20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 89905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 09/10
« Svar #405 på: 16. Des. 2009, 12:45 »
Hehe, ja. De er hyppig annonsert på VG!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #406 på: 16. Des. 2009, 15:02 »
Det dummeste med denne artikkelen er at dusten som skrev bare ser på tabellen. De utelukker fullstendig at Inter har noe utfordrere. En dårlig Inter periode, Milan gjør det godt. Nei, det har han ikke tenkt på. Dette er en fyr som egentlig er ski komentator og som bare så på tabellen når han skrev dette mølet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #407 på: 16. Des. 2009, 16:55 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 16. Des. 2009, 20:57 »
Synd at Gazza kaster bort livet sitt på den måten han gjør.
I stedet for å huske han som en forfyllet konebanker så burde vi huske ham som en gudsbenådet fotballspiller med et vanvittig temperament. At temperamentet og innsatsviljen ofte overskygget ballferdighetene, nevner vi ingenting om. Hvorfor? Fordi vi prøver å få frem et poeng. Og hva var poenget?

At Paul Gascoigne hadde et talent uten sidestykke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 19. Des. 2009, 16:45 »
Reina er så jævlig oppskrytt keeper. Deilig med nok et Liverpool-tap. Får også håpe Manu går på en smell mot Fulham, så Chelsea kan få seg ei luke.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 19. Des. 2009, 17:38 »
Tippa på Fulham idag jeg. Til 6,5 i odds :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 19. Des. 2009, 17:58 »
Fy faen så god James Milner er... Blir jo trist av å se på det.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #414 på: 19. Des. 2009, 18:29 »
Så herlig så herlig å se United tapte mot "norske" fulham. Ypperlig med tanke på united-kompisen jeg skal på vors med nå

Peter

• Gjest
« Svar #415 på: 19. Des. 2009, 18:36 »
Haha! Pompey - thats the club aha aha I like it...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 19. Des. 2009, 19:56 »
City har sparket Hughes og ansatt Mancini visstnok.

Peter

• Gjest
« Svar #417 på: 19. Des. 2009, 20:35 »
Tåpelig at eieren til klubben skal bestemme hvem som skal sitte og hvem som må gå. City har riktig nok brukt over to milliarder kroner på og bygge opp et lag som skal greie og komme rundt topp fire, men Hughes er liksom ikke helt vant med og bruke penger. For penger var det ikke helt flust av i Svartbrent. Hughes er en god trener som jeg tror nå hold på med og tilpasse seg pengesituasjonen i klubben, og som med litt mer tid og om kanskje to-tre år kunne City for alvor kjempe om ligagull. Ferguson trengte 6 år på og vinne ligatittelen(var det ikke?), da var ikke så mye penger med i gamet, men City burde sett litt på storebror når det gjelder dette. Hughes begynte faktisk og få bra skikk på gutta. Bellamy konsentrerer seg mer om fotballen, Tevez viser seg som den fantastiske spilleren han er, Adebayor har nesten sluttet og sutre. Moralen så god ut. Den var dårlig nå på slutten av uavgjort-serien, men seieren mot Chelsea gjorde helt klart alt mye bedre. Toppnivået til City laget er eksepsjonelt høyt. Problemet er at stjerner ofte har problemer med og tillpasse hverandres spillestil, noe vi så klart i starten og som vi egentlig har sett nesten hele sesongen. Hughes hadde noe bra på gang nå, og jeg tror at om City bare fortsatte den utviklingen de har hatt de siste 3-4 kampene tror jeg for alvor de kunne vært en farlig utfordrer for Aston Villa, Tottenham og Liverpool(hvis de forbreder seg VELDIG). Jeg synes City heller burde tatt beslutningen om han skulle bli eller stikke etter sesongen er ferdig. Det hadde vært så mye bedre.
Nå skjønner jeg også på en side at både fansen og eierne/styret var veldig irriterte over resultatene de har hatt. 7 uavgjort på rad er ikke bra. Spessielt for en klubb som City som har så skyhøye ambisjoner. De har bare ikke fattet at de av og til er smart og være tålmodige. Svært, svært få lag får umiddelbar suksess. Det er omtrent bare lag som Barcelona med Pep Guardiola og Inter med Mourinho.

Denne sparkingen lukter forøvrig litt av det samme som skjedde med Scolari i Chelsea. Han hadde jo alt i alt gjort en kjempesesong som manager, men det ble litt for mye "dårlige" resultater i den down perioden de hadde. Alle lag har sånne perioder, men for stakkars Scolari varte denne perioden bittelitt for lenge, av det Abramovich og resten av Chelsea tålte.

Når det gjelder Roberto Mancini vet jeg når sant skal sies svært lite om han, annet at han nettop ble sparket fra Roma(?). Akuratt som med Hughes blir nok heller ikke dette umiddelbar suksess for laget. Vet ikke om Mancini heller er rett mann til og lede laget, men for Citys del håper jeg de får bedre resultater enn det de fikk med Mancinis forgjenger.

Jeg liker City og håper de lykkes med og bli et av de tre beste lagene i England, og håper nesten at de greier målet om og bli en av verdens aller, aller beste klubber. Men sesongen er fremdeles forhåldvis ung, så jeg utelukker for all del ikke at Mancini fører dem opp på en 4-5-6 plass. For som sagt: Om de bare finner ut av hverandres spillmønster og blir mer trygge og stabile i prestasjonene er det uten fnugg av tvil et av Englands 3 beste lag. Det er helt soleklart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 19. Des. 2009, 20:59 »
Helt sjukt så mange eks-Newcastle-spillere som gjør det bra i PL for tiden. Og jævla surt at vi rykka ned akkurat i år, hadde ting blitt gjort riktig for litt over et år siden kunne vi hatt en morsom sesong i år. Ligaen er sykt jevn!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #419 på: 20. Des. 2009, 12:26 »
Bellamy er ein latterligt undervurdert speler.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!