20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 72516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #105 på: 30. Sep. 2009, 23:48 »
Lastet ned Patch 1.01 (PS3) på 36mb idag, men zurab og harewood var ikke i newcastle troppen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 01. Okt. 2009, 18:07 »
Det er jo bare å føre dem over manuelt. Min første scoring ble satt av Joey B etter 9 minutters spill da han headet inn et innlegg på bakerste stolpe. Løp ned Pavel Londak etterpå i ren scoringsrus før han løp bort til fansen for å juble :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 01. Okt. 2009, 23:01 »
Hehe, jeg sliter med å omsette innlegg jeg. Bra at du valgte spille første kamp mot Glimt da :P
Satte mitt første med Nolan, fin avslutning nede i hjørnet fra 16-20 meter ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 02. Okt. 2009, 12:11 »
Hvis man velger den varianten som ikke er karrieremodus på liga, kan man da spille flere sesonger, eller stopper det etter en? Noen som vet?

Prøvde meg på en karrieremodus, men fikk fyken etter 10 eller 11 kamper, 9 poeng var plutselig ikke godt nok. Men slo til med 5-0 borte over Sheffield United :)

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 02. Okt. 2009, 14:30 »
Uvant å spille med Newcastle uten de store stjernene på fifa, men samtidig veldig gøy :D , Løven er jo den spilleren med størst x-faktor på laget nå! Jeg kjører som oftest dette laget:

Harper
Raylor, Saylor, Colo, Enrique
Guthrie, Nolan, Barton, Jonas
Smith
Løven

Spiller som oftest online, og det som er genialt med fifa 2010, er at man kan velge å bare møte lag på 3,5-4 stjerner online, så da slipper man å møte Real Madrid og Man utd hele tiden!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 02. Okt. 2009, 14:53 »
Uvant å spille med Newcastle uten de store stjernene på fifa, men samtidig veldig gøy :D , Løven er jo den spilleren med størst x-faktor på laget nå! Jeg kjører som oftest dette laget:

Harper
Raylor, Saylor, Colo, Enrique
Guthrie, Nolan, Barton, Jonas
Smith
Løven

Spiller som oftest online, og det som er genialt med fifa 2010, er at man kan velge å bare møte lag på 3,5-4 stjerner online, så da slipper man å møte Real Madrid og Man utd hele tiden!

Nice  :D

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #111 på: 02. Okt. 2009, 16:28 »
Kanskje jeg gidder spille online for en gangs skyld da :)

Gleder meg til å teste nyinnkjøpt FIFA 10 i kveld  ;D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #112 på: 02. Okt. 2009, 18:26 »
Hvis man velger den varianten som ikke er karrieremodus på liga, kan man da spille flere sesonger, eller stopper det etter en? Noen som vet?

Prøvde meg på en karrieremodus, men fikk fyken etter 10 eller 11 kamper, 9 poeng var plutselig ikke godt nok. Men slo til med 5-0 borte over Sheffield United :)

Da er det jo litt mer realistisk også da i forhold til den virkelige verden for det er jo alltid press om å gjøre det bra og gjør man det ikke bra over flere kamper begynner ryktene om avskjed å gå....  Skal spille det for 2.gang nå  8)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #113 på: 03. Okt. 2009, 00:18 »
Noen som har gode tips til angrepsspillere i karrieremodus? Eller spillere overhodet. Får ikke signert noen :P
Fint om de har ok stats liksom :P

Btw, er Newcastle..
« Siste redigering: 03. Okt. 2009, 00:20 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Okt. 2009, 00:21 »
Noen som har gode tips til angrepsspillere i karrieremodus? Eller spillere overhodet. Får ikke signert noen :P
Fint om de har ok stats liksom :P

Jeg fikk ikke signert en spiss som var på free agent og hadde overall 62...han ville ikke til NUFC, håpløst.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 03. Okt. 2009, 00:57 »
Signa Wilshere jeg, offensiv midtbane, men fortsatt :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 03. Okt. 2009, 01:00 »
Hmm i min først sesong i CCC fikk jeg signert Z Tosic (Man Utd), A Kolarov (Lazio), D Santon (Inter). Rykket opp og så signerte jeg R Montolivo (Fiorentina) og M Richards (Man City). Fikk også tak i en ungutt som speideren fant. Engelsk 18-åring med 73 i overall stats. Kan bli en fin en ;)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 03. Okt. 2009, 02:50 »
Det lønner seg å forandre på statsen til forhandlerne, da blir det mye lettere å kjøpe spillere :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 04. Okt. 2009, 11:20 »
Noen som har prøvd pro-club championship enda? Hadde kanskje vært kult å laget et lag her inne.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 04. Okt. 2009, 14:53 »
Ser ut som det går an å lage en online liga også. Vært morsomt å lage en newutd liga...