20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oslo  (Lest 108087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #180 på: 30. Juni 2011, 23:06 »
Temmelig ny Toon Army Norway medlem her, dog god gammal supporter, så hadde vært rått å bli kjent + feste med Skjære-soldatene! Knall iniativ, tveit.
du er selvfølgelig like velkommen her som alle andre (var ikke meninga å tråkke noen på tæra :D)
Twitter: @Matserazzi

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #181 på: 30. Juni 2011, 23:07 »
Ikke for å ødelegge stemningen her kara, men skal vi si at dette er transfertråden igjen?

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Oslo
« Svar #182 på: 30. Juni 2011, 23:15 »
Smart! Ble litt vel Oslo-prat nå.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 30. Juni 2011, 23:26 »
Kan godt ta det i forbindelse med arsenalkampen. Har HD-projektor i leligheten så skal gå fint å se den der ;) Leiligheten ligger på grensen mellom torshov og sagene så det er kort vei til sentrum og div. utesteder :D

Men vi kan jo avtale mer når det nærmer seg, men dere er alle hjertelig velkomne på newutd-fest/vors hos meg! :D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #184 på: 01. Juli 2011, 12:33 »
Hvis noen av dere har en stor leilighet så kan vi helt sikkert spytte inn noen kroner av TAN-kassa til pizza, quizpremier etc for å lage et supportertreff for NUFC-fans i hovedstaden. Kriteriet er at en god del fans fra Oslo melder seg inn i TAN.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #185 på: 01. Juli 2011, 21:39 »
Hvis noen av dere har en stor leilighet så kan vi helt sikkert spytte inn noen kroner av TAN-kassa til pizza, quizpremier etc for å lage et supportertreff for NUFC-fans i hovedstaden. Kriteriet er at en god del fans fra Oslo melder seg inn i TAN.

Hehe, muligens en smule usolidarisk for folk som bor et stykke unna Oslo da. Vi sitter og gafler i oss subsidiert pizza for kontigenter som samer i berlevåg har skutt inn i TAN-kassa.
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 01. Juli 2011, 21:46 »
Jeg tenker vi tar dette utenfor TAN. Alle med hjerte i Newcastle er invitert! Har ikke noen megaleilighet, er vel 64 kvadrat tror jeg. Men tor nok vi skal få alle inn, bare det ikke blir 100 stk liksom :P

Vi kan jo selvfølgelig også ha pubtreff og sånn i Oslo med quiz og hele pakka i regi av TAN. Men dette tenkte jeg bare skulle være en uformell liten fest/vors for alle fra newutd som har lyst og mulighet til å komme :)

Edit: Men de som kommer som ikke er medlen av TAN skal vi selvsagt klare å få gjort til medlemmer i løpet av kvelden XD
« Siste redigering: 01. Juli 2011, 21:48 av tveit »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 01. Juli 2011, 23:52 »
Edit: Men de som kommer som ikke er medlen av TAN skal vi selvsagt klare å få gjort til medlemmer i løpet av kvelden XD

Shanghaiing er en undervurdert rekrutteringsform, der er det mye og hente. Kunne vært noe for fotballklubben og vurdere også forøvrig.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Juli 2011, 02:21 »
Hehe, muligens en smule usolidarisk for folk som bor et stykke unna Oslo da. Vi sitter og gafler i oss subsidiert pizza for kontigenter som samer i berlevåg har skutt inn i TAN-kassa.

Vi har i begge av våre to sesonger som offisiell supporterklubb sponset treff i byene hvor vi har flest medlemmer. I den første sesongen var ikke engang Oslo en av stedene vi sponset. Noe særlig mer demokratisk kan vi neppe gjøre det i og med at vi av naturlige årsaker ikke kan sponse quizer på ei landsbygd på Østre Toten hvor 0,07 % av medlemsmassen vår hører til  :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Juli 2011, 05:46 »
Noe særlig mer demokratisk kan vi neppe gjøre det i og med at vi av naturlige årsaker ikke kan sponse quizer på ei landsbygd på Østre Toten hvor 0,07 % av medlemsmassen vår hører til  :)

Men i mer urbane strøk på Vestre Toten synes jeg vi absolutt bør ha det! (er det noen medlemmer fra Østre Toten her, eller var det bare et tilfeldig valgt sted Nordin? :P )

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Juli 2011, 12:16 »
Hehe. Det var bare et tilfeldig valgt sted. No offence :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Juli 2011, 13:12 »
Hehe, bor i Vestre Toten jeg. Så none taken! :)
Men skulle gjerne hatt flere Newcastle-supportere i området.....

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Juli 2011, 18:53 »
Men tar selvfølgelig gjerne i mot litt penger så vi kan handle in pizza og slikt :P Men føler kanskje at vi "stjeler" litt fra kassa, iom at dette ikke er et TAN-arrangement :P

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 11. Juli 2011, 13:03 »
Da har de første tv-kampene blitt annonsert, og Arsenal-kampen går lørdag 13. August kl 18:30. Så da foreslår jeg at vi legger denne festen til den datoen, eller hva tenker folk? For da kan vi se kampen sammen(har hd-prosjektor i leiligheten) og deretter enten drikke bort sorgene ved tap, eller feire seier til langt på natt! :D

De som vil er iallefall velkomne til meg i Marcus Thranes gate 14 lørdag 13/8, så blir en heftig newutd fest!

Fint om dere sender meg en pm eller mld på 90892726 om dere tenker å komme, bare så jeg vet sånn ca hvor mange vi blir ;)

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 11. Juli 2011, 15:00 »
Fint tiltak, men er dessverre bortreist. Utover sesongen får vi prøve å samles en god gjeng på samme puber, litt morsommere å se kamp da, og er tross alt en del supportere bosatt i Oslo  :)