20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leyton Orient - Newcastle United [Treningskamp - 25.jul  (Lest 8969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Leyton Orient - Newcastle United [Treningskamp - 25.jul
« Svar #30 på: 26. Juli 2009, 03:34 »
så måla nå, og vilje eller noen innsats fantes jo ikke i disse situasjonene!

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #31 på: 26. Juli 2009, 05:12 »
så måla nå, og vilje eller noen innsats fantes jo ikke i disse situasjonene!

Right..absolutt ingen tæl.Helt utrolig at vi kan tape så mye for detta laget.Virker som en mere protest kamp fra spillerne spørr du meg!.Men uansett sier detta ALLT om situasjonen i Newcastle for tiden.Ting må skje og det FORT ellers tørr jeg ikke å tenke på åssen denna sessongen vill bli.Kan vi like gjerne glømme opprykk :-\.Veldig urovekkende

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 26. Juli 2009, 11:56 »
Problemet er som sagt moralen og fravære av følelser for klubben. Virker som at når de først får et bakmål så gir laget f. Er ikke noe iboende i spillerene som gjør at de klarer å reise seg. Flesteparten er fornøyd med å heve en enorm sjekk hver uke. Vi bør faen meg kvitte oss med nesten hele laget: Er ikke mange utpå som har lagmoral: Duff, Tayls, Harper, Beye og Guthrie av de som spiller fast. Resten er katastrofe.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 26. Juli 2009, 14:31 »
Dette her var flaut. Ble selvsagt glad vi vant de andre kampene men tok det nesten som en selvfølge..... hadde vi tapt 2-1 eller 3-2 for eksempel kunne jeg "levd" med det, men dette kal ikke være mulig. la oss håpe det var ett "arbeidsuhell" og at vi tar oss inn igjen i neste kamp slik at vi er i rute igjen før den i utgangspunktet harde bortekampen i første runde av championship

nerli

• Gjest
« Svar #34 på: 26. Juli 2009, 17:14 »
Dette skal ikke være mulig!
utrolig flaut resultat ..

nå må ashley få rævva si i gir å selge klubben .. eller i d minste ansette shearer hvis han ikke får solgt! noe må skje .. og det fort!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #35 på: 27. Juli 2009, 00:53 »
Dette var en kamp der Newcastle stillte med det beste laget så langt i treningskampene, og sånn går det når våre "stjerner" får spille.
Helt utrolig å se på, gruer meg til sesongen begynner 8 august.

nerli

• Gjest
« Svar #36 på: 27. Juli 2009, 01:53 »
Dette var en kamp der Newcastle stillte med det beste laget så langt i treningskampene, og sånn går det når våre "stjerner" får spille.
Helt utrolig å se på, gruer meg til sesongen begynner 8 august.

da må iallfall "stjernene" benkes !! ellers tape vi fort like stygt mot WBA .. for dem duger ikke til en dritt uansett .. makan til håpløse spillere som er i newcastle .. ikke rart vi rykket ned ..
de fleste som spilte i forrige sesong må benkes eller helst sendes ut av klubben .. heldigvis er d mange talenter i newcastle .. nå må dem få sjansen! da har vi kanskje en liten sjans til å melde oss inn i toppen av tabellen .. men ikke me de faste fra i fjor .. bruke vi dem rykke vi ned enda en hakk

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 27. Juli 2009, 17:27 »

Fra nufc.com, faktisk en kar ved navn Leif som har sendt inn. Hughton kunne fortelle at gutta var langt nede etter denne kampen, og neimen ser ikke disse to herlige typene til å være det etter kampen lørdag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 27. Juli 2009, 18:15 »
Nei, det er vel ikke lov til å smile eller le en uke etterpå selvom man taper en kamp...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 27. Juli 2009, 18:34 »
Var visst like etter kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 27. Juli 2009, 18:45 »
Var visst like etter kampen.
Og? Skal man grine resten av dagen?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #41 på: 27. Juli 2009, 18:54 »
Vel at Colo gir blaffen i NUFC er det ingen tvil i. Han har sjølvsagt ingen trang om å forlate klubben heller når han håver inn såpass latterlege summar kvar veke, kanskje ikkje rart at han smiler!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 27. Juli 2009, 18:56 »
Greit nok det, men det er så slitsomt å lese om den hakkinga på spillere hele tiden. Spesielt Xisco! Faan som jeg føler med han. Har rett og slett blitt pissa på av alle trenerne han har spilt for i Newcastle.

DeeJayJay

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #43 på: 27. Juli 2009, 19:50 »
Det jeg synes er mest utrolig med det bildet er at spillerne må ta t-banen!!! Har Owen stukket av med lønnnen til alle de andre spillerne også!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 27. Juli 2009, 20:13 »
Colo jeg sikta på. Har faktisk medfølelse for Xisco, hadde jeg vært han hadde jeg etterhvert antakeligvis blitt jævla lei. Men Colo var med på å tape for et League1-lag, 6-1. Vi prater om en stopper som spiller for et av verdens beste landslag. Hvor er skammen?