20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trondheim  (Lest 63486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #150 på: 29. Jan. 2012, 17:49 »
Er det bare jeg som ikke så all Toon-fansen som kom ramlende inn dørene, eller var det forholdsvis få, sammenlignet med tidligere supportertreff?

Hva synes dere som var der om opplegget?

Jeg selv syntes det hele var skuffende dårlig.

Vi ble spredd på et altfor stort område, det var ingen som riktig organiserte happeningen, betjeningen i baren hadde begrenset kunnskap om det tilbudet vi hadde fått fra Dougie, og quizen var en skuffelse, selv om den var utfordrende nok, og jeg vant. Men det var det sikkert ikke mange som fikk med seg...

Men som sagt, jeg vil veldig gjerne ha respons på dette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 29. Jan. 2012, 20:02 »
Jeg kunne dessverre ikke komme pga noe som dukket opp på hjemmebane... :(

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 30. Jan. 2012, 11:36 »
Jeg var sylta ned i forkjølelse hele helga, men er det mulig å få til noe på onsdag eller er det kanskje for kort varsel?
Keep calm and put Shola on.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 30. Jan. 2012, 12:36 »
Er det bare jeg som ikke ........

Mine tanker om lørdagen: Som alltid er det jo veldig hyggelig å se Newcastle kamp sammen med likesinnede, og det var ikke noe unntak denne gangen heller, til tross for at kampen i seg selv var et nedsig uten like. Quizen fungerte også godt. Det som var dumt var at de bak baren tydeligvis ikke hadde fått med seg at vi skulle få litt reduserte priser, og da endte jeg opp med å kjøpe noe annet :P I tillegg burde vi kanskje fått et annet område, det var vel ikke mye som skjedde i 2 etg? fordi folk ble litt spredt. I tillegg var det jo ikke noe særlig poeng i å være der over en time før kampstart, annet enn å få med seg et gjesp av en annen omgang mellom Derby og Stoke......

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 30. Jan. 2012, 14:50 »
Dougie feiret bursdagen sin i andreetasje, så der var det nok som foregikk, dessverre.
Det var nok sannsynligvis derfor vi ble plassert nede i førstetasjen. Synd, for Quotes og Cities Room hadde passet perfekt.

Og jeg er helt enig, det var overhodet ikke noe vits i å komme så tidlig. Jeg hadde sett for meg at vi kom tidlig, bestilte mat og drikke i fem-tida, og at quizen ble avholdt rundt halv seks, eller noe.

Og ja, betjeningen hadde åpenbart begrenset kunnskap om tilbudene, og derfor måtte visstnok mange betale fullpris. Hvilket var synd. Jeg snakket med Dougie i fem-tida eller noe (det fikk du kanskje med deg), og han mente betjeningen hadde fått beskjed, at quizen ville bli avholdt ganske snart og at det ikke var noe å bekymre seg for.

Sånn ble det altså ikke.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 30. Jan. 2012, 15:18 »
Når det gjelder oppmøte, er det litt overraskande at vi ikkje var fleire enn ca 10 stk. Åretur og andre omstende tatt med i betraktinga. Meiner å hugse at vi fylte heile 2. etg under det første supportertreffet (mot WBA i CCC)med ein reduksjon i oppmøte til Sunderland-kampen (der vi fylte Quotes). At vi berre raska saman ein 10-12 stk denne gongen er overraskande, spesielt med tanke på at vi var omtrent same antal på ein måndagskamp mot Plymouth i 2010. Grunnlaget for oppmøte bør vere langt større, jf. oppmøtet i TAN avd. Trondheim sitt første avholdte supportertreff.

Når det gjeld avviklinga av treffet på laurdag, vil eg først seie at det var trivelig. Klart, ting kunne ha vore betre når det gjeld både rabattar og quiz-avvikling (for ikkje å snakke om kampresultatet), men dette er i alle fall ting som du, Joakim, ikkje kan lastast for. Eg er sikker på at Dougie, om han ikkje hadde vore opptatt med feiring, hadde kunne fungert som ein langt betre kontaktperson mellom oss og Three Lions, og er sikker på at det vil gå meir knirkefritt ved neste supportertreff. 

Eg håpar i alle fall at du står på vidare for TNA Trondheim, Joakim. Synest du har gjort ein kjempejobb med å mobilisere folket, og så får vi heller satse på at vi blir fleire som møter opp ved neste korstog.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 30. Jan. 2012, 15:48 »
Takk for fine ord, Hans J. Men jeg håper du ikke gjør alvor av det der korstoget du snakker om. :P

Det ville sikkert gått bedre om Dougie hadde vært på jobb. Da hadde nok han tatt hånd om quizen sjøl, og sikkert gitt oss andretasjen, som er bedre egnet for slike happenings. Det hadde sikkert vært enklere sånn. Vi får bare forsøke igjen senere. Jeg gir ikke opp med det første.

Noen som har gode forslag til hvilken kamp som kan danne rammen for neste trøndertreff?

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #157 på: 30. Jan. 2012, 16:52 »
Hvor lang tid trenger du for å planlegge? Hjemmekampen mot Villa førstkommende lørdag kunne jo vært aktuell, men det er kanskje litt for tidlig?
Keep calm and put Shola on.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 31. Jan. 2012, 11:14 »
Jeg trenger nok en drøy uke, for å få på plass alle detaljer, og få annonsert hendelsen tidsnok.

Men jeg anser det som uaktuelt å ha et nytt treff så tidlig. Vi hadde et forholdsvis vellykket treff nå på lørdag som var, og da holder det for en liten stund. Blir neppe noe før i mars, vil jeg tro.

Når det er sagt, så er det ingenting i veien for at så mange som mulig møter opp på Three Lions til Villa-kampen kommende lørdag, og ikke minst til Blackburn-kampen i morgen, selv om det ikke blir en organisert greie med quiz, rabatterte priser og sånt opplegg. Vi var ganske mange mot Fulham, og jeg ser gjerne at flere begynner å komme på Three Lions for å se kampene. Da kan jeg gjøre det selv også.

nufcmsr

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #159 på: 20. Feb. 2012, 13:43 »
Hallais folkens!
Skal besøke noe familie i Trondheim og er dermed avhengig av en god sports-pub/bar for å få sett Newcastle-Wolverhampton.

Noen som vet om en bra plass som viser kampen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 20. Feb. 2012, 14:02 »
http://www.threelions.no/

Det er der du er garantert å finne likesinnede. Ikke nødvendigvis så mange, men noen er det helt sikkert.

På den nettsida finner du absolutt all informasjon du trenger for å finne frem. Og hvis ikke er det bare å spørre en hvilken som helst kis i noe som ligner en fotballskjorte. Det er som regel en og annen av dem i Trondhiem sentrum en lørdag ettermiddag.

nufcmsr

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #161 på: 20. Feb. 2012, 17:22 »
http://www.threelions.no/

Det er der du er garantert å finne likesinnede. Ikke nødvendigvis så mange, men noen er det helt sikkert.

På den nettsida finner du absolutt all informasjon du trenger for å finne frem. Og hvis ikke er det bare å spørre en hvilken som helst kis i noe som ligner en fotballskjorte. Det er som regel en og annen av dem i Trondhiem sentrum en lørdag ettermiddag.

Herlig :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 20. Feb. 2012, 18:25 »
Velkommen skal du være! :welcome:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 02. Mars 2012, 09:39 »
Regner med det vil bli litt oppmøte på Three Lions på søndag?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 02. Mars 2012, 11:22 »
Det håper jeg på.
Det blir ikke noe offisielt treff med quiz og opplegg og greier, men jeg håper at det vil bli VELDIG GODT oppmøte på Three Lions på søndag likevel.