20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shamrock Rovers - Newcastle United [Treningskamp - 11.jul]  (Lest 15850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Shamrock Rovers - Newcastle United [Treningskamp  - 11.jul]
v.s

Arena: Tallaght Stadium (3,500)
Dato: 11.juli 16:00
Dommer: Følger
Skader: Følger
Skader/suspensjoner: Følger

TV-Kanal: Følger
Stream: Følger
Norsk supporterside: Ingen
Wikipedia om klubben: http://en.wikipedia.org/wiki/Shamrock_Rovers

Shamrock Rovers irsk lag, som blir vår 5 kamp på irsk grunn i historien.

Peter

• Gjest
Sv: Shamrock Rovers - Newcastle United [Treningskamp - 11.jul]
« Svar #1 på: 23. Juni 2009, 15:46 »
Jeg var i Irland i høstferien å så kamp med Bohamiens FC og Bray Wanderers, vil ikke si det var veldig stor kvalitet over disse lagene. Keeperen til begge lagene bommet på ballen på tilbakespill en gang hver. Heldig for dem gikk den ut til corner. Drøyt tusen tilskuere på Dalymount Park og det vil jeg si var litt rart etter som "Bohs" ledet serien med 20 poengs forsprang.

Dette blir lett match.
« Siste redigering: 23. Juni 2009, 15:49 av Peter »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Juni 2009, 16:04 »
Lett match du liksom. Det spørs om vi har et mannskap å stille det, og hvilken form dette mannskapet er i.
Vi vinner nok, men vi vinner neppe med stor margin. Tipper 2-1 eller 3-2.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 23. Juni 2009, 16:36 »
Satser på en kanonkamp der dei tekniske finessene overlapper hverandre, og der begge lag blir hjulpet i angrep av et elektrisk og fulstappet Tallaght Stadium  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Juni 2009, 17:26 »
Lett match du liksom. Det spørs om vi har et mannskap å stille det, og hvilken form dette mannskapet er i.

Pessimist....
Yep, that's me.
Jeg tror dommedag er nær. Jeg gjør faktisk det. Jeg tror ikke Ashley kommer til å gjennomføre salget likevel, og jeg tror vi kommer til å forsvinne fra kartet innen få år. Newcastle United Football Club vil opphøre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Juni 2009, 21:49 »

Pessimist....
Yep, that's me.
Jeg tror dommedag er nær. Jeg gjør faktisk det. Jeg tror ikke Ashley kommer til å gjennomføre salget likevel, og jeg tror vi kommer til å forsvinne fra kartet innen få år. Newcastle United Football Club vil opphøre.

En klubb med en sånn lokal forankring som Newcastle har, med så mange profilerte folk rundt klubben, så vil det aldri være noen tvil om klubbens eksistens, men det må snart skje noe hvis vi har planer om å komme oss tilbake der vi hører hjemme! Vi trenger en manager og et solid styre, så kommer denne klubben til å kjempe seg tilbake, det er jeg helt sikker på.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Juni 2009, 16:59 »
Optimist!

Jeg tror ikke lokal forankring og profilerte folk er nok til å redde denne klubben fra undergangen, når Mike Ashley bestemmer seg for å ødelegge leketøyet sitt en gang for alle, og kaste det i søpla. Da opphører Newcastle United Football Club å eksistere.

Og ja, jeg sier når. For det er bare et spørsmål om tid.

Peter

• Gjest
« Svar #7 på: 24. Juni 2009, 18:35 »
Optimist!

Jeg tror ikke lokal forankring og profilerte folk er nok til å redde denne klubben fra undergangen, når Mike Ashley bestemmer seg for å ødelegge leketøyet sitt en gang for alle, og kaste det i søpla. Da opphører Newcastle United Football Club å eksistere.

Mener du helt seriøst at Newcastle kommer til å bli " et Leeds" eller enda værre?

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Juni 2009, 18:36 »
HAHA joakim
Joey Barton 7

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. Juni 2009, 21:49 »
Optimist!

Mener du helt seriøst at Newcastle kommer til å bli " et Leeds" eller enda værre?

Det er ingenting som tilsier at vi ikke kommer til å bli det. At noen fortsatt ser på det som usannsynlig er for meg merkelig! For 2 måneder siden nektet folk for at vi kunne rykke ned.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Juni 2009, 01:05 »
Og noen måneder før nedrykket ble Jokke latterliggjort da han antyda at nedrykket var et meget mulig utfall.
Ironi eller? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Juni 2009, 01:39 »
Nå pleier ikke jeg å lese inleggene hans så nøye, og er ikke sikkert dette er tilfallet i denne situasjonen men: Hvis du hele tiden tror at gale ting kommer til å skje, så "treffer" du ofte til slutt. Og vica verca. Å betegne seg selv som en pessimist eller optimist og uttale seg slik, gjør at påstandene dine blir entydige.
Jeg mener det er bedre å være en realist, og da kan du si at det var absoulutt realistisk at vi kom til å rykke ned når vi rundet mars, og gjerne enda før det. For det tenkte vel til og med optimistene innerst inne.

Newcastle kommer nok til å klare seg, men at vi er oppi i PL iløpet av et år er mindre realistisk, alt etter som hvordan sommeren utspiller seg.
Men at vi er tilbake der oppe innen 3-7 år tror jeg er rimelig sikkert. Men vil jo gjerne håpe før. Det er lite vits å lure seg selv eller å svartmale alt.

Ashley er nok en passe fornuftig mann i en vanlig verden, men han har nok hatt liten anelse over hva han gjorde når han kjøpte klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. Juni 2009, 01:48 »
Hehe, jeg har ikke tru på spådommene om at Newcastle kommer til å gå til alfheim, jeg heller, og jeg veit ikke om Jokke faktisk mener dette eller om det bare er for å sette ord på hva han mener om Ashley som Newcastle-eier jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Juni 2009, 02:03 »
Og noen måneder før nedrykket ble Jokke latterliggjort da han antyda at nedrykket var et meget mulig utfall.
Ironi eller? :P

Det hadde kanskje noe med måten han skrev det på eller?? Han skrev at vi ikke hadde en sjanse whatosever...men en god sjanse til å overleve hadde vi jammen meg!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. Juni 2009, 02:10 »
Hehe, han smører jo alltid tjukt på. Det kalles jo virkemidler :P