20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oslo  (Lest 108108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Oslo
« Svar #90 på: 14. Jan. 2010, 13:18 »
Say what? Hva faen skjer nå da? Likte meg veldig godt på Belfry, så dette var svært trist :(
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 14. Jan. 2010, 15:04 »
Okey, jeg har aldri vært på Belfry og har ikke noe forhold til puber i Oslo, men hva i all verden er årsaken til nedleggelsen? Var ikke dette Oslos store samlingssted for fotballsupportere, uansett lag?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #92 på: 14. Jan. 2010, 15:44 »
Forstår det heller ikke. Stort sett massevis av folk der. Jævla dyrt øl, men det er det vel stort sett over alt i sentrum av Oslo. Vet noen om det finnes andre puber i Oslo som har Sky Sports?
Godsanger?

Mike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #93 på: 15. Jan. 2010, 11:36 »
Bohemen viser hvertfall matchen te mandan:)!!

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #94 på: 15. Jan. 2010, 12:08 »
Da sees vi på Bohemen =)

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 15. Jan. 2010, 13:29 »
Forstår det heller ikke. Stort sett massevis av folk der. Jævla dyrt øl, men det er det vel stort sett over alt i sentrum av Oslo. Vet noen om det finnes andre puber i Oslo som har Sky Sports?

Hva med Trafalgar nederst i Bogstadveien. De sender garantert kampen mandag! Jeg drar dit og ser kampene. Hadde vært artig om mange Toon supportere dukka opp der. Og bartenderen er engelsk og har jo studert i Newcastle.
Andreas Martins

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #96 på: 15. Jan. 2010, 13:40 »
Hmmm, kanskje man skulle prøve ut Trafalgar ja. Synes det hadde vært kult hvis vi fant en pub i Oslo som vi kunne gjort til vår egen. Slik at vi f.eks. kan få rabatt på øl hvis vi har på oss drakta, og etter hvert arrangere supportertreff.

Ølprisen på Trafalgar?
Godsanger?

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 15. Jan. 2010, 14:07 »
Hmmm, kanskje man skulle prøve ut Trafalgar ja. Synes det hadde vært kult hvis vi fant en pub i Oslo som vi kunne gjort til vår egen. Slik at vi f.eks. kan få rabatt på øl hvis vi har på oss drakta, og etter hvert arrangere supportertreff.

Ølprisen på Trafalgar?

56 tror jeg det er for en 0,5. Så vidt jeg vet så er det ikke mange andre supportere som bruker stedet. Så Liverpool spille mot Reading der og da satt det maks 3 liverpool supportere der. Jeg kan ihvertfall høre om mulighetene med bartenderen når jeg drar dit mandag.

http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=2382&Name=Trafalgar+Pub
« Siste redigering: 15. Jan. 2010, 14:09 av amt »
Andreas Martins

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 15. Jan. 2010, 14:11 »
Er ikke Trafalgar veldig lite?? Eller er det noe lenger inn der kanskje? Tenker ikke på WBA kampen, men hvis det f.eks spilles kamper parallelt med Newcastle...da var det genialt med Belfry som hadde to rom med storskjermer.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 15. Jan. 2010, 14:28 »
Er ikke Trafalgar veldig lite?? Eller er det noe lenger inn der kanskje? Tenker ikke på WBA kampen, men hvis det f.eks spilles kamper parallelt med Newcastle...da var det genialt med Belfry som hadde to rom med storskjermer.

Det er ikke så stort nei, og kun en storskjerm. Men de har vel en 5-6 tv apparater der. Men det er klart at for noen er det viktig med storskjerm. For meg holder det med en vanlig skjerm og god stemning, samt møte andre newcastle fans. Kunne ihverfall vært ett alternativ på mandagen. Og kommer det mange som ønsker å se samme kamp så setter de kampen på en av flatskjermene der.
Andreas Martins

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #100 på: 15. Jan. 2010, 14:46 »
Tror i hvert fall jeg prøver å teste ut Trafalgar nå på mandag. Hvis ingen andre supportergrupper har kapret Trafalgar, så kanskje det er en mulighet for at vi blir prioritert foran storskjermen hvis vi møter opp mange mann.
Godsanger?

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #101 på: 15. Jan. 2010, 15:33 »
Da trekker jeg herved Bohemenplanene, og blir med på å sikre Fort Toon Trafalgar.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 16. Jan. 2010, 17:14 »
Da trekker jeg herved Bohemenplanene, og blir med på å sikre Fort Toon Trafalgar.

Da ses vi der! Kampen begynner vel kvart på ni.
Andreas Martins

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 18. Jan. 2010, 12:36 »
Kan ikke TAN kjøpe Belfry, da?

Mulig vi sees på Trafalgar i kveld.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #104 på: 18. Jan. 2010, 16:56 »
Skal og forsøke å ta turen! Håper vi sees der, Trafalgar er jo klassisk.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn