20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker vi rett opp igjen?

Ja, klart det!
16 (25.4%)
Om Shearer blir med videre, ja.
31 (49.2%)
Tviler.
10 (15.9%)
Nei, tror det blir for tøft.
4 (6.3%)
NEI, det blir umulig.
2 (3.2%)

Stemmer totalt: 58

Skrevet av Emne: Rykker vi rett opp igjen?  (Lest 8532 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Rykker vi rett opp igjen?
« Svar #30 på: 25. Mai 2009, 18:41 »
Ranger bør jo garantert satsast på neste sesong. Han og Carroll på topp. Og Viduka viss han går med på halve løn og 1 års kontrakt.

Og når det gjeld managerjobben. Skal vi dømma Shearer etter 8 kampar? Når skal folk innsjå at hovudgrunnen til av vi har rykka ned er at vi har skifta manager kvar sesonge eller tidlegare!?!? No må vi helst få inn ein ny eigar, og gi Shearer 5 år minst på å byggja oppatte denne klubben. Byggja han oppatte frå grunnen av. Og viss vi ikkje får ny eigar so må Ashley har lært av feila sine, og satsa 110% på Shearer og denne klubben.
« Siste redigering: 25. Mai 2009, 18:46 av lgrinde »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 25. Mai 2009, 18:44 »
Tror absolutt Nile Ranger får spilletid neste sesong.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 25. Mai 2009, 18:50 »
Det er ikke sikkert Ranger blir fast inventar neste sesong, men at han får mye spilletid er det vel liten tvil om.
Men så vet vi heller ikke nøyaktig hvor god han er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 25. Mai 2009, 19:35 »
Og når det gjeld managerjobben. Skal vi dømma Shearer etter 8 kampar?

Det er ingen som har dømt han, de setter nå bare spørsmålstegn til om han faktisk blir den fantastiske manageren alle selvfølgelig håper på!
For han har ikke bevist noe, og han er helt fersk uten noen erfaring som manager tidligere, selv tror jeg han blir bra, men det vil jo tiden evt. vise.

Peter

• Gjest
« Svar #34 på: 25. Mai 2009, 20:07 »
Hei Newcaslte fans. Jeg vil bringe min dypeste medfølelse til dere. Å rykke ned er det værste jeg har opplevd som fotballsupporter ever, noe jeg håper aldri får oppleve igjen. Vi kom oss opp igjen etter to ses i Championship, men jeg tror dog dere rykker rett opp igjen. Newcastle har bedre resurser og støtte apparat enn det vi hadde. Spør dere meg tror jeg heller det er ledelsen deres som det må gjøres noe med??!? Dere går en tøff ses i møte. Nivået i Cs er blitt mye bedre enn det var. Lykke til!! Det som har skjedd har skjedd, dere må se videre. Ikke vits i å dvele med fortiden. Hilsen en Blackburn fan med stor respekt og sympati for Newcastle United og deres fans som alltid er hyggelige på borte som hjemmekamper.

Hyggelig. Takk for det. :)

Det er ikke sikkert Ranger blir fast inventar neste sesong, men at han får mye spilletid er det vel liten tvil om.
Men så vet vi heller ikke nøyaktig hvor god han er.

Jeg tror Ranger kan ta steget opp. Det blir lettere for ham i CCC der er nivået litt lavere. Perfekt for en spiss og debutere.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 25. Mai 2009, 20:16 »
Er så redd for at vi ikke rykker opp igjen jeg. Det er mange lag som satser på opprykk sammen med de som rykke ned til CCC.
Roy Keane og Ipswich, QPR osv osv. For og være helt ærlig så tror jeg ikke vi klarer å rykke opp igjen. Spent på hvordan laget vårt ser ut før sesongen sparkes i gang.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #36 på: 25. Mai 2009, 20:20 »
Er så redd for at vi ikke rykker opp igjen jeg. Det er mange lag som satser på opprykk sammen med de som rykke ned til CCC.
Roy Keane og Ipswich, QPR osv osv. For og være helt ærlig så tror jeg ikke vi klarer å rykke opp igjen. Spent på hvordan laget vårt ser ut før sesongen sparkes i gang.

Herregud! Skal vi ikke greie noen ting?? Det blir tøft det er helt klart, men vi er såpass gode at vi rykker opp igjen. Hvis ikke kan jo Newcastle bare rykke ned fra CCC.

Korshamn

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #37 på: 25. Mai 2009, 20:34 »
Jeg tror det kan bli veldig vanskelig, som Shearer sa: Det trengs en opprydning i klubben og det tror jeg han har rett i. Mange spillere vil forsvinne, først de som går etter pengene Owen etc......
Håper at Shearer blir,m men han trenger tid samt gode folk rundt seg. Da har man plutselig et nytt problem nemlig dritten ashley.
Mn det blir vel en tur til St. James uansett når coca cola ligaen starter. Ha en fortreffende kveld folkens
mvh
Korshamn alias member 4 life

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 25. Mai 2009, 22:39 »
Ameobi - Ny
Duff - Butt-Nolan-Guthrie
Kadar-Taylor-Ny-Taylor
Harper/Krul

Kommer nok til å bli et lag som kan hevde seg, men så lenge vi ikke gjør noen kupp i i sommer, så blir det vanskelig. Vi kan jo også håpe på at flere spillere enn jeg tror vil bli med, og da tenker jeg på spillere som Jonas, Løven, Viduka, Enrique og Beye. Vi har også spillere som Cacapa, Geremi, Smith osv, som ikke vil få flust av tilbud fra større klubber, men som vil kunne gjøre en jobb for oss, og i tillegg gi oss nødvendig bredde som trengs gjennom en laaang og hard CCC-sesong.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 25. Mai 2009, 22:53 »
Håper på noe som dette jeg :

Krul/Forster
     Ny - Taylor - Ny - Enrique/Ny

Guthrie - Nolan - Butt - Jonas

Carroll - Xisco

Forutsatt at Jose og Jonas blir med ned selvsagt. Tipper vi rykker opp med det laget der.. Men er usikker på Xisco da vi egentlig ikke vet hva han er god for.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 25. Mai 2009, 22:55 »
Vi trenger nye spillere på midten. Faan den midtbanen der er treg og lite produktiv. Det har vært vårt største problem denne sesongen i mine øyne.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 25. Mai 2009, 23:00 »
Hvis vi no kan kvitte oss med en del av daukjøttet, erstattar dei med dei beste spelarane i CCC, satse på nokon av talenta våre, og ha en skikkelig manager trur eg vi rykker rett opp igjen. Men då er det viktig at vi beheld ein del av stammen så vi slepp å bygge et heilt nytt lag. Kan heller ikkje berre satse på unge spelarar, så vi må ha nokon rutinerte der utpå og, men Butt vil eg ikkje sjå. Er spent på korleis ledelsen vi handle denne sommaren, det er det som gjer meg mest skeptisk.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 25. Mai 2009, 23:15 »
Håper på noe som dette jeg :

Krul/Forster
     Ny - Taylor - Ny - Enrique/Ny

Guthrie - Nolan - Butt - Jonas

Carroll - Xisco

Forutsatt at Jose og Jonas blir med ned selvsagt. Tipper vi rykker opp med det laget der.. Men er usikker på Xisco da vi egentlig ikke vet hva han er god for.

Det ville jo vert suverent om vi fikk beholde både Enrique og Jonas! Xisco glemte eg selvfølgelig, men han er en mann eg faktisk har trua på. Når det gjelder Enrique ser eg det som omtrent like sannsynlig at vi beholder han som Oba. Etter min mening en av PL beste venstre backer. Vil faktisk påstå at det ikke finnes en ventre back i premier league som er like rask og sterk som The Bull. Evra ville nok matchet han på fart, men ikke faen om han er sterkere! Nå gjelder det også kunne flere ting som back, og mener at det offensive gjør Evra til en bedre back. Så vidt!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 26. Mai 2009, 19:16 »
Vi blir definitivt ikke noe nytt Leeds, men jeg tror heller ikke vi rykker opp i første forsøk. Det kommer litt an på hva som skjer på eiersiden, men jeg er jævlig skeptisk til hvor mye ressurser vi har å satse med neste sesong. Det betyr alt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 26. Mai 2009, 20:20 »
Jeg tror at hvis økonomien ikke går helt til helvete nå, så skal vi klare å rykke opp. Vi må kvitte oss med mange spillere
Viduka,Cacapa,Geremi,Xisco,Smith,Butt,Ameobi,Owen  er alle spillere jeg ikke vil savne nevneverdig, og jeg tror unge engelske spillere i 20årene som har hevdet seg i CCC i flere år vil kunne gjøre en like god jobb.

Nå har Taylor,Duff og Beye sagt at de vil bli med ned. Da har vi allerede litt rutine å suplere med yngre spillere. Krul bør bli vurdert som 1.keeper neste år. Hvis han er så stort talent som de skrives om, bør han få sjangsen dette året.

Det hadde gledet meg veldig om Bassong ville blitt med ned, for jeg tror han og Taylor kunne utgjort et fantastisk stopperpar i fremtiden.
Ble ikke stort sett alle stjernene til Juventus med laget ned i 1.divisjon?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /