20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noe som har store nerver før kampen i dag?  (Lest 2146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

number27

• Flaskebærer
  • *
  • Howay the lads
    • Vis profil
Noe som har store nerver før kampen i dag?
« på: 24. Mai 2009, 12:43 »
jeg veit ikke om jeg skal glede meg eller grue meg til kampen kl 17 i dag.... men er det noen som har spådommer her hva som kommer til å skje i dag??

jeg tror carew sender oss ned i dag.. gjør han det så er han ett hatobjeckt uansett hva han gjør for norge!!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Noe som har store nerver før kampen i dag?
« Svar #1 på: 24. Mai 2009, 12:46 »
Velkommen til forumet! :)
Om du ser deg litt rundt her, ser du at under "Kamper" ligger der allerede en tråd om denne kampen ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. Mai 2009, 12:47 »
Kan ikke si det hjelper for nervene å gå på grisefylla dagen før asså! Gruer meg som satan til dette...

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. Mai 2009, 13:11 »
Kan ikke si det hjelper for nervene å gå på grisefylla dagen før asså! Gruer meg som satan til dette...
Word
- Maro

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. Mai 2009, 13:13 »
Hjalp ikke noe mer å være edru igrunn! Eksamen går rett til helvette pga dette!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24. Mai 2009, 13:20 »
Hehe, er heldigvis ferdig med de jævligste eksamene. Glad jeg ikke har noen denne uka, da hadde det sett meget stygt ut!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. Mai 2009, 13:49 »
Er ekstremt nervøs og har gitt faen i alt som heiter eksamen og søvn. Har prioritert NUFC framfor alt anna i år, det vere russetid, skule ++..

Men hugs; går det gale i dag, må vi aldri vike i trua på klubben. Vi må aldri fire éin tomme i vårt engasjement og vår brennande lyst etter å sjå Newcastle prestere noko. Vi må aldri gi opp. UNITED skal aldri dø!

HOWAY THE LADS!