20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Johnson til St. James...  (Lest 10704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Johnson til St. James...
« Svar #45 på: 23. Juni 2005, 14:35 »
Han har prestert en sesong på øverste nivå.. Da mener jeg det er alt for risikofylt å legge ut mellom £6-10m når vi trenger spillere som har vært stabilt go på det øverste nivå over tid!

Vi har nok spillere som holder Championship-klasse.....
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Johnson til St. James...
« Svar #46 på: 01. Juli 2005, 20:32 »
lite nytt rundt johnson gitt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Johnson til St. James...
« Svar #47 på: 02. Juli 2005, 12:44 »
Like greit, og som Mushans sier, den prisen som må gis for å kjøpe Johnson er alt for høy for en så risikabel overgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Johnson til St. James...
« Svar #48 på: 02. Juli 2005, 23:42 »
Vil ikke ha Johnson jeg heller. Podolski blir vel priset voldsomt også etter Conf. Cup. Det er vanskelig det her, jeg vet ikke hvem jeg ville hatt der sjøl.
Man må jo være litt realist også, hvem har lyst/gidder å komme opp til Newcastle? Det her blir flåsete, men tenk om Newcastle ikke hadde gitt bort Uefa cup trofeet i slutt minuttene....