20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leyton Orient - Newcastle United [Treningskamp - 25.jul  (Lest 8839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Leyton Orient - Newcastle United [Treningskamp - 25.jul
« Svar #45 på: 27. Juli 2009, 20:36 »
Det bildet bryr jeg meg lite om. Hva skal de gjøre? De må legge det bak seg og jobbe fremover.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 28. Juli 2009, 10:27 »
Sier litt ja om moralen og villigheten til å blø for drakta at vi taper 6-2 med toppet lag, men vinner når vi spiller med sultne ungdommer.

nerli

• Gjest
« Svar #47 på: 28. Juli 2009, 13:17 »
Sier litt ja om moralen og villigheten til å blø for drakta at vi taper 6-2 med toppet lag, men vinner når vi spiller med sultne ungdommer.

ikke for å være pirkete ..  :P
men det endte 6-1 ..

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #48 på: 31. Juli 2009, 10:54 »
Så først høydepunktene nå i etterkant... pinlig forsvarsspill. Herregud, det er nesten så jeg er redd for at vi klarer å unngå opprykk

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 31. Juli 2009, 13:59 »
Så først høydepunktene nå i etterkant... pinlig forsvarsspill. Herregud, det er nesten så jeg er redd for at vi klarer å unngå opprykk

Er det faktisk noen som tror det er åpenbart at vi skal rykke opp? Jeg ser på det som svært lite sannsynlig ay vi skal rykke opp til PL etter en sesong. Ser for meg minst 2-3 sesonger i CCC.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 01. Aug. 2009, 17:42 »
Vi rykker nok ikke opp. tror wba og middlesbrough går opp. med sheffield united som vinner av playoff. men jeg håper newcastle kan og komme til playoff.
Andreas Martins

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Aug. 2009, 16:51 »

Er det faktisk noen som tror det er åpenbart at vi skal rykke opp? Jeg ser på det som svært lite sannsynlig ay vi skal rykke opp til PL etter en sesong. Ser for meg minst 2-3 sesonger i CCC.

Var faktisk (ubegrunnet) sterk i troen rett etter at vi hadde tatt steget ned. Men nå kan jeg vel kalles mer en realist mtp Newcastle neste år..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Aug. 2009, 13:28 »
Vi rykker ikke opp - om ikke diverse mirakler skal skje i løpet av august.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Aug. 2009, 14:41 »
Noe som ikke skjer! :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒