20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 89880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Premier League 09/10
« Svar #255 på: 16. Nov. 2009, 21:53 »
Samma om de ødelegger Skotsk fotball!

Sjelden jeg har sett noen skrive noe så egoistisk. Det er kanskje kult for den jevne skotte at skotske lag i utgangspunktet har mulighet til å delta i europacupspill fordi Glasgow Rangers og Celtic faktisk utmerker seg litt mot andre europeiske lag. Har du tenkt på at den muligheten sakte men sikkert ville forsvunnet, og sendt Skottland noen tusen hakk ned på FIFAs rankingliste?

Utrolig! ::)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #256 på: 16. Nov. 2009, 23:19 »
Samma om de ødelegger Skotsk fotball!

Sjelden jeg har sett noen skrive noe så egoistisk. Det er kanskje kult for den jevne skotte at skotske lag i utgangspunktet har mulighet til å delta i europacupspill fordi Glasgow Rangers og Celtic faktisk utmerker seg litt mot andre europeiske lag. Har du tenkt på at den muligheten sakte men sikkert ville forsvunnet, og sendt Skottland noen tusen hakk ned på FIFAs rankingliste?

Utrolig! ::)
Hva da? Er du uenig? Eller fikk du en ny vinkling på saken din?  :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 16. Nov. 2009, 23:21 »
Er selvfølgelig helt enig med plebUTG her. Hva hadde du sagt om de beste norske lagene skulle spilt i dansk serie fra nå av Peter? Drit i norsk fotball, vi skal gjøre den danske serien mer spennende.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 17. Nov. 2009, 01:12 »
Det er jo den ENGELSKE ligaen, så lag fra andre land skal jo selvfølgelig ikke være med. Wales er visst et unntak, med sine 3(+?) lag i det engelske ligasystemet (Swansea, Cardiff og Wrexham)... syns det er rart de er der, i og med at Wales har "Welsh Premier League".

Peter

• Gjest
« Svar #259 på: 17. Nov. 2009, 16:05 »
Er selvfølgelig helt enig med plebUTG her. Hva hadde du sagt om de beste norske lagene skulle spilt i dansk serie fra nå av Peter? Drit i norsk fotball, vi skal gjøre den danske serien mer spennende.

Hadde faen ikke vært meg imot det! Norsk fotball er dritt, så lenge jeg kan føgle Lyn i Norge er det ikke noe problem for meg personlig.

Ja, jeg skjønner poenget ditt, men jeg står for det jeg sa. Engelsk fotball holder på å gå dukken og da må noe gjøres. Wales har lag i England, uten at det ødelegger. Skottland har en egen liga, men for Celtic og Rangers supporterne er det ikke noe lenger enn for en hvilken som helst annen fan gruppe å gå på fotballkamper, så det hadde gått greit.
England og Skottland deler øy, dronning, språk og myntenhet. Hvorfor ikke fotballiga da? Martin O'Neil vil det, og kan ikke han regnes som en av de 5 beste trenerene i England? Kanskje blandt de 25 beste i verden. Smart i skallen er han og. Tror dere ikke han vet litt mere enn dere om denne saken? Hvis dere ikke tror det kan dere gå å legge dere. Jeg tror på O'Neil og co og satser på at de som faktisk er der vet best!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #260 på: 17. Nov. 2009, 16:13 »

Hadde faen ikke vært meg imot det! Norsk fotball er dritt, så lenge jeg kan føgle Lyn i Norge er det ikke noe problem for meg personlig.

Ja, jeg skjønner poenget ditt, men jeg står for det jeg sa. Engelsk fotball holder på å gå dukken og da må noe gjøres. Wales har lag i England, uten at det ødelegger. Skottland har en egen liga, men for Celtic og Rangers supporterne er det ikke noe lenger enn for en hvilken som helst annen fan gruppe å gå på fotballkamper, så det hadde gått greit.
England og Skottland deler øy, dronning, språk og myntenhet. Hvorfor ikke fotballiga da? Martin O'Neil vil det, og kan ikke han regnes som en av de 5 beste trenerene i England? Kanskje blandt de 25 beste i verden. Smart i skallen er han og. Tror dere ikke han vet litt mere enn dere om denne saken? Hvis dere ikke tror det kan dere gå å legge dere. Jeg tror på O'Neil og co og satser på at de som faktisk er der vet best!

Må si jeg reagerer på veldig mye av det du skriver her, for det første diskuteres det her, hvorfor går du til slik et "angrep" på noen som bare mener noe annet enn deg? Ta det med ro!

Og det handler vel stort sett ikke om hva hverken vi eller Martin O`Neil vet eller kan, men om hva man synes.
« Siste redigering: 17. Nov. 2009, 16:32 av Offe87 »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 17. Nov. 2009, 16:26 »
Det finnes da alltid noen smarte personer som mener rare ting, uten at man må bøye seg for det om.

Peter

• Gjest
« Svar #262 på: 17. Nov. 2009, 16:28 »
Det finnes da alltid noen smarte personer som mener rare ting, uten at man må bøye seg for det om.

Naturligvis, men jeg er enig med denne smarte personen om saken, så jeg tror på det uten å bøye meg for ham. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 22. Nov. 2009, 17:54 »
Var Titus Bramble god i dag?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #264 på: 22. Nov. 2009, 18:00 »
Jeg er glad jeg tippa Tottenham på 4.plass denne sesongen jeg :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 22. Nov. 2009, 19:27 »
Fy...... Tottenham herja med Wigan og Titus.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #266 på: 22. Nov. 2009, 20:48 »
Fy...... Tottenham herja med Wigan og Titus.

Ja, Titus er sitt gamle jeg igjen.... :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 22. Nov. 2009, 20:58 »
Bramble har vokst noe jævli i Wigan og blitt en meget god midtstopper. Han har heva "minste-nivået" sitt mange hakk og gjør på langt nær like mange tabber som tidligere. Han spilte egentlig en brukbar match i dag også, selv om det er vanskelig å tro når laget slipper inn 9 mål.

Stakkars Erik Edman hadde en forferdelig dag i dag! :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 22. Nov. 2009, 21:12 »

Hørte for en stund siden at BBC vurderte å lage en dokumentar om Titus Bramble's feil :P . Tror ikke det ble noe av den.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 22. Nov. 2009, 21:56 »
Pen Spurs-seier. Rart vi ikke har hørt noen "ekspert"-uttalelser om at dette bekrefter hvor elendig nivå det er på PL, som noen alltid lirer av seg ved tilsvarende TL-resultater. :P