20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 89908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Premier League 09/10
« Svar #600 på: 28. Feb. 2010, 20:10 »
Jeg tror egentlig det ikke hadde blitt rødt hvis det hadde endt som en helt vanlig situasjon. Maksimalt gult kort.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 28. Feb. 2010, 21:14 »
Det er jo ingen mening i enkelte av disse uttalelsene. Folk synes det er såpass teit at en rødhåret gutt fra Ålesund gjør det bra på fotballbanen, at det gir folk lov til å slå han med ei golfkølle. I tillegg er han bare av å være til en verre person enn folk som er utro med bestevenners ekser og folk som banker opp damer på byen. Fint verdisyn.

Nå må vel du begynne å lese litt bedre før du påstår ting ingen av oss her har sagt da.

Jeg synes ikke det er teit at han er god til å spille fotball, har vel heller ikke sagt det er lov på noen måte.

Grunnen til at jeg skrev det var at ingen kom med noen argumenter for hvorfor Riise var så ille. Det var heller ikke kun rettet til deg, men jeg finner det noe merkelig at du mener Riise fortjente å bli slått med ei golfkølle.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #602 på: 28. Feb. 2010, 21:22 »
Jeg har da oppgitt en grunn, og kan sikkert holde på i lange tider med å skrive ned grunner til at jeg ikke liker, men ser ikke helt vitsen.
For meg virker han bare som en usympatisk drittsekk over hele linja, og slike folk fortjener egentlig ikke bedre etter min mening, og da sier jeg ikke at jeg ville gjort det selv.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 28. Feb. 2010, 21:24 »
Ok, den er grei. Men jeg synes likevel personlig ikke noe Riise har gjort kan måle seg med hverken Bellamy eller Terry.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 28. Feb. 2010, 22:45 »
Riise har bare liten intelligens og er en særdeles kvalmende fyr, og opphavet gjør ikke saken stort bedre.

Bellamy er ikke akkurat noe smartere, men jeg elsker typen. Han er så rett frem og direkte. Det virker helt sikkert idiotisk, men jeg kan tilgi ham hva det måtte være. Jeg elsker Craig Bellamy. Enkelt og greit.

Derfor synes jeg også golfkølle-slaget mot Riise er det beste han noen gang har gjort.

At det ikke er pent gjort, gir jeg blanke f... i, så lenge det gikk ut over John Arne Riise.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 28. Feb. 2010, 22:51 »
Riise har bare liten intelligens og er en særdeles kvalmende fyr, og opphavet gjør ikke saken stort bedre.

Bellamy er ikke akkurat noe smartere, men jeg elsker typen. Han er så rett frem og direkte. Det virker helt sikkert idiotisk, men jeg kan tilgi ham hva det måtte være. Jeg elsker Craig Bellamy. Enkelt og greit.

Derfor synes jeg også golfkølle-slaget mot Riise er det beste han noen gang har gjort.

At det ikke er pent gjort, gir jeg blanke f... i, så lenge det gikk ut over John Arne Riise.

*Liker*  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 01. Mars 2010, 00:20 »
Jeg griner inni meg. Heia haue!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 01. Mars 2010, 00:53 »
Er ikkje Riise sin største fan, men har ikkje latt meg irritere so mykje over han sida han forlot Liverpool.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 01. Mars 2010, 01:27 »
Hehehe....jeg begynner jaggu å bli lei det her tullet. Hvilke andre land i verden finner man et landslagspublikum hvor det pipes på de mest profilerte spillerene?? Gamst, Riise m.fl. har vært hatobjekter blant enkelte.. Faen så pinlig det er!

Riise er et av de beste eksemplene i hele idrettsnorge på hvordan man skal tenke for å bli god i sin idrett. Du må være egoist, du må tørre å stikke deg fram, ha troen på deg selv og være litt gal i hodet. Riise har ikke de mest ekstreme fotball ferdighetene, men han er så ekstrem i skallen. Han har en vilje og vinnerskalle på linje med Roy Keane og Alan Shearer. Hvorfor heller ikke gi han den respekten han fortjener? Han har vunnet flere av de største trofeene som finnes innen fotballen...men allikevel klarer enkelte ikke annet enn å fokusere på det negative? Hadde Alan Shearer vært norsk, så hadde sannsynligvis de samme folka som hater Riise, hata Shearer også. Typisk norsk, er det ikke?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #609 på: 01. Mars 2010, 03:46 »
Hehehe....jeg begynner jaggu å bli lei det her tullet. Hvilke andre land i verden finner man et landslagspublikum hvor det pipes på de mest profilerte spillerene?? Gamst, Riise m.fl. har vært hatobjekter blant enkelte.. Faen så pinlig det er!

Riise er et av de beste eksemplene i hele idrettsnorge på hvordan man skal tenke for å bli god i sin idrett. Du må være egoist, du må tørre å stikke deg fram, ha troen på deg selv og være litt gal i hodet. Riise har ikke de mest ekstreme fotball ferdighetene, men han er så ekstrem i skallen. Han har en vilje og vinnerskalle på linje med Roy Keane og Alan Shearer. Hvorfor heller ikke gi han den respekten han fortjener? Han har vunnet flere av de største trofeene som finnes innen fotballen...men allikevel klarer enkelte ikke annet enn å fokusere på det negative? Hadde Alan Shearer vært norsk, så hadde sannsynligvis de samme folka som hater Riise, hata Shearer også. Typisk norsk, er det ikke?

Typisk norsk å ikke like drittsekker/klyser/usympatiske drittfolk?
Jeg er litt lei av folk alltid skal bruke den der "alle i Norge skal elske å hater sine egne" den går liksom igjen hele tida om det er noen i dette landet som ikke liker en landsmann.
Jeg tror ikke dette er noen trend bare i Norge.

Jeg skal være helt enig i at Riise er en god fotballspiller og alt det der, og det skal han ha for, det er ikke det jeg misliker han for.
Og jeg kunne aldri funnet på å pipe mot egne spillere, hvertfall ikke på bakgrunn av at jeg ikke liker spillern utenfor banen eller personlig.
« Siste redigering: 01. Mars 2010, 10:24 av Offe87 »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 01. Mars 2010, 08:50 »
Nå er det en viss forskjell på å ikke like folk og synes at det beste som har skjedd er at vedkommende har blitt slått med en golfkølle da.

Ellers kan jo egentlig ikke Riise så mye for at Berit Riise er mora hans.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #611 på: 01. Mars 2010, 13:49 »

Til og med å snakke dritt om Shearer? :P
Som du virkelig elsker?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 01. Mars 2010, 14:00 »
Ulikt Bellamy, så har ihvertfall Joey Barton eksempelvis en viss evne til å vise anger i ettertid. Jeg anser Bellamy for å være en langt sjukere type - fyren eier tydeligvis ikke sjølinnsikt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 01. Mars 2010, 17:27 »

Til og med å snakke dritt om Shearer? :P
Som du virkelig elsker?
Tiden leger alle sår...
Jeg greier bare ikke å bli sint på Bellamy. Jeg er ikke i stand til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 01. Mars 2010, 18:39 »
Broren min og noen kompiser av han hadde akkurat samme problemet med det samme firmaet da de skulle på Chelsea - Man. United tidligere denne sesongen. De ble også fortalt at billettene skulle ligge på hotellet, og deretter at de skulle få billettene utenfor stadion. De fikk aldri noen billetter og fikk heller ikke sett matchen. Firmaet refunderte pengene for billettene, pluss 5000,- kr i tort og svie per person.