20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 90045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Premier League 09/10
« Svar #180 på: 22. Okt. 2009, 14:07 »
Joe Cole er tydeligvis helt ute i Chelsea. Skadefri er han også. En altfor god spiller til å plassere på benken eller tribunen.
Er ikke han bare akkurat kommet tilbake fra en alvorlig skade som holdt han utenfor fotballen i måneder??

Jo, trodde jeg og. Han kom tilbake fra skade rett før den Villa kampen forrige uke. Ble bytta  inn etter 83 min tror jeg. Jeg tipper Ancelotti heller vil bruke Cole istedenfor Malouda. Cole er bedre.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #181 på: 22. Okt. 2009, 14:32 »
The playmaker has been out for eight months after suffering a cruciate knee ligament injury, but he is expected to start against QPR in the Carling Cup on Wednesday.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5577486,00.html
Akkurat tilbake ja. Håper han finner formen snart, veldig sansen for Joe Cole.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 22. Okt. 2009, 16:06 »
Joe Cole er tydeligvis helt ute i Chelsea. Skadefri er han også. En altfor god spiller til å plassere på benken eller tribunen.
Er ikke han bare akkurat kommet tilbake fra en alvorlig skade som holdt han utenfor fotballen i måneder??
Jo, trodde jeg og. Han kom tilbake fra skade rett før den Villa kampen forrige uke.

Nei, han startet i Liga cup kampen Chelsea hadde mot QPR i midten av september en gang. Han har også vært på benken ved enkelte anledninger etter den tid, ihvertfall i CL, men uten å komme innpå. Så han fikk 6 minutter mot Villa, men var igjen ubenyttet reserve mot A. Madrid.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 22. Okt. 2009, 16:33 »
Ja so ? Joe Cole eller andre spillere kan ikkje komma spaserarande inn på Chelseas førstelag etter og ha vert ute nesten 1 år med ein alvorlg kneskade. Det vil jo ta mange måneder før han er klar til Premier League spill. Har jo heller ikkje fått noke pre season som resten av spillerne i PL.
Er vel bare ein Michael Owen i Nufc som kunne komt rett inn på laget etter ein så lang skade men til og med Owen satt vel på benken den første perioden etter han var frisk nok til og spille.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 22. Okt. 2009, 19:40 »
TJA. Vil vel påstå Eduardo fikk brukbart med spilletid da han kom tilbake i Arsenal, eksempelvis. Joe Cole er en fantastisk fotballspiller på sitt beste, ganske rart om han ikke testes ut i større grad på førstelaget etterhvert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 22. Okt. 2009, 20:13 »
TJA. Vil vel påstå Eduardo fikk brukbart med spilletid da han kom tilbake i Arsenal, eksempelvis. Joe Cole er en fantastisk fotballspiller på sitt beste, ganske rart om han ikke testes ut i større grad på førstelaget etterhvert.

Ka meiner du med han fekk brukbar med tid når han kom tilbake ? Han fekk jo bare 2 kamper i Fa cupen sist sesong. Om du meiner denne sesongen så er vel ikkje det samenlignbart med J.Cole. Eduardo har jo fått mykje lengre tid på seg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 22. Okt. 2009, 20:16 »
Eduardo fikk jo skadesmell igjen da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 22. Okt. 2009, 20:22 »
Ja. Men ikkje så alvorlig som sist. Han deltok vel også på pre season så det er jo ingen grunn for han ikkje skal vere klar for og spille kamper denne sesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 22. Okt. 2009, 20:26 »
Jeg veit egentlig ikke helt hva vi diskuterer her? Jeg mener at det er ganske merkelig at ikke Joe Cole har fått bedre matching i Chelski ettersom han allerede spilte kamp i midten av september, fordi jeg mener Joe Cole er en særdeles god spiller. At Michael Owen spilte for oss når han kom tilbake fra skade er vel heller ikke så merkelig - han scoret tross alt mer mål enn noen andre av spissene våre.

Peter

• Gjest
« Svar #189 på: 22. Okt. 2009, 20:35 »
Joe Cole var ubenyttet reserve i gårsdagens oppgjør mot Atletico Madrid.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 22. Okt. 2009, 20:55 »
Jeg veit egentlig ikke helt hva vi diskuterer her? Jeg mener at det er ganske merkelig at ikke Joe Cole har fått bedre matching i Chelski ettersom han allerede spilte kamp i midten av september,

At Joe Cole ska vere satt ut i kulden i Chelsea pga han ikkje spiller.
Eg meiner det er heilt logisk at han ikkje har spillt meir. Han har vert ute 1 år omtrent så han trenger tid på og komme tilbake i toppform. Og Chelsea kan ikkje ta seg råd til å spille Cole i matchform (Kjemper jo om ligagullet). Hadde ikkje Chelsea hadt uvesentlige kamper som ligacupen etc så hadde nok ikkje Cole spelt enda. Og da hadde ein ikkje hadt denne diskusjonen :p

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 22. Okt. 2009, 21:20 »
Tja, jeg mener de har råd til å sette han innpå i kamper for å få en veldig god spiller i gang igjen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 22. Okt. 2009, 22:43 »
J. Cole er på ingen måte uerstattelig for Chelsea. Konkurransen for og få plass på laget er enorm. Så ser ingen grunn for at dei skal bruke plass i laget på og trene opp spillere etter skade. Er nok av spillesugne spillere i Chelsea så Cole må vente til han er 100% før han kan vente seg spilletid i PL.

Sjekka vg for spilletid i går og fant dette :s
Sitat
# Bytte Chelsea: Florent Malouda kommer inn for Andy Cole. :o

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 22. Okt. 2009, 23:00 »
Det er vel prat om å få i form en av Englands beste midtbanespillere - som i form vil styrke Chelski. Ser ikke hvor dette skulle være galt. Chelski har råd til å gi Joe Cole innhopp i flere kamper.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 22. Okt. 2009, 23:16 »
Tja ingen som som seier det er galt. Men Chelsea har jo mitbanespillere på benken som ikkje får spille regelmessig som også vil styrke laget i toppform så at Cole ikkje kan spasera halvfit inn på laget synes ialfall eg ikkje er noke signal på at han blir fryst ut eller er på vei bort fra klubben etc så mykje meir er det vel ikkje og sei om saken. Er ikkje så veldig stor uenighet dette her at det er verd fleire siders debatt hehe