20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 09  (Lest 46563 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 09
« Svar #240 på: 26. Juli 2009, 03:47 »
Er det en motspiller de ikke vil ha mer trøbbel med, sier bare Bruce det til Cana...

Samma kunne vel ferguson si til Keane og det var da ikke sååååååå ofte Keane fikk se det røde! :p

Personlig liker jeg slike spillere, Keane er absolutt blant mine topp10 spillere, og det bare pga. han røffe spillestil.

Peter

• Gjest
« Svar #241 på: 27. Juli 2009, 22:52 »
City har lånt ut Felipe Caicedo til Sporting Lisboa!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 28. Juli 2009, 17:24 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 28. Juli 2009, 17:25 »
Satan. City ser ut til å spille CL om et år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 28. Juli 2009, 17:26 »
Satan. City ser ut til å spille CL om et år.

Nå må Hughes få det laget til å funke også da, noe jeg er veldig usikker på om han er kapabel til.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 28. Juli 2009, 17:32 »
Til og med Glenn Roeder ville fått dette laget til toppen i PL. Arsenal selger bort CL plassen sin!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #246 på: 28. Juli 2009, 19:00 »
Merkelig at Arsenal selger opptil flere spillere til den klubben som kanskje mest av alle truer med å ta Arsenals plass blandt topp 4 ???   
Men er jo taktisk smart av City da, så de byr selvfølgelig mer enn noen andre er villige til...
sunt pueri pueri puerilia tractant

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 28. Juli 2009, 19:06 »
Jeg tror Wenger vet hva han gjør. Tourè har ikke vært like god de 2 siste seongene som han var tidligere. Han ble jo tidvis benket at Wenger forrige sesong. Tourè kostet vel ikke mye penger da Wenger hentet han heller.....

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #248 på: 28. Juli 2009, 19:46 »
Jeg tror Wenger vet hva han gjør. Tourè har ikke vært like god de 2 siste seongene som han var tidligere. Han ble jo tidvis benket at Wenger forrige sesong. Tourè kostet vel ikke mye penger da Wenger hentet han heller.....

Enig. Tror Wenger gjør en genistrek ved å selge Adebayor og Toure. Adebayors toppnivå er det få spisser i verden som kan matche, men han er svært ustabil. I tillegg trenger han mange sjanser per mål. Toure er på vei ned, og for 160 millioner kr er det bare å le hele veien til banken.

Jeg er spent på hvilke spillere Wenger nå velger å hente inn. Med to-tre kvalitetsspillere inn kan Arsenal være en reèll tittelutfordrer når serien sparkes i gang. 

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 28. Juli 2009, 20:10 »
Det er jeg faktisk helt uenig i. Han kvitter seg med 2 etablerte PL stjerner. Nå må han enten satse på unge spillere fra egen stall, eller kjøpe usikre kort fra utlandet. Jeg tviler på at han finner noe på samme nivå i England. Jeg mener det er City som kjøper helt genialt her, fordi de kjøper stjernespillere som kjenner PL inn og ut. Kjøper de 2 forsvarere på samme nivå til, så tror jeg de vinner hele PL! Mark er rette mannen til å temme de store stjernene.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 28. Juli 2009, 20:26 »
Jeg synes Wenger gjør det klokt her. Han kvitter seg med Adebayor som har en "kvalm" og urolig personlighet og som har bevist at han er interessert i alle andre klubber enn Arsenal. Arsenal fikk også altfor mye penger for spissen som kun har prestert i PL i en sesong.

Tourè var en fenomenal spiller for noen sesonger siden men har vist seg svakere og svakere de siste sesongene. For 160 mill er det klart Wenger vil selge.

Den eneste som da står igjen som Wenger bør kvitte seg med er Gallas. Også han er en urolig og til tider håpløs person og så avgjort ingen kaptein.

Basert på forrige sesong så er Adebayor og Tourè langt ifra noen uerstattelige spillere.
Med spillere som Bendtner, van Persie, Eduardo, Walcott, Fabregas, Rosicky, Nasri, Arshavin, Clichy, Sagna, Gibbs, Song, Djorou, osv, er ikke dette et lag som man kan spasere forbi!
« Siste redigering: 28. Juli 2009, 20:33 av Frode »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #251 på: 28. Juli 2009, 20:31 »
Til og med Glenn Roeder ville fått dette laget til toppen i PL. Arsenal selger bort CL plassen sin!

Altså, med så mange stjerner og så mange sterke personligheter i samma klubb så er det ikke hvem som helst som kan ta over og styre det.
Mange av spillerne er i City bare pga. penga og det kan fort bli mye styr.
Jeg tror City kan klare å blande seg inn blant de fire store, men jeg er egentlig veldig usikker på om Hughes er den retta mannen.
Situasjonen er jo veldig like den Mourinho hadde i Chelsea, og det er vel ingen tvil om at Mourinho den gang og nå er en bedre manager, ikke minst har han mer erfaing også.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #252 på: 28. Juli 2009, 22:06 »
Enig med Frode her. Adebayor virket totalt uinteressert for Arsenal sist sesong. Toure er jo bedre enn Gallas, men absolutt ikke uerstattelig. Jeg tror, hvis Arsenal henter noen erstattere, at de blir bedre enn i fjor. De har veldig mange gode spillere i stallen, men den er litt tynn i mine øyne. Styrker de den med 2-3 spillere, kan de virkelig få et bra lag i år :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #253 på: 28. Juli 2009, 23:38 »
Arsenal har jo kjøp Vermaelen. Han blir en kjempe erstatter for Toure, hvis han skriver kontrakt med City.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #254 på: 29. Juli 2009, 22:11 »
Vet det, men i mine øyne er stallen fortsatt for tynn. Jeg synes den var det i fjor, og de har solgt to og kjøpt en. De har vel også hentet et 16-årig talent, men han kommer vel ikke til å bli så mye satset på i år. Jeg mener fortsatt de burde hente 2-3 kvalitetsspillere til, og da kan vi begynne å snakke en god stall.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒