20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 72478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #135 på: 04. Okt. 2009, 23:49 »
SJP finnes selvsagt. Digger dette spillet så utrolig mye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 04. Okt. 2009, 23:56 »
SJP finnes selvsagt. Digger dette spillet så utrolig mye.

Bra :D
Kunne egentlig tenke meg at den ikke finnes, siden Newcastle er i Championship nå. De vil vel heller ha med arenane til klubber i toppdivisjoner.

Er det noen som har FIFA til Nintendo WII?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 05. Okt. 2009, 11:17 »
Er det noen som vet hvorfor White Hart Lane i alle fall ikke fantes på 09 og eller ikke 10?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 05. Okt. 2009, 12:23 »
Fordi det er en møkkastadion som tilhører en møkkaklubb. Det er ihvertfall min teori.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 05. Okt. 2009, 16:35 »
Ja ;) .. har sett noen videoer på YouTube. Det ser gøy ut.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 05. Okt. 2009, 18:18 »
Fordi det er en møkkastadion som tilhører en møkkaklubb. Det er ihvertfall min teori.
Det stemmer på en prikk med EAs offisielle forklaring.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #141 på: 05. Okt. 2009, 18:37 »

Haha.

Men det samme gjelder vel Bernabeu, hvis jeg ikke tar feil. Var en kompis av meg som sa at den stadion ikke har fantes på andre FIFA-spill.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 05. Okt. 2009, 18:45 »
Ja se der, helt klart slike grunner som ligger i bunn!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 05. Okt. 2009, 19:56 »

Haha.

Men det samme gjelder vel Bernabeu, hvis jeg ikke tar feil. Var en kompis av meg som sa at den stadion ikke har fantes på andre FIFA-spill.

Bernabeu fantes vel på 09, gjorde den ikke? På 10 må vu laste den ned gratis i FIFA store. Det er vel bare for at den skal bli brukt.
« Siste redigering: 05. Okt. 2009, 21:18 av Sebastian »

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 05. Okt. 2009, 20:11 »
Har det kommet eller blitt fjernet noen ligaer siden 09?
Siste nye var vel australsk og irsk liga...

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #145 på: 05. Okt. 2009, 22:08 »

Haha.

Bernabeu fantes vel på 09, gjorde den ikke? På 10 må vu laste den ned gratis i FIFA store. Det er vel bare for at den skal bli brukt.

Bernabeu fantes ikke på 09 nei ;) Sikkert sant det du sier, men greit at man kan laste den ned uansett.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 05. Okt. 2009, 22:49 »
Noen som har klekket ut noen geniale corner eller frisparks varianter da ? Føler eg i alle fall har et ess i ermet på corner  8)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 05. Okt. 2009, 22:54 »
Scorer så og si aldri på corner, har vel skrudd inn et frispark med Raylor tror jeg :p Del gjerne tips :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 05. Okt. 2009, 23:03 »
Min geniale corner :

Sett en mann ved første stolpe. Få han til å møte cornertakeren. Samtidig som han starter sitt løp, starter en fyr på et løp fra cornerflagget, og skrått ut i banen. Når cornertakeren senker armen sin, slås en pasning til den møtende spilleren, og han slår den på et tuch til spilleren som startet med cornerflagget. Denne spilleren er nå godt inne i 16 meteren, og har så og si alltid tid til å ta et eller flere tuch, før han fyrer løs. Ballen kommer alltid frem til fyren inne i 16 meteren, men skuddet havner ikke så ofte i mål. Skjer uansett alltid noe når eg bruker den, enten skuddet går rett i mål, scorer på retur eller blir corner.
Denne varianten kan selvsagt bare brukes en gang per kamp, siden dei fleste spillere man møter online er oppegående nok til å sette en spiller mellom cornertakeren og den møtende spilleren andre gang  :)
Kanskje dette blei litt masse, men om noen forstår det så blir det garantert mål, i alle fall offline bort i mot hver gang  :D
« Siste redigering: 05. Okt. 2009, 23:05 av Sebastian »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #149 på: 05. Okt. 2009, 23:08 »
Hvorfor ikke bare skru cornerne rett inn i mål? :)