20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: R.I.P. Sir Bobby Robson  (Lest 11709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: R.I.P. Sir Bobby Robson
« Svar #30 på: 31. Juli 2009, 20:33 »
http://www.wba.co.uk/page/News/0,,10366~1739693,00.html

Blir litt spesielt at vi møter WBA første kampen i serien, når dette skjer ei uke før...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #31 på: 31. Juli 2009, 20:35 »
Igrinde, den linken fikk meg til å knekke.

Jeg har nå tatt meg en halvliter øl i krystallkruset jeg fikk i medlemsgave fra den offisielle medlemsklubben i 2007/08. Den har ALDRI vært brukt før. Den har stått på hedersplass i sin flotte eske midt i stua. Planen har ALLTID vært at den skulle jeg kun drikke av ved en ENORMT stor begivenhet for klubben. Da mener jeg noe slikt som cup eller serie gull. At det var til en "grav-øl" var aldri i mine tanker. Nå ble det for å hedre tidenes beste manager. Kruset vil aldri mer bli brukt.

Cheers Wor Bobby!

R.I.P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #32 på: 31. Juli 2009, 21:22 »
For meg var han den største. Fantastisk mann, fantastisk personlighet, fantastisk manager.

RIP Sir Bobby Robson

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #33 på: 31. Juli 2009, 21:41 »
For å ikke bli alt for sentimentale, vil je gjerne trekke frem at jeg faktisk lærte noe av VG nett i kveld:
Han var blant annet mannen som hentet Ronaldo til klubben, og under Robson vant Barcelona både Copa del Rey, den spanske supercupen og cupvinnercupen. Som assistent hadde han Jose Mourinho.

Selvfølgelig en ubetydelighet på en dag som denne, men at SBR var sjef for The Special One, kan kanskje forklare en del.

Uansett - jeg sitter med tredje pilsa, og hedrer SBR med Newcastle og England sanger på PC'en.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 31. Juli 2009, 21:43 »
Uten tvil en av de største personligheter innen moderne fotball, du brakte mange minner som jeg aldri vil glemme
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 31. Juli 2009, 22:03 »
Det var under Sir Bobbys dager jeg virkelig forelsket meg i Newcastle, utrolig trist at han er vekke nå.

Takk for alt Sir Bobby Robson.
Toon till I die.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Aug. 2009, 00:31 »
Som assistent hadde han Jose Mourinho.

Selvfølgelig en ubetydelighet på en dag som denne, men at SBR var sjef for The Special One, kan kanskje forklare en del.

var det ikke slik at Mourinho var sjåfør eller tolk eller noe sånt for Bobby, og så snakket de en del fotball sammen, noe som førte til at Bobby tok Mourinho opp som sin assistent...     Eller er det noe jeg har snekret sammen i hodet mitt etter noen glass med litt brunt i..?
sunt pueri pueri puerilia tractant

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Aug. 2009, 01:09 »
Mourinho var tolken til Sir Bobby i Barca, så ble han assistent for han etterpå, jeg vet ikke historien utenom dette, men han fikk vel et tilbud om å være med som assisten eller trener videre også. Men da dro han til en klubb for å bli hovedtrener senere.

Takk for den tiden i Newcastle United FC, Sir Robert William Robson. Du gjorde meg en lykkelig supporter i den tiden du var vår sjef.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. Aug. 2009, 01:38 »
En fantastisk trener som gjorde utrolige ting med NuFc og vil bli dypt savnet.
R.I.P Sir Bobby.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #39 på: 01. Aug. 2009, 10:38 »
Jeg mener at klubben faktisk bør bytte navn på stadionen til Sir Bobby Robson Stadium eller Wor Bobby's Stadium. Han har i dag en stand oppkalt etter seg, og han har en byste i inngangspartiet. Men en sånn gentleman bør hedres med å få banen oppkalt etter seg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. Aug. 2009, 12:54 »
Jeg mener at klubben faktisk bør bytte navn på stadionen til Sir Bobby Robson Stadium eller Wor Bobby's Stadium. Han har i dag en stand oppkalt etter seg, og han har en byste i inngangspartiet. Men en sånn gentleman bør hedres med å få banen oppkalt etter seg.

Hvem er det egentlig som kaller han "Wor Bobby Robson"..sånn bortsett fra deg?? Det har jeg aldri hørt før..

Når det gjelder å skifte navn på St.James, så NEI!! Hvorfor gå bort fra over 100 år med historie?? Han kunne kanskje fått en av tribunene oppkalt etter seg, en skikkelig statue utenfor har han ihvertfall fortjent. Hvilken stand er det forresten du snakker om han har oppkalt etter seg? Selv om Sir Bobby er den største for meg, så vil nok mange geordier sette Keegan perioden høyere enn den vi hadde under Sir Bobby. Shearer sitt navn må også tas med i en slik diskusjon.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #41 på: 01. Aug. 2009, 13:34 »
Han har blitt kalt Wor Bobby på lik linje med Wor Jackie.

Og han har selvsagt ingen stand oppkalt etter seg, my bad.

Jeg mener fortsatt at man burde bytte navn på stadionen.
« Siste redigering: 01. Aug. 2009, 13:41 av Ulf »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. Aug. 2009, 13:42 »
Han har blitt kalt Wor Bobby på lik linje med Wor Jackie.

Hehe...nei, det har han ikke. Ikke sett det i en eneste avis eller sammenheng før. Wor Jackie gikk under det navnet, Sir Bobby har aldri hatt "wor" ved seg. MEN skal ikke nekte for at det er noen som kaller han det..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 01. Aug. 2009, 13:52 »
Mourinho var tolken til Sir Bobby i portugal. Når Bobby fekk jobben i Barca ville han ha han med vidare som assistenten hans. Da han blei ansatt i Newcastle ville han ha med Mourinho dit og men då takka Mourinho nei, da ville han lede ein klubb sjølv.

Bobby er kanskje tidenes største menneske innen engelsk fotball. Ein fantastisk mann.

Kvil i fred Bobby

og for dei som ikkje har vert på NO og lært det enda. Han tapte ikkje kampen mot krefta. Han vant den 4-1 ;)
« Siste redigering: 01. Aug. 2009, 14:43 av Nikolaien »

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 01. Aug. 2009, 16:07 »
Sir Bobby Robson var en fantasisk manger og person!

Hvil i fred Sir Bobby!