20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUFCTV  (Lest 5330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
NUFCTV
« på: 16. Juni 2009, 15:01 »
Tenkte eg skulle kjøpe NufcTV til neste år, men kva betyr ditte greiene her?

12 months access for £17.99, followed by £39.99 annual rolling subscription unless cancelled.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: NUFCTV
« Svar #1 på: 16. Juni 2009, 15:15 »
17,99 pund for første året, deretter koster det 39,99 pund årlig, frem til du eventuelt måtte avbryte abonnementet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #2 på: 16. Juni 2009, 16:37 »
Er denne NUFCTV sånn at man kan se kampene direkte på Newcastle.uk eller noe sånt?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16. Juni 2009, 17:01 »
Nei. Det er live radiooverføring av alle kampene. Så har de highlights av alle kampene som legges ut dagen etter. Det bruker også være intervju med noen av spillerne og manageren etter kampene. I tillegg legges det ut eksklusive intervjuer med spillerne innimellom og diverse spesialintervjuer.

Absolutt verd pengene...

Når det gjelder betalingen har jeg betalt 17,99 pund i alle år. Trekkes automatisk fra kontoen... Litt merkeling, siden det står at det kun gjelder første året.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Juni 2009, 21:41 »
Jeg kan også anbefale dette, men jeg har ikke tenkt å fornye før Fat Mike er borte. Kaster ikke penger etter sleipinger. (Vel - jeg gjorde jo det med FFF, og han er vel sleip nok han også - men dere forstår hva jeg mener...)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Juni 2009, 23:07 »
Er vel fort den eneste muligheten til å følge kampene live neste sesong. Digger kommentatorene på radioen :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Juni 2009, 23:22 »
Tror vi skal ha muligheten til å se de aller fleste kamper på stream også neste sesong.

Peter

• Gjest
« Svar #7 på: 17. Juni 2009, 08:00 »
Tror vi skal ha muligheten til å se de aller fleste kamper på stream også neste sesong.

Hvilken stream?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Juni 2009, 17:17 »

Hvilken stream?

Fra forskjellige nettsider, det finnes jo enormt mange sider som sender alt mulig, tror faktisk jeg kom over treningskamper mellom norske lag osv. sist vinter bla. fra la manga osv.
Så mulighetene er mange, men vi kan jo se om ikke vi får satt liv i en den gamle tråden om streams litt nærmere seriestart :)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Sep. 2009, 13:07 »
www.expekt.com har live stream, dessverre bare fra spansk og brasiliansk fotball, men det funker å se det og. Da må du registrere en bruker, bare å lage en fiktiv bruker :P ... jeg ser hvertfall La Liga gratis. Hadde vært fint med en stream for engelsk fotball, noen som vet om noe?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 08. Sep. 2009, 14:58 »
www.expekt.com har live stream, dessverre bare fra spansk og brasiliansk fotball, men det funker å se det og. Da må du registrere en bruker, bare å lage en fiktiv bruker :P ... jeg ser hvertfall La Liga gratis. Hadde vært fint med en stream for engelsk fotball, noen som vet om noe?

Bet365.com . De er hovedsponsor for Wankership og du får se kampene fra Wanker der hvertfall. Men jeg tror Almeida sa du må sette inn 20 EUROS for å få tilgang. Men det er jo greit, du trenger jo ikke å bruke dem. PL tror jeg du bare kan glemme.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 08. Sep. 2009, 17:43 »
Til info : De som er medlem av 12th man har 2 måneder gratis nufcTV

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Sep. 2009, 03:16 »
Ja, skulle gjerne likt å vite hva slags påloggingsnavn det er meningen jeg skal bruke?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Jan. 2010, 23:20 »
Adgang til NUFCTV inngår ikke i 12th man medlemskapet. Du må kjøpe eget abbonement til NUFCTV..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Jan. 2010, 23:30 »
Du får vel 2mnd gratis NUFCTV vel å bli 12th man.