Owen har vel vore altfor variabel den tida han har vore skadefri. siste halvåret har han knapt spilt godt nok til å være fast på et vilkårlig tippeligalag. For å ikkje bare ta owen meiner eg at det begynte å butte med at vi fekk inn en spiller med navnet P. kulviert (eller noko sånt) han fekk lov til å prioritere piker,vin og sang og dermed med på og få inn dårligare holdninger i klubben. Videre var fat Fred en tilhenger av å få inn stjerner, koste ka det koste vil. Vi har dermed enda opp med mange ¨stjerner¨som har fått meir igjen økonomisk en ka dei har gitt tilbake til klubben sportslig. Innsatsen i årets sesong er til å grine av. Med dei stjernene vi har hatt skal det ikkje være mulig å rykke ned, men det veit vi at det var. har sett dei fleste av kampane til laget siste sesong og eg trur ikkje at det bare er eg som har vore frustrert over innsatsen. Det kom og veldi godt fram første kampen til Nolan og Rtaylor. En situasjon der vi hadde sjans på en overgang starta av rtaylor som passa videre til nolan. Der så det ut som om resten av laget stilte seg opp og såg på dei oppgitt. For vi driv ikkje med raske overganger i newcastle. trur ikkje eg har sett at dei prøvde på det fleire ganger denne sesongen.
Gutta er her, men det hjelper så lite når innsatsen er lik 0.