20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 89911 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Premier League 09/10
« Svar #330 på: 05. Des. 2009, 16:33 »
Aston Villa leder 2-0 over Hull etter 30 min. James Milner har et mål og en assist. Savner ham.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 05. Des. 2009, 16:36 »
Indeed. Kongefyr. ZOG har også gålla :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 05. Des. 2009, 18:44 »
Moro sjå på Chelsea!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 05. Des. 2009, 20:28 »
Aston Villa leder 2-0 over Hull etter 30 min. James Milner har et mål og en assist. Savner ham.
Jeg merker jeg er stolt over å ha 16 Milner bakpå drakta mi.
Og det er jo åpenbart for alle og enhver at han spiller for feil klubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 05. Des. 2009, 20:32 »
Det lukter Given på årets lag i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 05. Des. 2009, 20:40 »
Mja Holder ein knapp på Sørensen dog
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 05. Des. 2009, 20:51 »
Given har vel gjort en del tabber denne sesongen, fleire enn han pleier. Gjer selfølgelig sinnsjuke kampar også innimellom.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 05. Des. 2009, 22:19 »
Ja sjølv om han hadde ein god kamp i dag så kunne han vel også kanskje ha holdt skuddet fra Anelka..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 05. Des. 2009, 22:21 »
Given har vel gjort en del tabber denne sesongen, fleire enn han pleier. Gjer selfølgelig sinnsjuke kampar også innimellom.

Det har han langt ifra gjort...hatt et par småfeil, men absolutt ingen store tabber og ihvertfall ikke flertall! Det målet i dag er en liten glipp, men kan ikke se på det som en tabbe når ballen treffer han i det han akkurat har kommet på beina, mens Adebayor forstyrrer han ved å stå oppå han. Er derfor Given tydelig er misfornøyd med Ade etterpå..

Er en grunn til at de fleste eksperter er enige om hvem som er PL´s beste keeper om dagen. Shay Given har vært enorm for City i hele høst og reddet de utallige ganger. Er vel også eneste keeper med to strafferedninger sålangt. Som Kristoffer nevner, så lukter det Shay Given på årets lag, og jeg ser ingen keepere i PL i høst som har vært på samme nivå som han.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 05. Des. 2009, 22:35 »

Det har han langt ifra gjort...hatt et par småfeil, men absolutt ingen store tabber og ihvertfall ikke flertall! Det målet i dag er en liten glipp, men kan ikke se på det som en tabbe når ballen treffer han i det han akkurat har kommet på beina, mens Adebayor forstyrrer han ved å stå oppå han. Er derfor Given tydelig er misfornøyd med Ade etterpå..

Er en grunn til at de fleste eksperter er enige om hvem som er PL´s beste keeper om dagen. Shay Given har vært enorm for City i hele høst og reddet de utallige ganger. Er vel også eneste keeper med to strafferedninger sålangt. Som Kristoffer nevner, så lukter det Shay Given på årets lag, og jeg ser ingen keepere i PL i høst som har vært på samme nivå som han.

Er ikkje den einaste med 2 strafferedningar nei.
Sørensen har jo redda jo også straffe i dag + mot Porsmouth for 2 veker sidan.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 05. Des. 2009, 22:47 »
Okei...du har sikkert rett i det. Baserte meg på statistikk jeg leste for litt siden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #341 på: 06. Des. 2009, 16:15 »
Hva har egentlig skjedd med Cech? Utrolig usabil denne seongen. Langt fra verdens beste keeper.

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #342 på: 06. Des. 2009, 16:46 »
Cech har vel helt siden hodeskaden ikke vært blant værdens beste keepere. Den var jo rimelig stygg så kan godt hende at den har satt ham tilbake (eller i allefall en støkk i han).

Peter

• Gjest
« Svar #343 på: 06. Des. 2009, 18:43 »
Cech har vel helt siden hodeskaden ikke vært blant værdens beste keepere. Den var jo rimelig stygg så kan godt hende at den har satt ham tilbake (eller i allefall en støkk i han).

Mulig, men jeg tror ikke det er grunnen. Jeg har flere ganger sett ham og da har han vært i verdensklasse, mens andre ganger har han sugd. Kanskje hodeskaden har gjort ham mer "forsiktig" i feltarbeidet og andre steder.
Jeg vet egentlig ikke hva som har skjedd.

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #344 på: 06. Des. 2009, 21:47 »
Var vel det jeg prøvde og si! ;) Han har jo enkelt kamper som er gode, men stabiliteten som han hadde før er borte. Vet ikke om det kan forklare alt, men det er noe jeg har merket meg etter skaden er at han presterer ikke helt i verdensklasse lenger. Men foralldel han har jo ikke mistet alt! :)