20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem Synes DU er årets Newcastlle spiller?

Steve Harper
9 (4.1%)
Habib Beye
11 (5%)
Steven Taylor
45 (20.5%)
Jose Enrique
15 (6.8%)
Kevin Nolan
1 (0.5%)
Nicky Butt
2 (0.9%)
Mark Viduka
2 (0.9%)
Michael Owen
1 (0.5%)
Obafemi Martins
9 (4.1%)
Jonas Gutierrez
7 (3.2%)
Danny Guthrie
8 (3.7%)
Shola Ameobi
0 (0%)
Damien Duff
15 (6.8%)
Peter Løvenkrands
9 (4.1%)
Ryan Taylor
0 (0%)
David Edgar
0 (0%)
Fabricio Coloccini
0 (0%)
Joey Barton
0 (0%)
Sebastien Bassong
64 (29.2%)
Alan Smith
0 (0%)
Xisco
0 (0%)
Geremi
0 (0%)
Andrew Carroll
8 (3.7%)
Cacapa
0 (0%)
Shay Given (solgt)
13 (5.9%)
Charles N'Zogbia (solgt)
0 (0%)
James Milner (solgt)
0 (0%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 25. Juni 2009, 11:49

Skrevet av Emne: Årets Newcastle Spiller (Resultat klart: Sebastien Bassong)  (Lest 11385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

number27

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads
    • Vis profil
Etter en trist sesong så er det avstemning om årets spiller, så sett i gang å stem :)
« Siste redigering: 05. Juni 2009, 22:50 av Nordin »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Årets Newcastle Spiller
« Svar #1 på: 25. Mai 2009, 11:54 »
Bassong.
Fuck off hater Newcastle, grein som en unge igår
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25. Mai 2009, 11:58 »
Vanskelig å velge årets spiller denne sesongen.

Synes Bassong, Jonas, Steven Taylor og Duff har hatt en ok sesong i forhold til resten!

Mitt valg faller på S.Taylor. Bassong på 2.plass!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. Mai 2009, 11:59 »
Hvordan i all verden kan folk stemme på Steve Harper....Fordi han er lojal? Medlidenhet? Shay Given sto første halvdelen av sesongen og var verdensklasse, mer enn dobbelt så god som Harper!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. Mai 2009, 12:07 »
Steven Taylor. Han har kontroll, og han har var en av de som traff mål mest i år!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 25. Mai 2009, 12:09 »
Jeg synes Harper har vært meget god i forhold til hva jeg trodde han skulle være og ikke minst i forhold til mange andre spillere på laget, men skal sies at han var den siste av 5 jeg plukka ut.
Jeg valgte å droppe Jonas av den enkle grunn at han ikke skaper nok, det er aldri skikkelig farlig selv om Jonas rundspiller motstanderens back og jobber som faen.
Veldig synd, men synes absolutt ikke han fortjener å bli nevnt blant de beste spillerne våre i år.
Ellers valgte jeg Duff som har mestra oppgaven som back glimrende nå på slutten, S. Taylor, Bassong og Viduka som jeg synes alle har heva seg i forhold til laget.
Guthrie har delvis vært god, men har spilt litt lite og ofte også vært litt usynlig på banen.
Overall er det ingen av spillerne som egentlig fortjener en slik pris, men...

number27

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25. Mai 2009, 12:26 »
Jeg har gitt min stemme til Steven Taylor... slutten av sesongen så var det bare han som blødde for drakta... håper han blir!!!

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Mai 2009, 12:42 »
Hvordan i all verden kan folk stemme på Steve Harper....Fordi han er lojal? Medlidenhet? Shay Given sto første halvdelen av sesongen og var verdensklasse, mer enn dobbelt så god som Harper!
Harper har vært i klubben siden 1993, og står ordet "lojal" er ikke engang dekkende for Harpers holdninger og mentalitet for Newcastle United. I en sesong hvor stort sett alt og alle har skuffet, har Harper gjort det meget bra når han endelig har fått sjansen.
Kan gjerne sammenlikne valget av Harper som årets Newcastle spiller med Giggs som vant Players Awards. De har kanskje ikke prestert soleklart best akkurat denne sesongen, men sett i litt større perspektiv er Harper min United favoritt.
Han kommer til å være TCCCPs beste keeper neste år.
Walking in a Keegan wonderland!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Mai 2009, 12:49 »
Han har vært ok. Verken noe fra eller til. Jeg setter pris på hans lojalitet, men jeg deler ikke ut heder på bakgrunn av holdninger og lojalitet, det må være prestasjoner i grunn. Jeg satte en stemme på Shay Given, og hvis noen gir stemme til Harper så tar jeg det som en selvfølge at dere stemte på Given også...men det var det nok ikke alle som hadde gjort  ;)

Jeg var bare interressert i å høre hvilke begrunnelser for valget. Jeg er uenig, siden vi skal kåre den beste spilleren denne sesongen. Harper kommer ikke engang på min topp 10, men det er min mening. Harper vil heller ikke være CCC beste keeper neste år etter min mening, han skal også kjempe hardt for å beholde plassen foran Tim Krul.

number27

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. Mai 2009, 12:55 »
Han har vært ok. Verken noe fra eller til. Jeg setter pris på hans lojalitet, men jeg deler ikke ut heder på bakgrunn av holdninger og lojalitet, det må være prestasjoner i grunn. Jeg satte en stemme på Shay Given, og hvis noen gir stemme til Harper så tar jeg det som en selvfølge at dere stemte på Given også...men det var det nok ikke alle som hadde gjort  ;)

Jeg var bare interressert i å høre hvilke begrunnelser for valget. Jeg er uenig, siden vi skal kåre den beste spilleren denne sesongen. Harper kommer ikke engang på min topp 10, men det er min mening. Harper vil heller ikke være CCC beste keeper neste år etter min mening, han skal også kjempe hardt for å beholde plassen foran Tim Krul.

nevn 10 spillere som har vært bedre enn harper i år da?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Mai 2009, 13:10 »
Bassong
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Mai 2009, 13:11 »
Given
Bassong
Taylor
Jose Enrique
Habib Beye
Oba Martins
Michael Owen
Jonas
Duff
Guthrie

Det var kanskje lit flåsete sagt, men jeg vil ihvertfall ikke si at Harper har vært bedre enn noen av disse jeg nevner, men kanskje på nivå med et par av de maks.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. Mai 2009, 14:37 »
Jose? Han har jo etterhvert blitt en av våre beste spillere, han..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Mai 2009, 14:45 »
Spiller ingen rolle om man har hjerte for klubben når man skal kåre den BESTE spilleren Jose har vært langt bedre enn Harper etter min mening..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. Mai 2009, 15:14 »
Men du argumenterer for at han ikke har hjerte for klubben og at han ikke vil bli med det, det er rivende likegyldig.