20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: W.B.A - Newcastle United [CCC Runde 1 - 8.aug]  (Lest 36132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: W.B.A - Newcastle United [CCC Runde 1 - 8.aug]
« Svar #135 på: 08. Aug. 2009, 20:31 »
Dette var absolutt godkjent, uavgjort på bortebane i serieåpningen er veldig bra tatt i betraktning av situasjonen klubben er i.
Fantastisk spill av Tim Krul, definitivt banens beste idag!

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #136 på: 08. Aug. 2009, 20:33 »
Gratulere med 1 poeng i en vanskelig kamp. En del å ta tak i videre, men og veldig mykje positivt synst eg.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 08. Aug. 2009, 20:33 »
1-1 må vi si oss fornøyd med. Krul viser de kvalitetene han viste mot Palermo. Han kan være en matchvinner og skal ikke benkens til neste kamp.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 08. Aug. 2009, 20:35 »
Helt oki kamp og start. Syns Krul var meget god. Men er veldig skuffa over vår midtbane. fra vi putter 1-1 til kampen er over ligger midtbanen vår altfor deffensivt. er jo helt håpløst se hvordan vi skal angripe når midtbanen vår ligger på 30 meter hver eneste gang vi skal angripe. og neste kamp vil jeg se carroll på topp sammen med ranger. Trenger en slik som ranger der fremme. Med litt turbo. Ikke to "støle" 4metere som vinner ballen i lufta men ingen er i bakrom så intet poeng. Hepp hepp alle sammen sesongen er i gang og alt i alt en helt grei start.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 08. Aug. 2009, 20:35 »
Da er første kampen i Coca Cola Championship ferdig, og jeg er egentlig fornøyd med poengdeling med WBA.

Er mektig imponert over Krul (Som mot Palermo) men dårlig timing på siste muligheten til WBA, og kunne fort blitt et surt tap der. Men heldigvis gjorde linjedommeren riktig avgjølelse..
Andre spillere som også var gode i dag: Smith, Carroll, Jonas (til tider)
Synes det var et rart bytte når Carroll gikk av, burde vært Shola "Offside" Ameobi!
Barton og Ranger burde kommet på før, mot Ameobi og Nolan.

En annen ting som også er åpenlyst, er at vi trenger en erfaren og god spiss.. Ameobi holder dessverre ikke, og jeg vil gjerne ha en god spiss ved siden av Carroll/Ranger(litt ung enda).
« Siste redigering: 08. Aug. 2009, 21:09 av MaKo »

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 08. Aug. 2009, 20:36 »
Jeg er STOLT!!Mom Smith! Krul kommer til å bli verdens beste keeper  8) SKÅL folkens =)
Joey Barton 7

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #141 på: 08. Aug. 2009, 20:37 »
Endelig fikk han sjansen! Og idag var Krul rett og slett "Cruel" mot motstanden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 08. Aug. 2009, 20:42 »
I en kamp som dette når vi møter en av seriens beste lag, så kommer Shola sin mangler klart frem. Det som sannsynligvis kommer til å holde han i startoppstillinga, er at han kommer til å golle mye mot dei svakere laga. Eneste som kan forhindre at han spiller, er vel at Ranger og Carroll storspiller. Enig med MaKo at vi helst skulle hatt en erfaren målscorer.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 08. Aug. 2009, 20:45 »
Pluss jeg forstår ikke hvorfor Amøben får nesten spille hele kampen...Håpet/trodde Ranger skulle komme inn når dt var en 20-25 min ijen...
Joey Barton 7

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #144 på: 08. Aug. 2009, 20:53 »
Flott åpning på sesongen egentlig.. 1-1 borte mot favoritten til å vinne ligaen. Hvordan startet egentlig forrige sesong?? men blir litt feil og dra den paralellen da keegan trente oss..

Da gikk vi jo Keegan - Kinnear - Hughton

skal denne sesongen bli lik må det bli

Hughton - han som vasker drakter - et cornerflagg
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #145 på: 08. Aug. 2009, 20:53 »
Forrige sesong startet med 1-1 borte mot et lag som var ventet og kjempe i toppen.

Denne sesongen startet med 1-1 borte mot et lag som er ventet å kjempe i toppen.

La fortsettelsen være bedre i år.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 08. Aug. 2009, 20:54 »
Har ikke akkurat gledet meg til seriestarten og spenningen i kroppen som normalt kommer noen uke før har vært totalt fraværende. Dette viser vel at forventningene foran denne sesongen har vært svært lave.
Ikke på grunn av spillerne, som jeg tror holder dette nivået og tidvis viser det i dagens godkjente 1-1 mot en annen opprykkfavoritt, men ledelsen som over tid har ruinert klubben.
En rekke spillere har forsvunnet, noen av dem er det faktisk liten grunn til å savne, men jeg savner mer offensiv kraft.
Ameobi er rett og slett ikke god nok og jeg har vanskelig for å se hvem som skal lage 10-15 mål denne sesongen.
Krul kan vise seg å bli en viktig keeper og jeg har lenge ment det er bedre å satse på han enn Harper som etter mange år i klubben fortsatt ikke holder stabilt høyt nivå. Der er det bedre å satse på fremtiden...

Nye spillere kommer nok ikke før den latterlige sagaen om Ashley er avsluttet. Det kan nok dessverre drøye før noe positivt skjer, men spiller gutta utpå banen attraktiv fotball og blør mer for drakta denne sesongen enn den forrige bør det vel være mulig å lokke til seg noen investorer som tenker på klubbens beste foran egen lommebok???

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #147 på: 08. Aug. 2009, 21:05 »
Bra kamp av newcastle i dag med tanke på alt det utenomsportslige.
Har aldrig sett Smith så go i newcastledrakta før, samtidig er det godt å se at Krul har matchvinnende egenskaper.

Ameobi derimot...... jogging i 90 min, elendi.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 08. Aug. 2009, 21:07 »
Eg er fornøyd, men det er fortsatt mye å jobbe med. Syns Amøba var elendig. Ranger burde fått komme inn tidlegare for Amøba og Carroll burde blitt på bana. Amøba kan jo heller ikkje markere på defensive dødballar. Syns Smith gjør ein bra kamp sammen med Carroll og Jonas. Men syns Jonas bør prøve å gå på mål å avslutte sjøl av og til..Han blir litt avventande noen ganga syns eg. MOM: KRUL!

Bra start på sesongen, nå må vi greie å holde oppe innsatsen ;D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 08. Aug. 2009, 21:11 »
Å herregud! Nok en gang viser CH og Calderwood sin inkompetanse! Hvorfor i helvete foreta bytter i 75 og 90 min. Dette er alt for sent.  Hvorfor bytte ut Caroll som hadde en god kamp. Shola og Gutierez var helt grusomme. I tillegg skal det nevnes at det er komplett idioti å starte med 2 store på topp når vi har et fullstendig fravær av vingspill. Hverken shola eller caroll er i stand til å true bakrom. Ei velger de å starte med en rask midtbanespiller sammen med smith, en spiller i stand til å få backrekken til brom til å rygge.  Gutierez gjorde ikke en korrekt ting i løpet av hele kampen og det er for meg uforståelig at han ikke ble byttet ut tidligere.

Kruhl var usikker i feltet en gang, men reddet oss med 4 fantastiske redninger. Colo dårlig i 1., men tok seg flott inn i 2. Tayls var god. Men backene var håpløse fremover og ga null støtte til vingene. MOM uten tvil smith som hadde noen fantastiske taklinger og gjorde det generelt enkelt. Det er han som bør være vår defensive midtbane fremover, ikke Butt. Nolan, Shola, Gutierez stod til stryk. Barton viste klasse da han kom inn. Han bør starte i stedet for Nolan neste kamp. Da får vi et driv som vi trenger. I tillegg bør Shola definitivt benkes, mannen er jo faen meg ikke stand til å holde seg onside. Inn med ranger i stedet.