20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerferien  (Lest 15746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerferien
« Svar #60 på: 16. Aug. 2009, 22:49 »
Ja, men balansegangen mellom det å ha det digg og FOR digg er farlig. Spesielt første året som student gjenspeiler ikke hvor dyktig jeg er, for å si det slik :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 16. Aug. 2009, 23:22 »
Hehe, det har du sikkert rett i, men det er en felle jeg har til gode å falle i tror jeg. Min erfaring er at de fleste studenter kan dra på byen 4 kvelder i uka og på skolen tre dager i uka og likevel ende opp med meget gode karakterer. Synes universitetet var et stort skritt ned i arbeidsmengde. Men det krever jo uansett et minimum av selvdisiplin da. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 16. Aug. 2009, 23:45 »
Det har du rett i. Jeg bare hadde det så jæævla lett på VGS at jeg fikk meg noen lærepenger når studiene startet. Pluss at jeg har slitt med motivasjon samt tvilt på om jeg har valgt rette studier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #63 på: 16. Aug. 2009, 23:47 »
Hvilket studie tar du, Kristoffer?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #64 på: 17. Aug. 2009, 00:09 »
Jeg for min del er glad jeg er ferdig med studier for lenge sia, og glad jeg så langt i år bare har tatt ut 1 uke ferie :)    På lørdag er det strake vegen til varmere strøk ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 17. Aug. 2009, 00:25 »
Hvilket studie tar du, Kristoffer?

Siviløkonomstudiene per nå. Tar bachelorgraden dette skoleåret.

Peter

• Gjest
« Svar #66 på: 07. Juni 2010, 20:46 »
Noen planer folkens?
Tipper vi skal på bilferie nedover i Europa. Kommer sikkert innom Sveits, Rivieraen, Tyskland og litt av hvert. Noen tips om steder det er fint å være, som ikke er såå langt nedover?
Kort sagt; bare 9 dager(skoledager) før det blir ferie. Can't wait!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #67 på: 07. Juni 2010, 22:18 »
Skal på Interrail med fire kompiser fra 30. juni til 27. juli. Starter med fly til festival i Polen, toger nedover gjennom Polen, Slovakia, Ungarn, Romania, Bulgaria, kanskje Tyrkia og Hellas, før vi avslutter med fly hjemover fra Beograd. Gleder meg så jæææævlig til den turen. Var på interrail med samme folka for to år siden. Da konsentrerte vi oss mest om sentrale deler av Europa. Vi laget en blogg som kan leses her: http://losbandidos.wordpress.com/ Kanskje du får noe inspirasjon på hvor du kan reise, Petter? ;)

Skal mekke en blogg nå også, så følg med! :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 07. Juni 2010, 22:40 »
Skal til Magaluf 2. - 12. juli. Flere som skal dit?

Var på den franske riviera i fjor. Kan anbefale å dra besøke Antibes, Cannes og Juan les Pins. Fantastisk fine og rolige steder. Du må også prøve å få med deg Provence, Peter.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 07. Juni 2010, 22:42 »
Skal til Magaluf 2. - 12. juli. Flere som skal dit?

Var på den franske riviera i fjor. Kan anbefale å dra besøke Antibes, Cannes og Juan les Pins. Fantastisk fine og rolige steder. Du må også prøve å få med deg Provence, Peter.
Var det jævla dyrt der eller? Hvordan reiste dere?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 07. Juni 2010, 22:54 »
Vi reiste direkte Trondheim-Nice med fly. Frankrike har et fantastisk (og billig) tognett, så det var veldig enkelt og greit å komme seg rundt på den måten. Sikkert ikke så dumt å leie seg bil heller.

Man må nok belage seg på at det ikke er det billigste området å leve i. Prisene ligger på rundt norske priser, kanskje hakket lavere. Men man må unne seg å bruke litt penger når man er på slike eksklusive steder. Rivieraen er et skikkelig snobbested med høy champagne- og sigarføring. Flommer over av rikinger, fete biler og båter.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 08. Juni 2010, 13:52 »
Syns det var utrolig billig ved den franske riviera jeg. Var i Nice for 2 år siden og da kunne jeg ikke fatte hvor billig alkoholen var. Men nå kjøpte jeg ikke så mye annet da :P

Men dagsturene til Monaco kosta selvsagt flesk. Men hva forventer man når annenhver bil er Ferrari og Porsche :P

Peter

• Gjest
« Svar #72 på: 15. Juni 2010, 17:22 »
Nye planer! Starter turen i Fredrikstad, og kjører nedover til Tyskland, gjennom Østerrike, Slovenia og tar en rundt 8 dager i Kroatia. Blir borte i 3 uker omtrent. Det er digg det! Da må jeg kjøpe meg Hajduk Split drakt! ;D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 15. Juni 2010, 18:21 »
Anbefaler å sette av minst 2 av de 3 ukene i Fredrikstad. Hørt det er jævla bra der.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 15. Juni 2010, 18:22 »
Hahahaha :P
Har to uker i starten av august jeg ikke veit hva jeg skal gjøre med! Mulig det rett og slett blir så spenstig som skolearbeid.