20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trondheim  (Lest 63498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Trondheim
« Svar #45 på: 12. Jan. 2010, 23:52 »
Flott. Eg har som sagt meldt meg inn, men det tek vel gjerne nokre dagar før det formelle medlemskapet er bekrefta og klart frå høgare hald.

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Jan. 2010, 21:44 »
Eg er heller ikkje medlemm enno, men vil nok trulig ta ein litt tidlig kikk innom uansett. For å la meg overtale til medlemmskap, er det god nok grunn?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 14. Jan. 2010, 11:57 »
Som sagt, det er vanskelig å holde dette eksklusivt for medlemmer. Ettersom supporterklubben er såpass fersk, så er dette arrangementet vel så viktig for å få flere medlemmer, og for å spre ordet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 14. Jan. 2010, 19:26 »
Kanonbra! har ventet lenge på dette! Kommer selvfølgelig;)
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 18. Jan. 2010, 23:55 »
Konge oppmøte på three lions i kveld :) Imponerende folkens
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #50 på: 19. Jan. 2010, 01:18 »
Hvem vant quizen? Var det mange som møtte opp en time før?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Jan. 2010, 17:13 »
Kom gjerne med litt tilbakemelding på hvordan ting var :)
Må prøve å få til flere slike Nordin, hvis det er vellykket :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 19. Jan. 2010, 18:09 »
Hvem vant quizen? Var det mange som møtte opp en time før?
Jeg endte faktisk opp med å vinne quizen.

Vil anta at det var ca 30 stykker som var med på quizen (correct me if I'm wrong, Jokke), og Dougie (innehaveren) meldte om at det var ca 50-60 Newcastle-fans der under kampen. Vanligvis er det vel 10-30 stykker der.
Bra tiltak!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 19. Jan. 2010, 19:08 »
Må nesten benytte anledningen til med å si at jeg er rimelig fornøyd med min 2.plass på quizen :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 19. Jan. 2010, 19:35 »
Det var fantastisk imponerende oppmøte. Og jeg er egentlig ganske imponert også over herrene Mikael og VepsoO, som fikk henholdsvis 12 og 11 av 17 riktige svar på quizen. Og en del av spørsmålene var ganske tricky, så det synes jeg var meget bra.

Jeg vet ikke nøyaktig hvor mange som deltok på quizen, men når Dougie sa at det var rundt 30 stykker, så stoler jeg på tallene hans. Og 50-60 stykker under kampen høres veldig mye ut, men det var stappfullt i nesten hele andreetasje, og det er en del kvadratmeter å ta av.

Jeg ser gjerne at flere av de som var tilstede kommer med sin vurdering av begivenhetene. Men jeg fikk mange positive kommentarer gjennom hele kvelden, og det setter jeg stor pris på. Og jeg gjør regning med at flesteparten mente det de sa.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 19. Jan. 2010, 20:27 »
Jeg kan enten publisere dem på forumet, eller bruke dem som quiz i medlemsbladet.
Dere bestemmer.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 19. Jan. 2010, 20:59 »
Eg prøvde å gjere eit grovt overslag, og eg trur at rundt 60 stk er eit korrekt tal. Med andre ord meget imponerande. Smått irritert over at eg forsov meg til å rekke quizen, men utifrå vanskeligheitsgraden av dei spørsmåla eg høyrte verkar Mikael og VepsoO sine resultat svært imponerande. Gratulerer!

Flott arrangement, veldig innhaldsrik og spennande kamp, og smått emosjonelt når Løven scora. Synd at han ikkje fekk seieren i tillegg.

Håpar noko liknande kan arrangerast ved ei seinare anledning også. Gårsdagen var ein kjempesuksess, både for oss som møtte opp og innehavarane av TL.

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #57 på: 19. Jan. 2010, 23:23 »
Eg var godt fornøgd med innhaldet på kvelden ja, og synst det er eit særs godt tiltak! Eg håpar at det kan bli fleire slike arrangement frammover, og at Three Lions blir ein stamplass og ein møteplass for oss alle når newcastle speler! Det skal ikkje mykkje til før ein har ein kveld med god stemning... Stilles det lag i supportercuppen og lignande forresten? Eller er det noko newcastlesupporterlag e.l i tr.heim? Btw?

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 20. Jan. 2010, 13:30 »
Svaret på de to siste spørsmålene er vel nei.

Skal forøvrig nevnes at jeg ikke har sett så mange NUFC-supportere på kamp i Trondheim siden semien mot Marseille i UEFA-cupen for alt for mange år (og managere) siden. Kanskje ikke da heller.

Og Dougie sa at han kom til å gi oss kompispriser på mat og drikke også neste sesong, så det er ingen grunn til ikke å møte opp på landets beste fotballpub når The Magpies spiller.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #59 på: 20. Jan. 2010, 17:10 »
Vi regner med å bli medlem av Supporterunionen ganske snart, så vi vil prøve å arrangere lag i cupen i Oslo.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!