20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem Synes DU er Ã…rets skuffelse i Newcastle Utd?

Steve Harper
4 (1.7%)
Habib Beye
0 (0%)
Steven Taylor
0 (0%)
Jose Enrique
0 (0%)
Kevin Nolan
7 (3%)
Nicky Butt
4 (1.7%)
Mark Viduka
2 (0.9%)
Michael Owen
32 (13.9%)
Obafemi Martins
5 (2.2%)
Jonas Gutierrez
4 (1.7%)
Danny Guthrie
0 (0%)
Shola Ameobi
6 (2.6%)
Damien Duff
0 (0%)
Peter Løvenkrands
0 (0%)
Ryan Taylor
12 (5.2%)
David Edgar
0 (0%)
Fabricio Coloccini
38 (16.5%)
Joey Barton
20 (8.7%)
Sebastien Bassong
0 (0%)
Alan Smith
2 (0.9%)
Xisco
11 (4.8%)
Geremi
2 (0.9%)
Andrew Carroll
0 (0%)
Cacapa
6 (2.6%)
Shay Given (solgt)
11 (4.8%)
Charles N'Zogbia (solgt)
1 (0.4%)
James Milner (solgt)
5 (2.2%)
Alan Shearer (Manager)
1 (0.4%)
Kevin Keegan (Manager)
7 (3%)
Joe Kinnear (Manager)
4 (1.7%)
Chris Hughton (Manager/Assistent)
5 (2.2%)
Mike Ashley (Eier)
41 (17.8%)

Stemmer totalt: 53

Avstemning er avsluttet: 20. Juni 2009, 15:04

Skrevet av Emne: Årets Skuffelse? (Resultat: 1. Ashley, 2. Coloccini, 3. Owen)  (Lest 5627 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

number27

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads
    • Vis profil
Hvem dine 5 skuffelser i år på laget til Newcastle?
« Siste redigering: 13. Juni 2009, 09:25 av Nordin »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Årets Skuffelse?
« Svar #1 på: 06. Juni 2009, 15:30 »
Mine stemmer gikk til Harper, Coloccini, Owen og Cacapa!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #2 på: 06. Juni 2009, 15:45 »
 Det var ganske vanskelig siden hele laget har vært dårlige i år, men jeg tok disse: Cashley, Viduka, Martins, Colo, Xisco.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Juni 2009, 15:47 »
Det var ganske vanskelig siden hele laget har vært dårlige i år, men jeg tok disse: Cashley, Viduka, Martins, Colo, Xisco.

Synst det verte feil når Viduka var ute med skade nesten heile sesongen, men når han først fekk spela så var han ein av våre beste. Og ja han er over the top, seier vel berre meir om resten av troppen...

Peter

• Gjest
« Svar #4 på: 06. Juni 2009, 15:51 »
Ja, men de siste uken/ukene var han ikke skadet. Han "latet" bare som det. Men Shearer forlangte disiplin så da kunne han ikke leke mere. ;)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Juni 2009, 15:52 »
Ashley, Colo, Barton, Owen og Given
sunt pueri pueri puerilia tractant

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Juni 2009, 16:05 »
Ashley, Owen, Martins, Colo og Jonas.
Kunne tatt med sikkert 10 til, men disse fem skuffa meg mest i forhold til hva jeg hadde forventa av dem. (ok, jeg hadde ikke forventa noe av Ashley, men er fortsatt skuffa over han)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Juni 2009, 16:15 »
Ashley, Colo, Barton, Nolan, Owen.
I den rekkefølgen.

Det er så mange som har skuffet noe enormt. Nolan imponerte meg i sin første kamp, viste lederegenskaper og løpsvilje. Etter den gang har jeg omtrent bare sett ham på lagoppstillinga og ingenting annet.
Owen kom med på grunn av en forferdelig svak vårsesong. Han leverte det han skulle i fjor høst, men har knapt nok vært i nærheten av å score et eneste mål i vinter og vår.
Barton kommer bak Colo av den enkle grunn at han har vært skadet, fengslet, og hva det nå måtte være størsteparten av sesongen, og dermed ikke har rukket å gjøre så mye galt. Selv om den ene hendelsen var stor nok og ille nok til at han er uønsket i både byen og klubben til evig tid.
Colo sier seg selv. Og det samme gjør Ashley.

Xisco har ikke gjort annet enn å sitte på benken, tribunen og hjemme i sofaen. Derfor er det ikke noe poeng i å ha med han på denne lista. Vår venn Ryan Taylor kom med små forventninger på seg, og kostet oss minimalt, derfor skal han slippe den pinen denne lista innebærer.
Jeg vil nødig klandre Given for noe som helst. Det eneste han er skyldig i, er å tenke karriere fremfor lojalitet. Men den mannen har tenkt lojalitet fremfor karriere i 10 år, så da synes jeg han fortjener å være egoistisk for en gangs skyld.

Harper? Hva har han gjort galt? Han har levert nøyaktig som forventet. Tatt det han skal ta, imponert med en og annen TV-redning og vært en fullt ut brukbar sisteskanse, som han alltid er. Ingen Given, men det synes jeg heller ikke vi skal forvente.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Juni 2009, 16:50 »

Jeg vil nødig klandre Given for noe som helst. Det eneste han er skyldig i, er å tenke karriere fremfor lojalitet. Men den mannen har tenkt lojalitet fremfor karriere i 10 år, så da synes jeg han fortjener å være egoistisk for en gangs skyld.

Synes definitivt Given burde være med på listen.  Ikke fordi han skal klandres på noen måte, men fordi det er skuffende og trist når en legende forlater klubben.
Hadde dette vært sesongen Shearer la opp, så ville Shearer vært med på min liste.
sunt pueri pueri puerilia tractant

anygivensunday

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Juni 2009, 16:51 »
uten tvil. colochini.... fyfaen for en møkka spiller... burde ikke tatt ut lønn.... og owen selvsagt... klarer faen ikke å dempe en ball.... og given da... men det er ikke hans prestasjoner... men at han stakk.... klippen sjøl... men er ikke bitter... han har vært gjennom mye dritt gjennom de 12 årene hans...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Juni 2009, 21:00 »
Spørs jo hvordan man vurderer dette. Milner var en av mine - kanskje på topp fordi det var et gjennomført helidiotisk kjøp. Eksempelvis Colo hadde jeg ikke med da jeg på forhånd var skeptisk til ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #11 på: 06. Juni 2009, 22:33 »
Spørs jo hvordan man vurderer dette. Milner var en av mine - kanskje på topp fordi det var et gjennomført helidiotisk kjøp. Eksempelvis Colo hadde jeg ikke med da jeg på forhånd var skeptisk til ham.

Jeg hadde store forventninger ettersom han ble kjøpt for 11 millioner pund. Men som så mange ganger før har spillerene skuffet og underprestert.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Juni 2009, 00:20 »
Ashley, Owen, Martins, Colo og Jonas.
Kunne tatt med sikkert 10 til, men disse fem skuffa meg mest i forhold til hva jeg hadde forventa av dem. (ok, jeg hadde ikke forventa noe av Ashley, men er fortsatt skuffa over han)

Valgte de samme 5...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Juni 2009, 00:49 »
Ja, men de siste uken/ukene var han ikke skadet. Han "latet" bare som det. Men Shearer forlangte disiplin så da kunne han ikke leke mere. ;)

Eeehh "ok"

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #14 på: 07. Juni 2009, 00:51 »
Ashley, Colo og Barton. Glemte å stemme på Xisco.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!