20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 09  (Lest 46696 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 09
« Svar #15 på: 07. Juni 2009, 16:36 »
Sky Sports News understands Wigan have received bids in excess of £16million from Manchester United and Real Madrid for Antonio Valencia.

Det hadde vært digg med de penga der i Newcastle :)
Ba Ba Ba!!!

Peter

• Gjest
« Svar #16 på: 07. Juni 2009, 18:48 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. Juni 2009, 17:02 »
Bør vel passe inn her: Swansea-manager Roberto Martinez etterfølger Steve Bruce i Wigan, meldes det i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. Juni 2009, 17:32 »
Ingen dum erstatter det. Klarer nok kanskje ikke å gjøre den samme goden jobben som Bruce, men en god manager.
Men jeg lurer på hva Insomnia tenker om situasjonen jeg nå :P Gikk vel til Wigan fordi Bruce er en manager som kunne utvikle han videre. Nok en ny manager i karrieren til N'Zogbia ;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 08. Juni 2009, 19:00 »
Kan vel si at det er et naturlig steg videre i Martinez' karriere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Juni 2009, 11:25 »
Da er Kaka klar for Real: http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania//artikkel.php?artid=565501

City vil hente stortalentet Javi Martinez foran nesa på Pool igjen http://fotball.fvn.no/england/article141475.ece
Sykt frustrerende det må være for Liverpool hehe...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Juni 2009, 11:36 »
Hvis du heller vil ha 100 millioner i lønn enn store sportslige utfordringer, spill i CL og kamp om ligatrofeet, CL-trofeet og mere til, så får du bare ha det så godt. Slike spillere bør ikke Liverpool være skuffet over å miste.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Juni 2009, 11:47 »
Hvis du heller vil ha 100 millioner i lønn enn store sportslige utfordringer, spill i CL og kamp om ligatrofeet, CL-trofeet og mere til, så får du bare ha det så godt. Slike spillere bør ikke Liverpool være skuffet over å miste.

Dagens fotballspillere tenker lenger enn frem til nesetippen. City er ett lag på vei fremover, og jeg ville i alle fall synes at det ville vert spennende å bli med på ett slikt prosjekt. Ingen kan jo refse Barry for at han sannsynligvis har lønnen med i tankene når han velger klubb.

Tror ingen av Chelsea spillerene angrer nevneverdig på at dem signerte for dei blå når Roman lokket dem med superlønninger.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Juni 2009, 11:54 »

Jeg tror du virkelig har misforstått Citys ambisjoner... Jeg tror de vil være top4 allerede i år med de rette kjøpene. De kommer til å bruke flere 100 millioner før de er ferdige!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Juni 2009, 12:08 »
Jeg vet at City har enorme ambisjoner, men jeg tror Liverpool har større sjanse for å vinne trofeer og kan by på større sportslige utfordringer enn City. Topp 4? Aldri i verden!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Juni 2009, 12:20 »
Hvorfor kan ikke City pushe for topp 4, når lag som Villa og Everton hang med lenge i helene på Arsenal? Om City treffer riktig med kjøpene sine i sommer, så blir dei virkelig farlige neste sesong. Tror ikke Barry blir City's store kjøp for sesongen sparkes i gang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Juni 2009, 17:16 »
De skal selvsagt få lov å pushe for topp 4, og selvfølgelig kommer de til å hente større fisker enn Gareth Barry i løpet av sommeren. Men at de greier å bryte seg inn på topp fire, skal jeg se før jeg tror det. Aldri i verden om Arsenal eller Liverpool gir fra seg det lille overtaket de har.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Juni 2009, 17:59 »
Gir fra seg overtaket? Du er klar over at alle starter med 0 poeng? Hvis City nå henter Tevez også som ryktene sier begynner det VIRKELIG å lukte svidd... De mangler foreløpig noe i forsvar etter min mening, og kanskje en Robben på kanten. Fikser de dette kan det se meget skummelt ut for en av de 4 store.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Juni 2009, 18:13 »
Arsenal har jo ikke vært all verden de siste sesongene, og jeg ser absolutt muligheten for at et nytt lag kjemper seg inn blandt topp-4 til året.

Det laget som kan kjempe seg inn der kan også være Spudz i mine øyne. De har på papiret et knallgodt lag, og med noen lure sommerkjøp fra Redknapp blir de skumle.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Juni 2009, 18:25 »
Arsenal har jo ikke vært all verden de siste sesongene, og jeg ser absolutt muligheten for at et nytt lag kjemper seg inn blandt topp-4 til året.

Det laget som kan kjempe seg inn der kan også være Spudz i mine øyne. De har på papiret et knallgodt lag, og med noen lure sommerkjøp fra Redknapp blir de skumle.

Det sier vi hver sesong. Vil overaske meg mindre om Spurs kommer under midten, enn om City kaprer 4-5 plassen.