20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 89884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Premier League 09/10
« Svar #225 på: 11. Nov. 2009, 13:38 »
Englands 4 beste lag må jo naturligvis ha gode stoppere. Jerome er bare 22 og med den rette utviklingen kan han bli helt syk.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 11. Nov. 2009, 14:06 »
Englands 4 beste lag må jo naturligvis ha gode stoppere. Jerome er bare 22 og med den rette utviklingen kan han bli helt syk.

Veldig skeptisk...

Peter

• Gjest
« Svar #227 på: 11. Nov. 2009, 14:13 »

Veldig skeptisk...

Skjønner jeg godt, men jeg tror at han kan bli en klassespiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 11. Nov. 2009, 14:58 »
Per nå er de jo Englands 7. beste lag, og har sluppet inn 18 mål på 12 kamper - hvilket ikke er sånn veldig ekstremt imponerende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #229 på: 11. Nov. 2009, 15:25 »
Per nå er de jo Englands 7. beste lag, og har sluppet inn 18 mål på 12 kamper - hvilket ikke er sånn veldig ekstremt imponerende.

Maks nivået til stopperne er helt ekstremt stort da.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #230 på: 11. Nov. 2009, 19:36 »
Man er ikke bedre enn lagets dårligste spiller :P
Og en spiller er ikke bedre enn sitt laveste nivå :P

Enig i at Agger og Skrtel kan være veldig gode, men det kommer og går. Noe som ikke er bra nok hvis Liverpool skal bli bedre enn i fjor. Det ser vi jo....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 11. Nov. 2009, 21:07 »
Skrtel synes jeg ikke er noe mer enn en helt ordinær midtstopper. Langt ifra samme nivå som toppsjiktet av midtstoppere i PL holder.
Agger er jo konstant skadet og vanskelig å bedømme, mens Carragher har slitt voldsomt denne sesongen. Spesielt på tempo er han blitt skikkelig avslørt. Mulig alderen hans (snart 32) begynner å spille inn!?
Panikk-kjøpet Kyrgiakos holder jo ikke mål i det hele tatt.

Alt i alt synes jeg det er flere lag som har bedre dekning og bedre midtstoppere enn det Liverpool har i Carragher, Agger, Skrtel og Kyrgiakos. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 11. Nov. 2009, 22:29 »
Akkurat Carragher syns jeg har vært en jævla begrensa spiller i alle år, og aldri vært i toppen blant PL-stoppere. Allikevel har jo LFC-fansen hypa han stort opp i alle år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 12. Nov. 2009, 00:08 »
Det målet der var bra, men det er lett å la seg blende. Alle kan smelle inn et langskudd fra 35 meter once in a lifetime, uten at det gjør dem til en klassespiss. Når det gjelder Jerome har jeg sett for lite av ham til å ha noen mening om ham.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 13. Nov. 2009, 23:37 »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #235 på: 13. Nov. 2009, 23:45 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2756163.ece

HVA FAEN!?

For vår del er jeg veldig glad for at Celtic og Ranger ikke får delta i EPL, det med at dem skal dele EPL i 2 tror jeg ikke det blir noe av.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 14. Nov. 2009, 01:42 »
Håper jeg virkelig ikke!
Skal vi dele inn i Western og Eastern Confrence, som de har i NBA da eller noe da?...

Peter

• Gjest
« Svar #237 på: 14. Nov. 2009, 10:16 »
Håper jeg virkelig ikke!
Skal vi dele inn i Western og Eastern Confrence, som de har i NBA da eller noe da?...

NBA er basketballserien til USA, formoder du mener MLS(Major League Soccer).

Når det gjelder det andre er jeg positiv til at Glasgow og Celtic for delta i PL. Hvis de spiller der blir det mye mer spennende om hvem som vinner ligaen. Celtic kan fårhåpentligvis utfordre topp 4 såpass at selv når f.eks Liverpool har en dårlig sesong at Celtic gjør det bra nok til å vinne de kampene uten sånne "down perioder" som Villa og Everton og Tottenham har hatt og kommer til å ha. Glasgow kan muligens utfordre topp sju(Villa, Everton og Spurs.
Dele Premier League er jeg derimot mye mer skeptisk til. Da ville det nok bare bli bråk...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 14. Nov. 2009, 10:58 »
Håper jeg virkelig ikke!

NBA er basketballserien til USA, formoder du mener MLS(Major League Soccer).

Når det gjelder det andre er jeg positiv til at Glasgow og Celtic for delta i PL. Hvis de spiller der blir det mye mer spennende om hvem som vinner ligaen. Celtic kan fårhåpentligvis utfordre topp 4 såpass at selv når f.eks Liverpool har en dårlig sesong at Celtic gjør det bra nok til å vinne de kampene uten sånne "down perioder" som Villa og Everton og Tottenham har hatt og kommer til å ha. Glasgow kan muligens utfordre topp sju(Villa, Everton og Spurs.
Dele Premier League er jeg derimot mye mer skeptisk til. Da ville det nok bare bli bråk...

Må også tenke på at både Celtic og Rangers muligens vil få muligheten til å hente flere og ikke minst bedre spillere om dem var i EPL.
Men som sagt liker jeg ikke tanken på Celtic og Ranger i EPL før vi har etablert oss i PL, for det må jo lages plass til to lag om dem skal bli med i EPL, men bortsett fra det er jeg helt enig med deg, hadde vært veldig spennende med begge lagene i EPL.

Peter

• Gjest
« Svar #239 på: 14. Nov. 2009, 12:01 »
Enig, Offe. Men jeg tror ikke at dette kommer før vi har etablert oss i PL. Dette tror jeg er en langsiktikig løsning, som kanskje blir iverksatt om 3-4-5 år til og innen tid skal vi/burde vi ha greid å etablere oss som et av de 10-12 beste, mener jeg.