20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem Synes DU er Ã…rets skuffelse i Newcastle Utd?

Steve Harper
4 (1.7%)
Habib Beye
0 (0%)
Steven Taylor
0 (0%)
Jose Enrique
0 (0%)
Kevin Nolan
7 (3%)
Nicky Butt
4 (1.7%)
Mark Viduka
2 (0.9%)
Michael Owen
32 (13.9%)
Obafemi Martins
5 (2.2%)
Jonas Gutierrez
4 (1.7%)
Danny Guthrie
0 (0%)
Shola Ameobi
6 (2.6%)
Damien Duff
0 (0%)
Peter Løvenkrands
0 (0%)
Ryan Taylor
12 (5.2%)
David Edgar
0 (0%)
Fabricio Coloccini
38 (16.5%)
Joey Barton
20 (8.7%)
Sebastien Bassong
0 (0%)
Alan Smith
2 (0.9%)
Xisco
11 (4.8%)
Geremi
2 (0.9%)
Andrew Carroll
0 (0%)
Cacapa
6 (2.6%)
Shay Given (solgt)
11 (4.8%)
Charles N'Zogbia (solgt)
1 (0.4%)
James Milner (solgt)
5 (2.2%)
Alan Shearer (Manager)
1 (0.4%)
Kevin Keegan (Manager)
7 (3%)
Joe Kinnear (Manager)
4 (1.7%)
Chris Hughton (Manager/Assistent)
5 (2.2%)
Mike Ashley (Eier)
41 (17.8%)

Stemmer totalt: 53

Avstemning er avsluttet: 20. Juni 2009, 15:04

Skrevet av Emne: Årets Skuffelse? (Resultat: 1. Ashley, 2. Coloccini, 3. Owen)  (Lest 5634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Årets Skuffelse?
« Svar #15 på: 07. Juni 2009, 01:14 »
Spørs jo hvordan man vurderer dette. Milner var en av mine - kanskje på topp fordi det var et gjennomført helidiotisk kjøp. Eksempelvis Colo hadde jeg ikke med da jeg på forhånd var skeptisk til ham.
Hæ?
Her er det ett eller annet jeg ikke klarer å skape noen sammenheng ut av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Juni 2009, 01:33 »
Ja, men de siste uken/ukene var han ikke skadet. Han "latet" bare som det. Men Shearer forlangte disiplin så da kunne han ikke leke mere. ;)
Og det baserer du på?...

Synes slett ikke Viduka har vær noen skuffelse. Synes han har vært god når han har spilt, og skulle ønske at han kunne spilt mer denne sesongen. Men akkurat det er vel ikke hans feil med mindre du vet noe vi andre ikke vet?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #17 på: 07. Juni 2009, 08:18 »
ashley, wise, colo, R.taylor, xisco

uenig med de som mener jonas, synes han heller burde være på topp 5 beste spillere! han har spillt godt, og har en attitude som løfter laget! en av de få spillerne som faktisk var villig til å blø for drakta i år!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #18 på: 07. Juni 2009, 09:27 »
Ashley, Barton, Colo, Owen, Martins ble mine valg

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Juni 2009, 10:22 »
Ashley, Barton, Owen, Colo og Butt!

Peter

• Gjest
« Svar #20 på: 07. Juni 2009, 11:06 »
Ja, men de siste uken/ukene var han ikke skadet. Han "latet" bare som det. Men Shearer forlangte disiplin så da kunne han ikke leke mere. ;)
Og det baserer du på?...

Synes slett ikke Viduka har vær noen skuffelse. Synes han har vært god når han har spilt, og skulle ønske at han kunne spilt mer denne sesongen. Men akkurat det er vel ikke hans feil med mindre du vet noe vi andre ikke vet?
Og det baserer du på?...

Veldig dårlig forklart av meg, men han tjente så himla mye, og følte ikke noe stress for å komme tilbake fra skade. Var uintresert på trening og uintresert med å komme tilbake fra skaden.

Sikkert elendig forklart, men det er litt vanskelig å forklare. Og vær så snill, IKKE lag noen diskusjon ut av dette. Det er bare min mening. ;)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 07. Juni 2009, 11:12 »
Spørs jo hvordan man vurderer dette. Milner var en av mine - kanskje på topp fordi det var et gjennomført helidiotisk kjøp. Eksempelvis Colo hadde jeg ikke med da jeg på forhånd var skeptisk til ham.
Hæ?
Her er det ett eller annet jeg ikke klarer å skape noen sammenheng ut av.

Spørs jo hva man legger i skuffelse. Det var jo helt klart en stor skuffelse at Milner ble solgt, spesielt da han ikke ble erstattet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Juni 2009, 13:37 »
Mente blant annet salget, og ikke kjøpet. Og for meg var det en av sesongens store skuffelser - at vi solgte unna en av våre desidert beste spillere, og en spillertype som ble sagt at skulle være vår type spillere for fremtiden. Det at det ble solgt mot Keegans vilje var også fælt, og helt klart en avgjørende faktor til at Keegan trakk seg. At han aldri ble erstattet er selvsagt også horibelt. Og et prov på Ashleys grunnleggende elendige fornuft. Gode spillere er investeringer, og selv om Milner-salget gav penger i kassa, var det et steg mot sparing til CCC. Jeg tilgir det ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Juni 2009, 14:36 »
Akkurat den skjønner jeg. Det er ikke mulig å tilgi noe så katastrofalt. Vi solgte Milner før sesongen og Given midt i sesongen. Og kvittet oss dermed effektivt med to av klubben aller beste spillere, som i tillegg ga mest tilbake til klubben. Mange har beskylt Owen og Martins for dårlig innsats denne sesongen. Jeg tør garantere at det ville vært umulig å ta de to førstnevnte på innsats.
Sånn sett kan jeg forstå om du rangerer det som årets skuffelse. Men jeg tolket denne avstemningen som en person-avstemning. Det er ikke Milner selv eller Given selv som har skuffet meg. Det er Mike Ashley som har solgt disse to. Derfor er det han som får skylda, og dermed min stemme i denne tråden.

Men den setninga med Colo skjønte jeg virkelig ingenting av. Har ikke Colo vært en minst like stor skuffelse som salgene av Milner og Given?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Juni 2009, 16:29 »
Colo var en skuffelse, men ingen enorm skuffelse da jeg ikke hadde så ekstremt store forhåpninger til ham. Dermed var han ikke med hos meg. Ashley var selvfølgelig med.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #25 på: 08. Juni 2009, 07:52 »
Harps-raylor-Cashley-Colo-owen.
Harper viste vel egentlig, overaskende nok for meg, at han ikke er en PL keeper.
Raylor slo ikke en god dødball etter overgangen, og det var ikke bare feiltreff på ballen, men total mangel på forståelse for hvordan en dødball skal slåes.
Cashley trenger vel egentlig ikke noen kommentar, men: Sparkingen av Big Sam, Utnevnelsen av dvergen, utfrysingen av KK, salget av Milner og Given, beslutningsvegringen gjennom hele regimet, kort sagt SKYLDIG!!!
Colo må vel være årets bomkjøp? Dyrere enn Boumsong og omtrent like dårlig. Flere konsentrasjonsglipper enn en viss tjukkas i wigan.Ikke hodesterk eller rask, men til gjengjeld værre sveis enn Dan Eggen...
Owen var fryktelig dårlig etter jul. Han gjorde forsåvidt grei innsats, men han var jo sjelden i posisjon foran mål. Hadde han vært der - hadde vi kunnet slå ballen på ham iallefall...

Kunne også vært fristende å skrive Hughton og Dvergen, men som Kristoffer sa om Colo; jeg hadde null positiv forventning til dem i utgangspunktet, og de innfridde - for å si det slik.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08. Juni 2009, 16:16 »
Mike Ashley er årets skuffelse men også en av de største skuffelsene i Newcastles historie.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. Juni 2009, 19:07 »
Mike Ashley er den største skampletten i Newcaste Uniteds nesten 120-årige historie!