20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 72278 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #300 på: 28. Jan. 2010, 19:36 »
World Cup spillene bruker jo å være fantastisk spillemessig sammenlignet med fifa spillene:)

og med tanke på kvaliteten til fifa 10 lover jo det bra:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #301 på: 28. Jan. 2010, 21:07 »
World Cup spillene bruker jo å være fantastisk spillemessig sammenlignet med fifa spillene:)

og med tanke på kvaliteten til fifa 10 lover jo det bra:P

Der er jeg absolutt ikke enig, jeg har vel egentlig aldri likt de vm-spilla.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #302 på: 29. Jan. 2010, 08:14 »
På karrieremodus på FIFA 10 finnes det altså ikke muligheter for europacupspill?

Er i fjerde sesongen med Brann, og hhar vunnet cup og serie uten å spille så mye som kvalifisering til Europa. Det suger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 29. Jan. 2010, 14:28 »
VM-spilla er vel laga slik at de skal være litt mer "extraordinary", altså at det ikke nødvendigvis er så ekstremt realistisk alt sammen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #304 på: 01. Feb. 2010, 21:48 »
Jeg kjøpte meg FIFA 10, det første fotballspillet jeg har spilt i mer enn et kvarter. Startet følgelig som ulidelig pinlig dårlig, men har jobbet meg oppover. Spiller Manager Mode med Newcastle, rykket opp første året, og er nå snart halvveis i sesong 2, leder glatt. Spilte første sesong på "Easy", spiller nå "Semi-pro" slik at min Virtual Pro skal bli noe tess.

Fy faen fotballspill er kult, hvorfor har jeg drevet med andre ting hele livet!?

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #305 på: 01. Feb. 2010, 23:16 »
VM-spilla er vel laga slik at de skal være litt mer "extraordinary", altså at det ikke nødvendigvis er så ekstremt realistisk alt sammen.
Husker VM 2002, da det kom flammer bak ballen når El Hadji Diouf skøyt. Det var... tøft...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 02. Feb. 2010, 22:08 »
Husker VM 2002, da det kom flammer bak ballen når El Hadji Diouf skøyt. Det var... tøft...

Haha, ja fint spill det ^^

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #307 på: 10. Feb. 2010, 13:21 »
Flere her som er drittlei av folk som "mister tilkoblingen"online når de får 2-3 mål imot seg? Så sykt kjedelig når man er så heldig å få en kamp der alt stemmer, og så gir motstanderen seg..!!
Får man telt det som seier, eller blir ikke kampen registrert når man " mister tilkoblingen"..?

Dette synes jeg easports bør forbedre til Fifa11, slik at folk må fullføre kamper, ihvertfall at de får minuspoeng hvis de trekker seg!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #308 på: 10. Feb. 2010, 14:34 »
Husker at det var plagsomt på FIFA 09 også. Kampen blir vel ikke registrert som seier når den ikke fullføres.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 10. Feb. 2010, 15:13 »
Flere her som er drittlei av folk som "mister tilkoblingen"online når de får 2-3 mål imot seg? Så sykt kjedelig når man er så heldig å få en kamp der alt stemmer, og så gir motstanderen seg..!!
Får man telt det som seier, eller blir ikke kampen registrert når man " mister tilkoblingen"..?

Dette synes jeg easports bør forbedre til Fifa11, slik at folk må fullføre kamper, ihvertfall at de får minuspoeng hvis de trekker seg!

Man får poeng og han som avslutter kampen får minus poeng. Etter min erfaring iallefall. Har selv slått av playstation flere ganger når feks. lag som Real Madrid kjører over meg, men har også blitt ett offer for det siden nå har jeg begynt å bli sånn passe god med NUFC :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 10. Feb. 2010, 16:04 »

Man får poeng og han som avslutter kampen får minus poeng. Etter min erfaring iallefall. Har selv slått av playstation flere ganger når feks. lag som Real Madrid kjører over meg, men har også blitt ett offer for det siden nå har jeg begynt å bli sånn passe god med NUFC :P

Problemet er at at folk av og til drar ut ledningen, og da får ikke EA registrert det. Husker det var snakk om det på den "radioen" som av og til i alle fall kommer på xbox 360 fifa 10.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 10. Feb. 2010, 17:13 »
Får vel minuspoeng hvis man avslutter kampen i menyen, men ikke hvis man napper ut ledninga litt.. Skulle vært minuspoeng uansett spør du meg!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 10. Feb. 2010, 19:07 »
Får vel minuspoeng hvis man avslutter kampen i menyen, men ikke hvis man napper ut ledninga litt.. Skulle vært minuspoeng uansett spør du meg!

Det er jo ikke slik at EA har funnet ut at det å dra ut ledningen skal vere lov da. Hadde man hatt en måte å identifisere dei som drar ut ledninga, så hadde nok dei og blirr oppført med tap, som er straffen for å droppe ut.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 10. Feb. 2010, 20:49 »
saken er egentlig veldig grei:) leder du 1-0 blir kampen registrert med 3-0 seier til deg hvis han stikker. leder du 6-0 får du det på statistikken din:D Det er bare å gå inn på profilen din å se på dine siste head to head resultater. der ser du at du får den statistikken du fortjener.

flirer derfor godt når galningene stikker på stillingen 1-0 i 70'ende minutt:D takker pent for 3-0 seiern jeg:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 11. Feb. 2010, 19:17 »
Får opp samme meldingen om de gir seg ved å avslutte i menyen, eller drar ut ledninga. Får ikke registrert en dritt om de gjør sistnevnte.  ::)