20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tour de France  (Lest 14871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tour de France
« Svar #60 på: 23. Juli 2009, 17:54 »
Håper Contador sprekker totalt :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #61 på: 23. Juli 2009, 18:17 »
Håper Contador sprekker totalt :P

Doping slår dessverre sjelden feil... ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 23. Juli 2009, 21:07 »
Hehe, santsant :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 23. Juli 2009, 23:37 »
Hvordan ligger folk ann her?

Ligger på en meget sterk 5192. plass med imponerende 6283 poeng. Har nå gjort mine siste 2 bytter og regner da med å avansere til topp 10!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #64 på: 24. Juli 2009, 01:09 »
Naiv som jeg er, jeg tror faktisk ikke Contador har dopet seg. Men håper han sprekker som han gjorde før i år. Var Milan-San Remo? Han sprakk hvertfall noe skikkelig tidligere i år, og håper det skjer igjen på Mount Ventoux. Han dreit seg skikkelig ut på onsdagens etappe, og håper noe lignende skjer lørdag. Regner med at det er intern stridighet i Astana, ettersom Contador antageligvis kjørte fra en pallplass for hverfall Klöden, og kanskje Armstrong på onsdagens etappe :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 24. Juli 2009, 01:11 »
Hehe, jeg sa det spøkefullt. Han er ren til det motsatte er bevisst. Men jeg håper bare at han går på en syk sprekk.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #66 på: 24. Juli 2009, 01:13 »
Sitat fra: Frode link=topic=3469.msg184679#msg184679
Ligger på en meget sterk 5192. plass med imponerende 6283 poeng. Har nå gjort mine siste 2 bytter og regner da med å avansere til topp 10!

Det er så utrolig få poeng som skiller mellom mange plasser.
Selv har jeg "bare" 777 poeng mer enn deg, og ligger på 1841. plass. Dagens tempo ødela mye, men håper på å ta en del poeng i morgen og ikke minst lørdag :) Uansett driter jeg i tourmanageren nå. Kommer ikke i nærheten av topp 1000, så nå blir det bare å slå kompiser :P Har havnet på topp 3 i løpet av en etappe, så sier meg fornøyd :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #67 på: 24. Juli 2009, 01:15 »
Hehe, jeg sa det spøkefullt. Han er ren til det motsatte er bevisst. Men jeg håper bare at han går på en syk sprekk.

Jada, men jeg har hatt mistanker. Føler han spretter litt for lett opp noen harde fjell. Men man må vel bare finne seg i at han er sinnsyk sterk. Har tenkt det samme om Wiggins også, merkelig at noen blir så sykt mye bedre i løpet av et år. Men man får bare stole på at de er rene, og har trent på det riktige. Wiggins har også mistet 6 kilo, noe som visstnok øker antall watt han legger ned i hvert tråkk :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 24. Juli 2009, 01:21 »
Joda. Jeg har tenkt akkurat det samme selv!
Dessuten liker jeg Schleck-gutta bedre, og ikke minst Lance selv!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #69 på: 24. Juli 2009, 01:32 »
Har virkelig sansen for Schleck-gutta selv, og håper begge havner på pallen. Vet ikke hvorfor, men har ikke helt sansen for kongen selv. Har enorm respekt for det han har fått til på sykkelen, og hva han gjør utenom syklingen, men har ikke helt sansen for han. Kanskje fordi han har vært så overlegen før :P
Men heller Lance, enn Contador!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 24. Juli 2009, 01:48 »
Har lenge hatt mistanker om dopbruk med både Contador og Sastre. Yndlingen min etter årets Tour er godeste Ignatiev :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 24. Juli 2009, 01:59 »
Contador og Sastre er helt sikkert dopet begge to. Spanjoler flest har vel ikke akkurat store psykiske sperrer mot å jukse slik... Det som er litt interessant er at noen er veldig gode til å ikke bli tatt. Det er jo en prestasjon det også, som man kanskje fortjener en gul trøye for? :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #72 på: 24. Juli 2009, 18:03 »
http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/article2827601.ece

Greg LeMond sier at han tror Contador er dopet..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 25. Juli 2009, 21:22 »
Han tror jo alle vinnere er dopet. Skulle likt å se testresultatene av han selv da han var aktiv.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #74 på: 27. Juli 2009, 12:31 »
Var en kompis av meg som vant den her tippe-greia dere maser om. ;)

Sykkel til 60k eller no sånt.