20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 72307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #270 på: 03. Des. 2009, 20:50 »
Syns jeg isåfall er på trynet. Men mulig det er et nødvendig tiltak etter finanskrisen..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 04. Des. 2009, 16:22 »
kamp?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Peter

• Gjest
« Svar #272 på: 06. Des. 2009, 19:25 »
Noen her som spiller karrieremodus på FIFA10 her?
Selv er jeg Manchester City på karriere. Jeg startet med et svemlende budsjett. 134 millioner pund tror jeg det var, når styret er på proffesjonell. Jeg har greid og bruke opp omtrent hele budsjettet, og er nå nede på rundt 40 millioner pund. Jeg har nettop startet sesongen og har spilt 3 seriekamper + 4 treningskamper.

De jeg har kjøpt er: Gael Clichy, Felipe Melo, Sidney Govou, Aaron Lennon, Jussi Jaskalainen, Mario Balotelli og Ever Banega. Kan legge til at Banega, Jaskelainen, Balotelli og Lennon er benkeslitere, sammen med blant annet Santa Cruz, Wright Phillips, Kompany og De Jong. Vant nettop 6-0 borte mot Blackburn der Pengemayor scoret 4 og Tevez og Lescott scoret hvert sitt. Adebayor scoret hat-trick på 7 minutter. ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 07. Des. 2009, 15:21 »
Spiller med Chesterfield slo nylig ut Nufc fra ligacupen på straffer..

Men lurer på noke ang thropyene: Kordan får en den gjenkjennelsesfaktoren. Laster ned gameface for klubbmedlem til ea sports football world.. whaat?

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bolla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #274 på: 07. Des. 2009, 22:27 »
Lurer på hvor mange det er som har xboks da for jeg er veldig inntrisert i og spille en liga, visst det er nok folk!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #275 på: 07. Des. 2009, 22:34 »
Lurer på hvor mange det er som har xboks da for jeg er veldig inntrisert i og spille en liga, visst det er nok folk!

count me in 25. desember :-*

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 08. Des. 2009, 04:49 »
Jeg har xbox, og er sikkert med.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 11. Des. 2009, 20:38 »

Men lurer på noke ang thropyene: Kordan får en den gjenkjennelsesfaktoren. Laster ned gameface for klubbmedlem til ea sports football world.. whaat?

gå til EAsports.com og registrer deg. Når du har en egen profil kan du velge spillet FIFA 10. Da har de en GameFace sak du kan bruke. da laster du et bilde av ansiktet ditt forfra og fra siden og den generer ansiktet ditt. når du slår på fifa kan du laste ned ansiktet ditt og bruke det i spillet... fungerer sånn ca bra.

Jeg har meldt meg inn i NewUtd gruppa nå og lagt alle som er der til som mine venner:p Jeg er PepsiBoB bare sånn at dere er forberedt.. Da vet dere jo også hvem som dribla dere:P

Siden jeg ikke er vant med å bruke "brae" lag så valgte jeg no et spennende lag, så vi får se om det slår tilbake på meg:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 11. Des. 2009, 22:54 »

gå til EAsports.com og registrer deg. Når du har en egen profil kan du velge spillet FIFA 10. Da har de en GameFace sak du kan bruke. da laster du et bilde av ansiktet ditt forfra og fra siden og den generer ansiktet ditt. når du slår på fifa kan du laste ned ansiktet ditt og bruke det i spillet... fungerer sånn ca bra.

Ja har lastet ned gameface det er "kjekkas" trofeet som du forklarer her trur eg men det er noke ekstra hokus pokus med den "gjengkjennelsesfaktoren" trofeet

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 11. Des. 2009, 23:01 »
Jeg har spilt noen matcher med André, der jeg har hatt med min pro, og han sin. Men for meg blir han bare hetende Spiller 1, og motsatt, og selve gamefacet får vi vel heller ikke sett på hverandre i match. Andre som opplever dette?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 12. Des. 2009, 02:25 »
Sorry Benson, men jeg hadde noen intense kamper med Lerbakk nå i stad! Noen kamper hvor jeg forøvrig viste at jeg, til tross for at jeg er rusten, ikke er helt ubrukelig :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 12. Des. 2009, 19:26 »
Hvilke kamper? Du må ha spilt mot lillesøstra mi eller noe.. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 13. Des. 2009, 13:16 »
Haha! Nå etter eksamenstiden kan jeg love at jeg kommer til å prestere på et langt høyere nivå! :P

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 13. Des. 2009, 20:12 »
Ja me får legga oss i hard trening i Jula. Så me får tatt ein skikkelig revansje på Lerbakken, banka han skikkelig  :P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 23. Des. 2009, 22:59 »
Jeg har maset noe jævlig på noen av dere om ikke vi skal drible:P men ennå ikke truffet dere på riktig tidspunkt..:) enten det eller så er dere bare fylt med frykt for å bli driblet!:D

Jeg meldte meg inn i ligaen og tok bare det første og beste laget jeg fant... Tottenham, jeg har ikke fått spillt en kamp ennå, men jeg ønsker å endre til Everton, da må jeg trekke meg og bli invitert inn igjen. Er det okei hvis jeg gjør det?

Alfr86 må vell ta avgjørelsen på den?
Han kom, ble mett og dett var dett....