20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 89877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Premier League 09/10
« Svar #285 på: 24. Nov. 2009, 16:02 »
Når Torres og Gerrard er ute med skade, noe de har vært veldig mye den siste tiden, sliter Liverpool så mye at det viser at Liverpool uten Torres og Gerrard ikke er stort bedre enn f.eks Everton, mener jeg.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #286 på: 24. Nov. 2009, 16:14 »
Jeg vedder på at Benayoun sender L'pool videre. Han har vel en tendens til å putte en del i Torres' fravær.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #287 på: 24. Nov. 2009, 16:47 »
Lyon har sagt at de går for å vinne gruppa. Sist gang ble de nr 2 og møtte Barca, så tror ikke Fiorentina får noe gratis. Liverpool flakser seg vel videre som vanlig.
Kampen går vel i Firenze? Nettopp Liverpool vet jo hvor lett man "henter" 3 poeng der  ::) Tror (og håper) de ryker i kveld.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #288 på: 24. Nov. 2009, 20:24 »
Wigan spillerene betaler tilbake billettutgiftene til alle som hadde kjøpt billett til kampen mot Tottenham.

http://www.wiganlatics.co.uk/page/NewsDetail/0,,10429~1883581,00.html
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 24. Nov. 2009, 22:45 »
Nobelt.

Liverpool-fansen er sikkert i syvende himmel nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 24. Nov. 2009, 23:51 »
Et tap for LFC borte mot Everton til søndag vil være kos nå for min del. Tett fulgt av nok et tap borte mot Blackburn før Arsenal gjester Anfield og påfører klubben det 3. tapet på rad. Det ville gjort vondt det!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 25. Nov. 2009, 03:33 »
Gjør vel jævla vondt å se at begge de to trofeene LFC-fansen virkelig vil ha allerede har vandret hen før desember overhodet er starta. For jeg anser virkelig ikke LFC for annet enn utfordrer til CL-plass, jeg. De skal få slite nok bare med det. Så gjør det vel også ganske vondt med to seire på de 10 siste (?).
Jeg har dog ingen medfølelse. Ingen har gitt meg så mye hån for nedrykket som nettopp LFC-fansen jeg kjenner gjorde.
« Siste redigering: 25. Nov. 2009, 03:41 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 25. Nov. 2009, 17:35 »
Gjør vel jævla vondt å se at begge de to trofeene LFC-fansen virkelig vil ha allerede har vandret hen før desember overhodet er starta. For jeg anser virkelig ikke LFC for annet enn utfordrer til CL-plass, jeg. De skal få slite nok bare med det. Så gjør det vel også ganske vondt med to seire på de 10 siste (?).
Jeg har dog ingen medfølelse. Ingen har gitt meg så mye hån for nedrykket som nettopp LFC-fansen jeg kjenner gjorde.

Helt enig! Hadde ikke noe spesielt hat mot LFC tidligere, men etter NUFC sitt nedrykk var det ikke noen som ga meg mer pes en LFC supportere. Det forandret min mening om den klubben. Nå er den helt der oppe sammen med ManU over klubber jeg misliker på det aller sterkeste!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #293 på: 28. Nov. 2009, 12:13 »
Idag er det en historisk dag for engelsk fotball! ;D

Det er 40 år siden første tippekamp på NRK ble vist, dermed den første i Norge!

Kampen var mellom Wolverhampton og Sunderland, og kampen vant Wolverhampton 1-0 den 28/11 1969. Det ble tilsammen vist 375 kamper, og den siste i April 1995.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 28. Nov. 2009, 12:44 »

Helt enig! Hadde ikke noe spesielt hat mot LFC tidligere, men etter NUFC sitt nedrykk var det ikke noen som ga meg mer pes en LFC supportere. Det forandret min mening om den klubben. Nå er den helt der oppe sammen med ManU over klubber jeg misliker på det aller sterkeste!

Fikk faktisk sympati fra de Man United supporterne jeg kjenner. Og det er selvfølgelig en del :P

Fikk som dere, sykt mye pes fra en Liverpool supporter, men værst av alle var en City supporter  :P

Så det er Liverpool og City som er mine hatsklubber.

Peter

• Gjest
« Svar #295 på: 28. Nov. 2009, 14:07 »
Jeg leste i Aftenposten idag at NRK1 skal sende høydepunktene fra Premier League runden på søndag, mens Sverige skulle sende en hel kamp live fra PL. Skal NRK vise live match idag(leste ikke alt i sportsdelen)?

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 28. Nov. 2009, 14:09 »

Fikk faktisk sympati fra de Man United supporterne jeg kjenner. Og det er selvfølgelig en del :P

Fikk som dere, sykt mye pes fra en Liverpool supporter, men værst av alle var en City supporter  :P

Så det er Liverpool og City som er mine hatsklubber.
Fikk sympati av noen, så var det noen som var jævla irriterende etter nedrykket. Endte faktisk med å dra til en i klassen.

Jeg har fått en del sympati fra Chelsea og Arsenal supportere, så de klubbene har jeg ikke noe imot. Liverpool er et lag jeg hater, uten at jeg egentlig vet hvorfor...

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 28. Nov. 2009, 14:11 »
Jeg leste i Aftenposten idag at NRK1 skal sende høydepunktene fra Premier League runden på søndag, mens Sverige skulle sende en hel kamp live fra PL. Skal NRK vise live match idag(leste ikke alt i sportsdelen)?
Nei, tror ikke det. Vet bare at de skal ha de beste reportasjene og høydepubktene kl 15.00 i morgen. Sverige skulle vise West Brom - Man Utd(?), og med engang den retrokampene er over går de rett over på dagens Hull kamp.

Peter

• Gjest
« Svar #298 på: 28. Nov. 2009, 14:19 »
Ok. Jeg har bestandig ment at det er best å bo i Sweden! Der får man se tippekampene og maten er billigere!

Jeg har aller minst sympati for Arsenal. Det er umulig og glemme hvordan enkelte Arsenal fans i klassen ærtet meg på grunn av nedrykket. Og som de klagde etter hver kamp de hadde fått uavgjort og tapt var det bare " Graham Poll er den dårligste dommeren i England" "Alle dommere hater Arsenal" " Didier Drogba sparket Fabregas i ansiktet" Sendebæsj er tidenes værste midtstopper" osv. Grøss og gru, sier jeg!

Manchester U fansen delte sympati med meg, så de har jeg ikke noe imot. Når det gjelder Bassenggutta(Liverpool) er det noe annet...

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 28. Nov. 2009, 14:31 »
Og ikke minst er snusen billigere :P ...

Ser ikke ut som du ikke har noe imot Man U på det bildet ditt da :P . Arsenal fansen sa ikke noe til meg da de rykka ned, men de spør jo hvordan går det med Newcastle? så svarer jeg at de leder tabellen, og er på vei opp. Så sier de; bra da! tenker nok de kommer direkte opp!

Vet bare om en Liverpool fan, og han har ikke sagt noe enda.