20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: W.B.A - Newcastle United [CCC Runde 1 - 8.aug]  (Lest 36038 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
W.B.A - Newcastle United [CCC Runde 1 - 8.aug]
« på: 17. Juni 2009, 12:10 »
W.B.A - Newcastle United [CCC Runde 1 - 8.aug]
v.s

Arena: The Hawthorns (28,003)
Dato: 8.august 18:30
Dommer: Følger
Skader: Følger
Skader/suspensjoner: Følger

TV-Kanal: BBC, Viasat Sport
Stream: Følger
Norsk supporterside: http://www.baggies.no
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/West_Bromwich_Albion_FC

Tabell:
X. Newcastle - 0p
X. W.B.A - 0p

5 siste:
Newcastle: X
W.B.A: X
« Siste redigering: 30. Juli 2009, 09:30 av Christian »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: W.B.A - Newcastle United [CCC Runde 1 - 8.aug]
« Svar #1 på: 06. Aug. 2009, 10:15 »
Da var det ikkje lenge til første kamp nei. Og Ashley har ikkje fått ut fingeren.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Aug. 2009, 12:17 »
Første gang som Newcastle-supporter hvor jeg ikke har gledet meg til seriestart.
Skal slutte å spre negativitet, men denne tror jeg vi taper. Ingen nye spillere, bare noen av våre beste ut. Tørr ikke å spå lagoppstilling eller resultat, annet enn at jeg tror vi taper. Dette så klart fordi Chris Clown Hughton styrer skuta og aldri vinner med oss
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Aug. 2009, 13:13 »
Må si det er ganske spesielt å starte en sesong uten forventninger ja. Ikke så lett å se at Newcastle skal gjøre det bra i år, med tanke på det som har skjedd. Kan jo fremdeles bli salg og ny manager, men inntil det skjer ser jeg ikke for meg at vi kommer til å kjempe i toppen. Satser på et par bra resultater første måneden så troppen får litt selvtillit, men på lørdag blir det nok for tøft.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Aug. 2009, 13:40 »
Tror vi har hatt rekord i dårlig oppkjøring og bråk rundt klubben før denne sesongen. Det har vært tull forran hver sesong, og denne er ikke noe unntak. Allikevell har det alltid vært optimisme, husker kanonresultatet mot Manu ifjor når Jonas briljerte.

Forran denne starten har jeg like dårlig følelse som jeg har hatt i snart 1 år.
Jeg tror vi taper, men håper selvfølgelig at vi overasker.
Jeg klarer ikke å se hvem som skal lage mål for oss denne sesongen. Nå ryker Bassong, og Beye etter all sansynlighet. Da klarer jeg heller ikke å se hvem som skal stenge igjen bak.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Aug. 2009, 13:45 »
Dette har vært sesongoppkjøringa fra helvete. Gud så jeg savner normal silly season.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Aug. 2009, 14:34 »
Skal forresten bite oss merke i at WBA ikke har hatt noen veldig imponerende oppkjøring til sesongen selv:

This will be the first competitive match in charge for new Baggies boss Roberto Di Matteo. Pre-season saw his side lose 1-0 at Swindon Town, after successive 2-2 draws at Walsall and Kidderminster.

A two game jaunt to Slovenia and Croatia then saw another 2-2 draw and a 3-0 win, while Albion's only home pre-season ended in a 0-0 draw with Italian side Chievo.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Aug. 2009, 15:52 »
Tror ikke resultatene i pre-season betyr så særlig mye.Er ikke sikkert spillerne klarer eller gir maks i slike kamper. Det som betyr noe er de første kampene i serien. Gjør vi det dårlig/bra der kan det få uante konsekvenser, begge veier.  :)

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Aug. 2009, 16:32 »
To lag som begge har hatt ein skuffande oppkøyring til sesongen, og kampen er vidåpen. Trur det vert ein jamn kamp og hallar mot uavgjort; får Newcastle eitt poeng i serieåpninga er det godkjent for min del.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Aug. 2009, 17:42 »
Blir bok en tøff kamp dette, og det er ikke som i fjor da det å tape borte for WBA var elendig. Dette kan vel kanskje vere CCC sitt svar på United-Chelsea :) Vi har fortsatt ett langt bedre lag på papiret enn WBA, og eg tror dei spillerne som blir sendt på banen er tent nok til å dra i land seieren.

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Aug. 2009, 19:22 »
Her kommer julenissen!

Kampen går på BBC HD!

...som man forøvrig kan se om man har HD tuner fra canal digital. Er ikke sikker på hvilke andre leverandører som eventuelt har den med i kanalpakken.

Hadde virkelig ikke forventet å få se Newcastle i HD i år!

DeeJayJay

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 06. Aug. 2009, 22:55 »
allright!!! Endelig er vi igang!!! Gleder meg veldig til første kamp, tror dette kan bli en fantastisk sesong!

Hvem tror dere vi starter med på topp idag, Smith er jo utnevnt til kaptein, men vil han starte på topp? Isåfall Ameobi vs Carroll og synes Ameobi har overbevist mest i treningskampene såvidt jeg har fått med meg.... Meninger?

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 06. Aug. 2009, 23:19 »
Jeg tror Ameobi kan bli bra i Championship. Han glimter jo til noen ganger i PL og, men mangler litt fart og finesse mot gode stoppere.

Vi har vel spilt en slags 451 eller 4411 i treningskampene, så det er vel store sjangser for at Ameobi blir alenespiss, med Smith og Nolan til å bygge opp spillet bak ham, samt å avslutte angrep fra vingene.
Jonas og Duff bør kunne gjøre mye ugang i denne divisjonen. Det vil nok være i Jonas' interresse å vise seg fram og, dersom han ønsker en overgang i dette vinduet.

Med den stallen vi har nå ser det ut som om finspillet må bli langs vingene i år, med mange hodesterke spillere som kan komme til avslutninger.
Det skal bli spennende å se hvordan spillere som Smith, Nolan, Butt og Barton klarer seg i en liga som har litt mindre fart og større behov for arbeidsjern på midten. Dette kan være nivået hvor flere av dem kan finne tilbake til sin gamle form.

Vi skulle bare hatt en manager på plass som har litt større taktisk kompetanse enn Hughton. Det virker ikke som han har evnen til å gjøre de nødvendige grepene verken før eller under kamp, og da er vi avhengige av at spillerene klarer å spille ut motstanderen på egen hånd.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 06. Aug. 2009, 23:29 »
Enig i mye av det Haavard sier her. Viktig at vingene fungerer bra, men samtidi blir det jo enda bedre om backene kan hjelpe til innimellom. Litt usikker på om Ameobi vil klare seg alene på topp men får han god hjelp fra blant annet Smith rett bak så ser jeg ikke bort fra at han slår til i år og det trenger vi virkelig:) Samtidig håper jeg noen av de unge talentene som blant annet Lua Lua får prøve seg slik at de kan bli gode spillere på ett bra nivå når vi rykker opp igjen til Premier League, for det gjør vi enn om denne sesongen eller neste sesong så skjer det 8)

DeeJayJay

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 06. Aug. 2009, 23:41 »
Laget mot Dundee

Steve Harper, Ryan Taylor, Tamas Kadar, Steven Taylor, Jose Enrique, Damien Duff, Joey Barton, Alan Smith (c), Jonas Gutierrez, Kevin Nolan, Andy Carroll

kan vel bli ganske likt som dette tenker jeg! Men hva driver Shola med? Skada?