20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dagen derpå  (Lest 4929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Dagen derpå
« Svar #15 på: 28. Mai 2009, 21:51 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 29. Mai 2009, 11:53 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1670135,00.html

Håper på at han fortsetter slik. Virker som en spennende spiller og bare 16 år
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Mai 2009, 11:58 »
Sykt moro å lese!  ;D Håper han får prøve seg litt på a-laget til sommern og neste sesong

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Mai 2009, 12:17 »
Han har jeg faktisk aldri hørt om, ligna jo på Ronaldo :P

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #19 på: 29. Mai 2009, 12:34 »
Vi har antageligvis mange potensielle stjerner i ungdomsavd. Er "bare" at vi klarer å utvikle de i riktig retning nå. For de som har NUFC-TV anbefaler jeg å se intervjuet med Money etter turneringen i Bosnia. Sitter med en følelse av at han er en av få ansatt av Ashley & co som faktisk er bra på det han er satt til å gjøre.
Hvis vi matcher de beste unggutta riktig nå kan vi fort ha en egen gylden årgang i våre rekker ganske kjapt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Aug. 2009, 11:26 »
http://timesonline.typepad.com/fanzine_fanzone/2009/08/newcastle-it-would-be-nice-but-well-win-nothing-with-kids.html
Dette er absolutt noe som må leses, å tror mange har gått i samme fellen en eller flere ganger.
Meget artig artikkel :)
Gjelder våre unge fremadstormende spillere.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 13. Aug. 2009, 15:47 »
Han har jo delvis rett i dette. Men jeg mener fremdeles det er feil at Tim Krul benkes. Og jeg mener fremdeles at Tamas Kadar er bedre og langt mer pålitelig enn Fabricio Coloccini.

Ja, rutine er vel og bra det. Men er du god nok, er du gammel nok. Tim Krul er bedre enn Steve Harper på de fleste punkter, med unntak av rutine. Tamas Kadar vet jeg lite om, men etter det jeg har hørt er han bedre enn Colo på de fleste punkter, med unntak av rutine. Men den påståtte rutinen til Coloccini har sviktet oss flere ganger enn fem. Sannsynligvis også flere enn 10. For de feilene Colo gjør, det er juniorfeil, som vi kaller det. Slike feil skal ikke rutinerte spillere gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon