20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: W.B.A - Newcastle United [CCC Runde 1 - 8.aug]  (Lest 36131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: W.B.A - Newcastle United [CCC Runde 1 - 8.aug]
« Svar #165 på: 08. Aug. 2009, 22:10 »
Han så for meg ut, ganske utintressert i å spille fotball. Jaffal for Newcastle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 08. Aug. 2009, 22:13 »
Jonas blir også tatt hardere i CCC enn i PL, og får ikke like lett frispark. Takler han ikke det har han lite å stille opp med!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #167 på: 08. Aug. 2009, 22:17 »
Han faller jo letter C. Ronaldo til tider. uaffaterlig irriterende og hater sånne spillere som skaper seg for det minste. Engelsk fotball er fysisk deal with it.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 08. Aug. 2009, 22:32 »
Ashley would be foolish to install a permanent manager who may not feature in the plans of the new owners, which is why, reluctantly holding the fortress, or what remains of it, is Chris Hughton. Not renowned for his disciplinary clout, Hughton reportedly had a row with Joey Barton before the game, and relegated the controversial midfielder to the bench. In the warm-up, Barton could seemingly find no partners, and ended up pairing up with a mascot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #169 på: 08. Aug. 2009, 22:36 »
Vi hadde nesten ikke en stor sjanse i løpet av hele kampen og forsvaret vårt ga WBA 4 enorme muligheter i 2. omgang. Å gi castle så gode karakterer med slike prestasjoner AK, mener jeg blir litt merkelig.

Var nok litt for kjapp når jeg satte karakterer ja og tenkte meg litt for lite om men alt i alt en grei kamp syns jeg og ja vi ga west brom 4 gode sjanser i 2.omgang men er det egentlig annet å forvente på bortebane og newcastle er jo ikke akkuratt kjent for å være så gode i forsvar så synes det var en godkjent seriestart jeg

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #170 på: 09. Aug. 2009, 03:01 »
Til å være seriepremiere og Championship-debut på bortebane mot en opprykksfavoritt, er ikke dette dårlig av Newcastle. De fleste spillerne la ned en god innsats og viste vilje til å kjempe for poengene.

Men vi har dessverre noen svakheter som kan svekke oss i arbeidet fremover. På venstreback må det straks gjøres noe. José Enrique er en velmenende spanjol med gode defensive egenskaper, men pasningsfoten er i beste fall ikke-eksisterende. Altfor mange overganger, gjennombrudd og oppspill av ulike varianter ble forrige sesong ødelagt av hans pasningsfeil, og også mot WBA i dag (spesielt i første omgang) så vi de samme symptomene som i fjor. Det nytter ikke at fyren er løpssterk og duellsterk i forsvar, når hvert eneste forsøk på en pasning er et risikoprosjekt.

Enrique fikk riktig nok ikke god hjelp av Jonas i dag, men det holder ikke å underprestere i åtte av ti situasjoner. Det er dessverre tynt med alternativer, og med en eier som ikke klarer å få solgt klubben virker situasjonen håpløs med tanke på å hente inn forsterkninger. Enten må man sende Snåsa-mannen til Enrique, eller så må man sende Enrique til Snåsa. Permanent. Et sted går grensen for innlegg som havner på søndre tribune og pasninger som konstant havner hos motstanderen.

Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 09. Aug. 2009, 09:10 »
http://www.dagbladet.no/2009/08/08/sport/fotball/championship/newcastle/wba/7571456/

Nå synes jeg noen må få sparken i denne amatør avisen. En svak kamp!!!! Dette var en underholdene kamp fra begge lag der begge kunne ha stikket av med seieren. "Newcastle sliter seg til uavgjort", hvilken kamp har de sett på?!!!

Dette her gjør meg forbanna.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #172 på: 09. Aug. 2009, 09:25 »
Vel dere må også se at det kunne fort blitt 3-1 til WBA.Krul med noen syke redninger som andre muligens ville sluppet inn.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #173 på: 09. Aug. 2009, 11:18 »
Ja, da var den første kampen unnagjort.
Jeg er happy med ett poeng borte mot WBA.
Jeg gleder meg virkelig over å høre at jeg har gått glipp av Smiths kansje beste Newcastle kamp ever??
Krul, endelig fikk han vist hva han kan.

Noen som har link eller annet fra kampen som jeg IKKE :( fikk sett grunnet selskap.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 09. Aug. 2009, 11:22 »
Syns egentlig vi burde vunnet. fornøyd med et poeng mot west brom. haha er egentlig helt idiotisk å tenke på. Newcastle har jo mye bedre spillere i samtlige posisjoner. Newcastle skal være bedre enn west brom. Syns det er ubeskrivelig skammelig om vi ikke rykker rett opp igjen.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #175 på: 09. Aug. 2009, 11:57 »
Newcastle slet seg til uavgjort. WBA skapte en rekke sjanser i 2. omgang, mens Newcastle ikke  skapte noe som helst bortsett fra headinga til Nolan og skuffet til Duff som begge var halvsjanser.

Resultatet er greit, men er ikke fornøyd med spillet og alle sjansene vi slipper WBA til. Vi har da for fanden et mye bedre lag enn dem. Ameobi og Carroll på topp er helt håpløst.

Min børs

Harper 5
Krul 8
S. Taylor 7
Colo 6
R. Taylor 5
Enrique 6
Duff 6
Nolan 4
Smith 8
Gutierrez 5
Ameobi 4
Carroll 4
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 09. Aug. 2009, 11:59 »
http://www.dagbladet.no/2009/08/08/sport/fotball/championship/newcastle/wba/7571456/

Nå synes jeg noen må få sparken i denne amatør avisen. En svak kamp!!!! Dette var en underholdene kamp fra begge lag der begge kunne ha stikket av med seieren. "Newcastle sliter seg til uavgjort", hvilken kamp har de sett på?!!!

Dette her gjør meg forbanna.

Jeg hater dagbladet. Men de har jo rett. Vi sleit oss til  uavgjort. Vi hadde banespillet, men vi hadde en enorm mulighet i tillegg til målet og det var Jonas' frie heading på mål i 1. omgang. WBA hadde 4 enorme bare i 2.!! Kampen i seg selv var grusom, castle hadde nesten ikke spill. Det er greit at vi kanskje ikke bør forlange mer av en klubb som er i så dyp krise. Men å si at dette var en ok kamp blir å rosemale situasjonen litt mye.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 09. Aug. 2009, 12:14 »
Det er ikke Dagbladet men NTB. Samme artikkelen står jo i alle avisene!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 09. Aug. 2009, 12:43 »
Harper - 4

Raylor - 4
Coloccini - 5
Saylor - 6
Enrique - 5

Jonas - 5