20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Figo på vei til Newcastle?  (Lest 7626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Figo på vei til Newcastle?
« Svar #15 på: 19. Juni 2005, 22:13 »
Det vil være å gamble å kjøpe Figo. Da kan vi få hva som helst. Han kan spille strålende, men frykter at han vil komme litt overvektig og dårlig motivert. Og det er absolutt det siste Newcastle trenger. Men hvis han er motivert, og er villig til å blø for drakta (noe som er tvilsomt :P) så kan han være et godt kjøp.

Vi flyter ikke akkurat over av gode kantspillere. Men alderen tynger på Figo, og det er en faktor som taler imot han. Men hvis han spiller som han gjorde i EM 2004, så sier jeg ikke nei takk til han

Noreng

• Gjest
« Svar #16 på: 20. Juni 2005, 00:21 »
Figo er veldig god da...

Tror ikke han blir en fiasko..

Si til han at han får bedere lånn hvis han spiller bra, så spiller han bra og til slutt så blir han forelsket i Toon Army...

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #17 på: 20. Juni 2005, 08:57 »
Figo i newcastle kan bli spennende, men jeg tror ikke han kommer til å lykkes her desverre. Han er alt for lat spiller, og slike spillere liker jo vi. Men tror han kunne bidratt til en del her, men ville nok ikke blitt elsket for høyt her ..
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Christian"
Det blir med Figo som med Kluivert. Kjem ikkje til å tilpasse seg Newcastle, og derfor nok eit bomkjøp.

Akkurat det er jeg overbevist om at kommer til å skje, og jeg mener det var mye større forutsetninger for at Kluivert skulle lykkes enn at Figo skal bli en suksess.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Christian"
Det blir med Figo som med Kluivert. Kjem ikkje til å tilpasse seg Newcastle, og derfor nok eit bomkjøp.

Akkurat det er jeg overbevist om at kommer til å skje, og jeg mener det var mye større forutsetninger for at Kluivert skulle lykkes enn at Figo skal bli en suksess.

Det er jeg ikke sikker på. Selv om Figo har opplevd mye mer suksess enn Kluivert, har Figo aldri vært i nærheten så upro og lat som Kluivert, og spesielt ikke slik han mange ganger opptro i Newcastle-trøya.
Jeg begynner å like tanken om Figo på Tyneside. Jeg tror vi kan måtte komme til å risikere litt syting, og kanskje en litt lat innstilling fra Figo (men ikke latere enn den forrige vingen vi hadde). Men han kan være en sinnsyk mann til å fore Alan Shearer. Det er litt gambling i dette, på samme måte som med Kluivert, men jeg vil at vi skal prøve å gamble på dette!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
« Svar #20 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Det siste vi trenger i Newcastle nå er en gammel portugiser som har opplevd det meste allerede og er på vei ned. Tviler sterkt på at han skal satse noe særlig nå, siden han er 32 år gammel. Han vil trolig ikke blø for drakta og det er vel bare det at han ikke har spilt i PL før som gjør klubben vår attraktiv.

Vi er vel den eneste klubben som har råd til og er interessert i å ha han i England. Utenom Bolton som baserer seg på avdanka "stjerner".
Howay the lads!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Figo på vei til Newcastle?
« Svar #21 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Graeme Souness has admitted that Newcastle are considering bringing Real Madrid's Luis Figo to Tyneside.
Newcastle boss Souness told BBC Sport: "There is an interest there as far as Luis Figo is concerned but we don't want to say any more at the moment."

The 32-year-old former Portugal captain is keen to end his career in England after being told he can leave Real.

And BBC Sport understands that Fulham's Luis Boa Morte is also under consideration by Newcastle.

Souness remains confident of landing Inter Milan midfield man Emre Belozoglu in a £4m deal after sealing a £6.5m move for Scott Parker.

If Figo comes to Newcastle, it is likely to be on a one-year deal as he seeks to finish his career with a flourish.

Figo is being touted around the Premiership after making it clear he would like to play in England.

The major stumbling block is likely to be Figo's reported £90,000-a-week wages, with Newcastle wary after Patrick Kluivert's expensive failure.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #22 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Dette ser postivt ut.,.

Kanskje Boa Morte også kommer?

Parker, Emre, Figo, Morte, Dyer og Jenas er det vi trenger + Young-midt-trio - Ambrose

Dermed må vi selge:

Butt, Bowyer, Ambrose, Faye..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Får vi Figo og Boa Morte er midtbanen ferdig. Da kan vi også selge unna Butt og Bowyer, og dessverre også kanskje Ambrose.
Men hvordan, dersom Emre, Boa Morte og Figo skulle komme, hvordan skulle midtbanefirern sett ut? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #24 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Er ikke ManU også inn for Figo?

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #25 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Noreng"
Er ikke ManU også inn for Figo?

tror de droppa han, men de var linka med han. De og liverpool, men han var visst litt for dyr i drift.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Juni 2005, 13:41 »
Jeg skal ihvertfall kjøpe meg en Figo drakt om han skulle ende opp i Newcastle. Men lønna på 90000£ var litt for voldsomt...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Juni 2005, 18:49 »
Begynner å håpe på Figo.

Kva er alternativa ?

sånn eg ser det har me ingen klassevinger i klubben. Figo kan bli ein. For bare nokon sesongar siden var Figo ein av det største spillerne i verden blei omtalt der oppe blant dei store. Han er jo ikkje fast på Real lenger. Han kan slå til her me veit ikkje det bler litt gambling men eg satse på det går bedre med figo enn med kluiverten.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Juni 2005, 18:51 »
Begynner å håpe på Figo.

Kva er alternativa ?

sånn eg ser det har me ingen klassevinger i klubben. Figo kan bli ein. For bare nokon sesongar siden var Figo ein av det største spillerne i verden blei omtalt der oppe blant dei store. Han er jo ikkje fast på Real lenger. Han kan slå til her me veit ikkje det bler litt gambling men eg satse på det går bedre med figo enn med kluiverten.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 24. Juni 2005, 10:35 »
nå ser d ut som Manshit United er intresert likevell...
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281807