Sesongen 2009-10 - januar og februarKamper:
Ekstremt tett kampprogram, så fikk ikke plass til ligacupfinalen i dette skjermbildet

Som dere ser har vi gått på en del smeller i ligaen, men grunnen til det er at jeg rett og slett må rotere en del. Nicky Butt har f.eks. fått hele elleve kamper fra start, ni av dem i cupen.
I FA-cupen hadde jeg et mål: Unngå omkamper. Men det er blitt tre av dem! Mot Wolves tok vi en ny PL-skalp med sterkt reservepreget lag.
Ligacupfinalen:
Det her gikk jo ganske så bra

Utrolig gøy at det er to lokale spillere som avgjør det hele. I 1. og 2. omgang ble vi totalt rundspilt og L'Pool bomma på noen helt syke sjanser. I ekstraomgangene var vi faktisk best og var nære å gå opp til 3-1. Skal dog nevnes at de fikk et mål tvilsomt annullert i det 117. minutt. Anyways, vi er klare for Europa

Spilleratinger:
http://bildr.no/view/602398Tabell:
Har mange kamper til gode på City og føler at jeg vil klare dette greit.
Annet:- Løvenkrands og Carroll er våre toppscorere med 14 mål hver. Carroll har vært helt fantastisk i denne perioden! Skadeplagede Postiga har tolv scoringer, det samme har Fleck. Leon Best er nå oppe på syv scoringer etter mye tillit i FA-cupen. Er veldig fornøyd med at vi har fem målfarlige spisser.
- Fleck og Guthrie har flest assist med åtte hver.
- Løven har høyest gj. rating med 7.46.
-
Jonjo Shelvey var den eneste spilleren som ble kjøpt i januarvinduet. Han kostet 18 mill kroner og er et ekstremt stort talent. Er akkurat blitt 18 og kommer til å få mye spilletid også denne sesongen. Ta godt vare på han her folkens!
- Vi møter Man City hjemme i kvartfinalen i FA-cupen