20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 09  (Lest 46692 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 09
« Svar #45 på: 11. Juni 2009, 12:03 »
£80 mill! Helt vanvittig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 11. Juni 2009, 12:09 »
Ahh, det skal bli en befrielse, selv når vi selv ikke er i PL!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 11. Juni 2009, 12:11 »
Helt klart stiv pris av Real det der, men

Robben - Kaka - C. Ronaldo

den rekka der lukter det svidd av!
he shagged your lass, taylor shagged your lass

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 11. Juni 2009, 12:14 »
Hvis de i tillegg får Villa på topp... La Liga blir spennende neste sesong!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #49 på: 11. Juni 2009, 12:32 »
Ronaldo alene verd nesten det samme som Newcastle ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 11. Juni 2009, 12:36 »
Tss, kommer an på øyet som ser ;)
Jeg foretrekker en renati-boks!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 11. Juni 2009, 17:25 »
Joda, de har gode spillere, for all del. Men det er de ikke alene om. Både City, Aston Villa og Everton er lag som på papiret er like bra som Tottenham i mine øyne... Tottenham kommer nok til å havne rundt 5-8 plass neste sesong. Litt tidlig å si ennå hvem som er favoritter, da lagene ikke har begynt å kjøpe spillere ennå...

Under Martin Jol sin ledelse var jo Tottenham flere sesonger oppe og snuste på en CL plass. Nærmest var de vel i 2005/06 sesongen da de kun var 2 poeng bak Arsenal som endte på 4. plass.
Også sesongen etter var de ikke så altfor langt unna CL og medalje plass. Nok engang endte de på 5. plass, kun 8 poeng bak LFC på 3. plass.

Hadde vært gøy om Tottenham, Everton eller Villa kunne klart å havne blant de 4 beste på tabllen og fått skilt de såkalte "4 store". Begynner å bli lei dem nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 11. Juni 2009, 17:37 »
Begynner å bli lei av "de fire store" jeg også. Men aldri i verden om jeg blir lykkelig for å se Tottenham der.
Det er ingen lag i PL som er mer lik oss enn Spurs. Dessverre har de begynt å få kompetente folk i de riktige stillingene, mens vi har fått inkompetente folk i helt feil stillinger. Derfor har Tottenham spillere som Modric, Pavlyuchenko, Corluka, Woodgate, Keane og Bent +++, mens vi sitter igjen med Shola Ameobi og Steve Harper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 11. Juni 2009, 19:33 »
Hehe, derfor ønsker jeg at Villa som er veldig likt det vi var en gang under Sir Bobby, klarer yppe seg inn blant de 4 store! Eventuelt Everton!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 11. Juni 2009, 20:04 »
Enig med Kristoffer. Villa og Everton er de to lagene jeg ønsker skal utfordre topp 4 av de som er nevnt tidligere...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 11. Juni 2009, 22:28 »
Villa og Everton er skikkelige klubber. De ønsker jeg alt godt, så lenge de ikke spiller mot oss. Det betyr at jeg vil heie litt på dem begge to neste sesong.

Villa og Everton er hardtarbeidende klubber med realistiske forventninger, som alltid gir oss hard kamp og som aldri har hatt behov for å bruke enorme summer på å kjøpe verdensstjerner (sånn som vi og Spurs har for vane. Gudene vet hvorfor jeg da heier på Newcastle).

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 11. Juni 2009, 23:27 »
Jeg tror Tottenham bryter seg inn blant de 4 store neste sesong. Harry Redknapp har imponert meg, og han klarte og håndtere et nytt lag på en helt annet måte enn Juande Ramos. Tottenham var det eneste laget som slo Liverpool to ganger denne sesongen.
Og tror faktisk de klarer å signere Robben, Arda Turan og Nistelrooy i sommer. Nå har Tottenham sagt de skal ta steget opp neste sesong i, gudene veit hvor mange år, men neste år tror jeg helt seriøst de klarer det. Finnes ikke et svakt ledd på laget der. Samtlige spillere holder et meget høyt nivå.
Og Redknapp var den rette manageren å hente. Han klarte det Mark Hughes ikke klarte med Man City, det og få et nytt lag samspilte på kort tid.
Tottenham er laget som kan splitte de 4 store sesongen 2009/2010. Jeg mener de har et bedre lag enn både Everton, Aston Villa og Man City.
Synes også Harry Redknapp er bedre enn David Moyes, Martin O`Neil og Mark Hughes. Men det er bare min mening :)

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Juni 2009, 16:38 »
Det får stå for din regning, ja. Bedre enn Mark Hughes er han nok. Men Hughes er ennå ung, og har lenge igjen som manager. Martin O´Neill trenger ikke stjernespillere for å få laget til å presse Arsenal nesten helt ut. Martin O´Neill har oppnådd så mye, mye mer enn Harry Redknapp. Redknapp har stort sett vært en heismanager. Ført noen lag ned, andre opp og greid å gjøre det brukbart bra med noen.
Det han gjorde med Pompey var imponerende. Foreløpig har jeg til gode å la meg imponere over Tottenham, det skulle da egentlig bare mangle om han ikke fikk bedre resultater enn sin forgjenger, med de spillerne han har hatt tilgjengelig. Riktignok hadde forgjengeren stort sett de samme spillerne, men det gjør ikke Harrys prestasjoner stort mer imponerende.

Jeg har ikke det minste tro på at Tottenham, selv med en enda bedre stall enn i år, vil være i nærheten av å presse seg inn på topp 4. Midt på tabellen, mellom 8 og 12 er mitt tips. Ikke mer, ikke mindre. Akkurat der Tottenham alltid bruker å være.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 12. Juni 2009, 20:56 »
For å være helt ærlig tør jeg ikke lengre spå Tottenham. Tror de gjorde en stor tabbe da de sparka Martin Jol, jeg, i sin tid.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 12. Juni 2009, 22:25 »
Det Redknapp har gjort med Tottenham i år er imponerende, uansett hva folk måtte mene. Da han kom til Tottenham så hadde de 2 poeng på 8 kamper, og lå vel på siste plass. Så kom Redknapp og debuterte med 4-4 mot Arsenal, for deretter og slå Liverpool to ganger.
De endte til slutt på en 8 plass. Jeg har sett så og si alle Tottenham kampene i år etter at Redknapp tok over, og jeg synes de er fantastiske.
Enig at det ikke rimer, men jeg føler meg nesten helt sikker på at de klarer og bryte seg inn blant de 4 store. Får de inn den venstrekanten de ønsker seg, så er de komplette.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.