20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 72547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #180 på: 18. Okt. 2009, 22:06 »
Eg prøver å vinkle dei, med lite kraft. Prikker eg Zlatan på hodet inne i boksen ligger den ned i hjørnet ganske ofte  ;)

Zlatan, ja :P
Ikke like lett med Løvenkrands. ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 18. Okt. 2009, 23:03 »
Eg prøver å vinkle dei, med lite kraft. Prikker eg Zlatan på hodet inne i boksen ligger den ned i hjørnet ganske ofte  ;)

Zlatan, ja :P
Ikke like lett med Løvenkrands. ;)

Nei, men Løven er jo i motsetning til Zlatan ekstremt rask. I min karrierer har han ofte hatt en akselerasjon på 99 ! :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 18. Okt. 2009, 23:12 »
I motsettning? du mener Zlatan ikke er rask på spillet?!?  :P

Men, et annet spørsmål: På Fifa09 kunne man velge hva man ville gjøre bedre med hver og en spiller med exp. points som spillerne fikk etter hver kamp i manager mode, er det noen måte man kan gjøre dette på fifa10?
Vet at det går på be a pro på fifa10, men har ikke klart å finne ut av hvordan evt. i manager mode.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 18. Okt. 2009, 23:28 »
Noen som vet om det går an å lage ditt eget lag å bruke i spille? Tenker på å lage spillere, drakter og alt. Tenkte å lage det laget jeg spiller på :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 20. Okt. 2009, 17:32 »
I motsettning? du mener Zlatan ikke er rask på spillet?!?  :P

Men, et annet spørsmål: På Fifa09 kunne man velge hva man ville gjøre bedre med hver og en spiller med exp. points som spillerne fikk etter hver kamp i manager mode, er det noen måte man kan gjøre dette på fifa10?
Vet at det går på be a pro på fifa10, men har ikke klart å finne ut av hvordan evt. i manager mode.

Zlatan er ikke treig nei, men han har langt i fra 99 i aks !  :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 20. Okt. 2009, 18:34 »
Artig den be a pro modusen, samle opp bragder og sånn der. Noken som veit om det er noke forskjell om ein spiller online eller karriere ang bragdene ?

Og får ikkje lasta opp videoer, gameface eller liveseason... virker som deter noke feil med nettet til ea. Er det fleire som opplever dette ??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 20. Okt. 2009, 20:31 »
Du kan klare bragder i oppvisningskamper eller i karrieremodus også om du vil. Letter å gjøre det slik enn i be a pro, syns jeg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 20. Okt. 2009, 21:04 »
Artig den be a pro modusen, samle opp bragder og sånn der. Noken som veit om det er noke forskjell om ein spiller online eller karriere ang bragdene ?

Og får ikkje lasta opp videoer, gameface eller liveseason... virker som deter noke feil med nettet til ea. Er det fleire som opplever dette ??

Ja, ofte kan jeg ikke laste opp videoer. Noen ganger kan jeg. Tror jeg av og til mister forbindelsen til EA etter hvert som jeg spiller. Skikkelig surt om man scorer et klassemål man har lyst å laste opp. Rart at man ikke kan lagre klipp slik man kunne gjøre på noen fifa versjoner på PS2. >:(

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 20. Okt. 2009, 21:19 »
Hadde et helvettes liv med å få lasta opp gamefacet mitt ja. Serverne til EA er ikke i nærheten store nok til å takle pågangen, brukte lang tid på det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 21. Okt. 2009, 16:26 »
Du kan klare bragder i oppvisningskamper eller i karrieremodus også om du vil. Letter å gjøre det slik enn i be a pro, syns jeg :)

Ahh vil tru det vil gjøre ein del bragder ein god del enklere ja  :P

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 21. Okt. 2009, 16:28 »

Ja, ofte kan jeg ikke laste opp videoer. Noen ganger kan jeg. Tror jeg av og til mister forbindelsen til EA etter hvert som jeg spiller. Skikkelig surt om man scorer et klassemål man har lyst å laste opp. Rart at man ikke kan lagre klipp slik man kunne gjøre på noen fifa versjoner på PS2. >:(

Ok bra hehe :P da er det ikkje bare eit problem her.. og er vel noke ea jobber med og fikse vil eg tru

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #191 på: 22. Okt. 2009, 14:53 »
En fin funksjon til FIFA 11 var at dommerne kunne bli personalisert. Fikk man feks Terje Hauge, så lå det rødt kort i lufta. Og fikk man Øvrebø, så var han litt tjukk og skalla. Sånne ting hadde vært litt kult, synes jeg. :)

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 22. Okt. 2009, 23:22 »
Er det bare meg eller ble kamera når man tar corner stilt litt tilbake, slik som det var på 09, etter patchen?

Dette syns jeg er en bra ting ihvertfall.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. Okt. 2009, 20:03 »
Spelte nettopp den sjukaste kampen ever på fifa10 mot ein kompis. Låg under 3-8 til det var spilt sånn 70 min så bare fekk eg spillet til å gli heilt ekstremt så fekk 8-8 etter og ha putta 3 på siste 3 min. Så braut han kampen i 1 ekstraomgang etter eg hadde forsatt og putta på alt (12-8) Sykt deilig :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 24. Okt. 2009, 14:53 »
Spiller du lange omganger da? Aldri vært oppe i så syke siffer, jeg!