en sofa du helt sikkert kan få campe på, og om andre kommer langtveisfra er det sikkert andre osloborgere her på forumet som har en sofa folk kan få campe på. Om jeg får med hunkjønn hjem fra byen får du bare lukke øra! XD Men det er vel heller tvilsomt at jeg får det dersom jeg går på byen i newcastledrakt :P

Men folka! Når passer det best å ta dette? Hvem kan den 13.? Hvem vil at vi heller skal ta det en annen dato?
Og for de som ikke får til å komme denne gangen, blir det en suksess kan jeg garantere at det blir flere muligheter :D
« Siste redigering: 13. Juli 2011, 20:50 av tveit »

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #204 på: 13. Juli 2011, 20:34 »
Gode nyheter! Jeg trenger ikke møte i Lillehammer før den 14. så jeg er med hvis det blir noe av.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 13. Juli 2011, 20:41 »
DET er gode nyheter Aslak!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 13. Juli 2011, 23:26 »
Uten å høre med David og Jonas (to Newcastle-supportere, David er inne på forumet), så tror jeg vi kan joine dette ;) Bra insj!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 13. Juli 2011, 23:32 »
Jeg holder også til i Oslo, men jeg jobber både lørdag og søndag den helgen. Litt usikker på tidspunkter, men skal ta turen hvis det passer seg!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 13. Juli 2011, 23:38 »
Flott! :)
kø1: bare kom når det passer vi holder nok på hele kvelden og natten, så om det passer er det bare å komme!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 13. Juli 2011, 23:55 »
Nordin ? Skal du øve ?

Fly - tog - bil ?? Let me know ! :P
« Siste redigering: 13. Juli 2011, 23:57 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.